
ve Aoidos
Tapınak şövalyesinin bazı yetenekleri kanunlar ile kullanılmaktadır. Saflık kanunu ve ışık kanunu olarak ikiye ayrılır. Bu kanunlara çok dikkat edilmelidir.
Her zarar aldığımızda hasarların bir miktarı duvarlarda birikir. Çok önemlidir. Dikkat edilmez ise büyük hasarlar alabilirsiniz. Duvarlara çok dikkat edilmelidir.
Düşmana xx hasar verir. 1 Işık kanunu verir. Daha güçlüsünü açmak için 3. seviye olmalıdır. Kullanmayın.
Düşmana xx hasar verir. 1 saflık kanunu verir. Daha güçlüsünü açmak için 3. seviye olmalıdır. Kullanmayın.
Saflık kanunu verir. Sürekli kullanılması gereken bir yetenektir. Kullanma sebebim ise ışık kanunu intikam yeteneğini her kullandığımızda aldığımızdan daha kolaydır. Çünkü intikamın dolum süresi 1 saniyedir. Ancak doğruluk veya hatasızlık mührünün dolum süresi daha fazladır. Saflık kanunu almak daha zor olduğundan bu yeteneği kullanmakta fayda var.
Düşmana xx hasar verir. 1 ışık kanunu ve 1 saflık kanunu harcar. Maksimum sağlığın %1,5 kadarı sağlık verir. Daha güçlüsünü açmak için 3. seviye olmalıdır. Kullanmayın.
Hedefe doğru depar atarak xx hasar verir. Aldığımız zararı 5 saniyeliğine %30 azaltan bir etki verir. Her dolduğunda kullanılması gereken önemli yeteneklerimiz arasındadır. 3. seviye olması çok önemlidir.
Süreli olarak xx hasar verir. Yetenek ağacından destekleneceği için 1. seviye olsa da olur.
Duvarda depolanan en yüksek hasar %30 azalır. Duvar kırılır. Yetenek ağacından destekleneceği için açılması gerekir.
Düşmana xx hasar verir. 1 Işık kanunu verir. Önceki intikamın güçlendirilmişidir. Kullanılması gerekir.
Verilen hasarı %30 arttıran bir yetenektir. Hasarımızı ciddi bir biçimde arttırdığı için açılması gereken yeteneklerdendir.
Düşmana xx hasar verir. 1 saflık kanunu verir. Kullanılması gerekir.
Alana süreli olarak xx kutsal zarar verir. 3 saniye sürer. Yetenek ağacından destekleneceği için ve sürekli kullanılması gerektiği için açılması gerekir.
Hedefin yönünü şaşırmasına sebep olur. Pvp de hedefin vuruşlarından kaçmak ve bize vurmamasını sağlamak için kullanılır.
Düşmana xx hasar verir. 1 ışık kanunu ve 1 saflık kanunu harcar. Maksimum sağlığının %1,5 kadarı sağlık yeniler. Tapınak şövalyesinin en önemli yeteneklerinden biridir. Combo ile kullanılması gerekir.
Hedefe belirli bir süre boyunca xx kutsal hasar verir. Hedefin üzerinde sürekli bulundurulması gereken yetenektir. Her zaman kullanacağımız bir yetenek olduğu için 3. seviye olması gerekmektedir.
Hedefin maksimum sağlığının %30 u kadar kalkan verir. 1. seviye olmasının nedeni her seviye başına %10 artmasıdır. Pvp deki en iyi savunma yeteneklerindendir.
8 metrelik alana 6 saniye boyunca xx hasar verir. Alan içerisindeki düşmanlar %70 yavaşlar. Etki sona erdiğinde xx hasar verir. Alanın içerisindeki düşmanların 2 saniye korku içerisinde kaçmasına neden olur. Paladinin en fazla vuran ve en iyi yeteneklerinden biridir. Gözyaşı ile kullanılır. Combo ile kullanılmalıdır.This post has been edited 4 times, last edit by "VAPTUS" (Dec 11th 2020, 8:20am)
Verilen tüm fiziksel zararı %25 arttırır. Yakın dövüş saldırılarının menzili 2 birim artar. Dps ye büyük bir etkisi vardır. Verilen zararı önemli ölçüde arttırdığı için açılması gereklidir.
Kül edici ve intikam %100 ihtimalle 3 kademeye kadar biriken cellatın hakkı etkisini verir. Ayar ve idam cezasının hasarı etkinin her kademesi için %25 artar. İdam cezası combosu için gerekli olan bir gelişim aşamasıdır. Ayrıca dps ye büyük etkisi vardır.
Öncü birlik etkisinin süresi adaletin kılıcı kullandıktan sonra 1,5 saniye artar. Bu gelişimin açılma sebebi ise pvp de saldırının önemli olduğu kadar savunmanında önemli olmasıdır. Öncü birlik etkisinin süresi bizim için çok önemlidir.
Melekeyi 90 arttırır. Paladinde en yüksek stat meleke olması gerekir. Çünkü ana saldırı stat ı olarak kabul edilir ve verilen hasarılarak arttırır. Bu gelişimi melekenin yüksek olabilmesi için açmamız gerekir.
Yakın dövüş saldırılarınız hedef üzerindeki kül edici süresini 0.25 arttırır. Kül edicinin zararı %10 artar. Bu gelişimi açma sebebimiz ise kül ediciyi kullanmadan önce kademesini x20 yapmamız gerekiyor. Ancak bu kademeyi belirli bir saniye içerisinde arttırmamız gerekiyor. Bunu ortadan kaldırmak için açılması gereken gelişim aşamalarından biridir. Ayrıca kül edicinin hasarını arttırarak daha fazla hasar çıkarmamıza neden oluyor.
Saflık andı yeteneğini kullandığınızda ex voto etkisi alırsınız. Bu etki %100 ihtimalle 22 saniyeliğine verilen hasar %10 arttırır ve gelen zararı %15 azaltır. Bu gelişimin açılması saflık andı yeteneğini daha kullanışlı hale getirmektedir. Kesinlikle açılması gereken gelişim aşamaları arasındadır.
Herhangi bir kanunu aldıktan sonra %100 ihtimalle öfkeli bıçak etkisi alırsınız. Öfkeli bıçak kül edici tarafından verilen zararı etkinin her kademesi için %7,5 arttırır. Kül ediciyi kullanmak etkinin tüm kademelerini kaldırır. Etki 20 kademeye kadar birikir. Kül edici için kesinlikle açılması gereken gelişim aşamasıdır.
Savaşa girdikten sonra öfkeli bıçak etkisinin 10 kademesini alırsınız. Savaştayken her 3 saniyede bir 2 daha fazla etki kademesi alırsınız. Bunun için 2 saniye boyunca herhangi bir yakın dövüş saldırısı kullanmamış olmanız gerekir. Savaşa girdikten sonra kül ediciyi en hızlı şekilde atmak için gerekli bir gelişim aşamasıdır.
Verilen tüm zararı %10 arttırır. Zararımızı önemli ölçüde arttırdığı için bu gelişim gereklidir.
Üstünlük statını 120 arttırır. Bu stat ile fiziksel saldırılar ilave kutsal zarar verir.
Dayanıklılığınız %60 artar. Pvp de sağlık çok önemlidir. Sağlımızı arttırmak için bu gelişim aşaması gereklidir.
Kutsal öfke süresi 2 saniye artar. Bir sonraki gelişim ile bağlantılıdır. Verilen zararı arttırmak için kullanılan kutsal öfke etkisinin süresini uzatır.
Işığın öfkesini kullanmak sana 4 saniyeliğine kutsal öfke etkisi verir. Bu etki aktif durumdayken verilen zarar %10 artar. Tüm yakın dövüş saldırılarının menzilini 12 metre arttırır. Verilen zararı arttırmasından kullanılması gereken gelişim aşamalarından biridir. Ayrıca combo da bu etki de kullanılması gerekir.
Kutsal öfke ek olarak verdiğiniz zararı %15 ve hareket hızınızı %15 arttırır. Bu gelişim bir önceki gelişim ile bağlantılıdır. Işığın öfkesi yeteneğini güçlendirmek için kullanılan gelişimlerdendir.This post has been edited 4 times, last edit by "VAPTUS" (Nov 25th 2020, 6:37pm)
Her kontrol etkisi altında kalışında adaletin kılıcının bekleme süresi 2 saniye azalır, kör eden darbe ve parlak zincirin bekleme süresi ise 4 saniye azalır. Bu gelişimi açma sebebimiz pvp sırasında birçok kontrol etkisi alacaksınız ve bu alınan kontrol etkileri adaletin kılıcı bekleme süresini azaltarak yeteneği daha seri şekilde kullanmamıza yarayacak.
Alt etme 6 saniyeliğine sağlam zırh etkisini verir. Bu etki aldığın zararı %50 azaltırken kayıp sağlığının %5 i kadar sağlık yeniler. Alt etmenin bekleme süresi %300 arttırıldı. Av köpeği etkisi hareket hızını 3 saniye boyunca %20 arttırır. Bu gelişimi açma sebebimiz ise pvp de her zaman saldırıya yönelik oynayamayışımızdır. Saldırı yapmak savunma yapmak kadar önemlidir.
Savaşa girdikten sonra 20 saniye boyunca hasarı %15 arttıran enerji akışı etkisi alırsınız. Bu gelişimi açma sebebimiz hasarımızı arttırmasından kaynaklıdır.
Misillemenin süresini 4,5 saniye, zararını ise %15 arttırır. Bu gelişimi açma sebebimiz misillemeyi hedefin üzerinde sürekli tutacağımız içindir.
Hedefe doğru ışınlanır. Hedefe 2 saniye kör etme ve 4 saniye hassasiyet etkisi uygular. Işınlanılan bölgenin 10 metre yakınında bulunan müttefikler 2,5 saniye koruma etkisi alır. Bu gelişim bize aşağı in yeteneğini verir. Kesinlikle kullanılması gereken bir yetenektir. Combo ile kullanılmalıdır.
İntikam yeteneği hedef üzerinde misilleme etkisi varsa ek xx hasar verir. Etki süresi 1,5 saniye artar. Bu gelişimi açma sebebimiz misilleme hedefin üzerinde sürekli duracağı için intikam yeteneği ile sürekli ek hasar verebilmektir.
Kül edici ile verilen doğrudan hasar %30 artar. Bu gelişimi açma sebebimiz ise kül edicinin hasarını arttırmaktır.
Kül edici %10 daha fazla hasar verir. Bu gelişimi açma sebebimiz Kül edicinin hasarını arttırmaktır.
Coşku %9 artar. Bu gelişimi açma sebebimiz ana saldırı statı olan coşkuyu arttırmaktır.
Verilen tüm kutsal zararı %15 arttırır. Bu gelişimi açma sebebimiz kutsal güç uygulayan yeteneklerimizi güçlendirmektir.
Küle dönüştürme ve misillemenin süresi bittiği zaman ek xx zarar verir. Bu yeteneği açma sebebimiz küle dönüştürme ve misillemeyi sürekli kullanacağımız için hedefe ek hasar verebilmektir.
Işığın öfkesi kullanıldığı zaman 15 metrede bulunan tüm düşmanlar size çekilir. 60 saniye sonra tekrar kullanılabilir. Bu gelişimi açma sebebimiz uzakçı bir karaktere karşı savaşırken onu yanımıza çekmektir.
Hedef 5 saniye boyunca sana saldırır. Düşman hedef tarafından sen hariç saldırdığı bütün hedeflere verilen zararı %50 azalır. Düşman oyuncuya kullanmak dolum süresini 30 saniye uzatır. Bu gelişimi kullanma sebebimiz hedefe korkaklık etkisini verebilmektir.
20 metre yarıçaptaki tüm düşmanlar 5 saniye boyunca sana saldırır. Düşman hedef tarafından sen hariç saldırdığı bütün hedeflere verilen zararı %50 azalır. Düşman oyuncuya kullanmak dolum süresini 160 saniye uzatır. Bu gelişimi açma sebebimiz hedefe zayıflık etkisini verebilmektir.
Tüm devasa meydan okuma etkisi altındaki düşmanlar zayıflık etkisi alır. Zayıflık etkisi hedefin verdiği zararı azaltır. Bu gelişimi açma sebebimiz devasa meydan okuma ile bağlantılı olmasıdır.
Doğruluk mührü, hatasızlık mührü, ayar damgası ve idam cezası yeteneklerinin kullanılması hedefi 3 saniye yavaşlatır. Bu gelişimi açma sebebimiz hatasızlık mührü ve idam cezasını sürekli kullanacağımız için hedefi sürekli yavaşlatıp kaçmasını önlemektir.
Meydan okuma yeteneği hedefe uygulandığında 4 saniye korkaklık etkisi uygular. Bu yeteneği açma sebebimiz meydan okuma yeteneği ile bağlantılı olmasıdır.
Misilleme yeteneği hedefi 2,5 saniye hareketsizleştirir. Bu yeteneği açma sebebimiz bizden kaçan düşmanı yakalamak içindir.
Kül edici hedefe 6 saniye boyunca yaralar etkisi uygular. Yaralar, hedefin gelen şifasını %40 azaltır. Bu gelişimi açma sebebimiz pvp sırasında düşman birçok kez sağlık yenileyecek. Bu gelişim sayesinde aldığı sağlık azalacak ve bize avantaj sağlayacak. This post has been edited 3 times, last edit by "VAPTUS" (Dec 2nd 2020, 9:11am)
Bir müttefik in sağlığını %100 yeniler. Kendin üzerinde kullanamazsın. Bu yeteneği açma sebebimiz dominyon 3v3 6v6 takım savaşıdır. Kendinizi düşündüğünüz kadar takım arkadaşınızı da düşünmelisiniz. Dolum süresi çok fazla olduğundan 1. seviye olması sorun olmayacaktır. Ayrıca bu yetenek 11.1 güncellemesi ile değişti. Eskiden kendi üzerimizde de kullanabiliyorduk.
Bu yeteneği 2 seviye yapmamızın sebebi ışık peçesini yükseltmek ve kutsal müdehale yeteneğini açmaktır.
Hedef azami sağlığın %40 ına denk kalkan alır. Bunu 2 seviye yapmamızın sebebi kendimizi ve takım arkadaşımızı korumaktır. 3 seviye olması fazla olacaktır.
Hedef 30 saniye intikam anlaşması etkisi ve 5 saniye koruma kazanır. Hedef intikam anlaşması etkin iken ölürse 6 saniye +%10 hasar kazanır ve sağlığının %50 kadarını yeniler. Hedefe uzaklık 80 metreyi geçtiğinde etki sona erer. Bu yeteneği açma sebebimiz ölmesi durumunda bize sağlayacağı bonuslardan dolayıdır.
Saldırınızı % olarak arttırır. Melekeniz 1200+ olmalıdır. Melekenizin 1200 olması saldırınızı %60'a çıkaracaktır. En az 1200 olmasına kesinlikle dikkat edin.
Vurduğunuz hasarı hedefin kaybettiği canın % sine göre % olarak arttırır. En az 1000 olmasına dikkat edin.
Can değerinizi % olarak arttırır. En az 1000 olmasına dikkat edin.
x 3 olunca atın.
x 20 olunca atın.
--
--
--
--
x3 --
--
--
--
--
--
--
--
x3 --
--
--
--
--
This post has been edited 10 times, last edit by "VAPTUS" (Dec 12th 2020, 5:52pm)