Eden / Ambrosia Savaşı
Merhaba ben TheRexxar. Çok uzun süredir p2p sunucusunda ve imparatorluk tarafında oynamaktayım. Sizlere çok önemli oyun etkinliği olan Eden'deki ''Ambrosia Savaşı'nı'' anlatacağım. Bu sayede ambrosia savaşında yapmanız gerekenleri ayrıntılı bir şekilde öğrenecek ve savaşın ganimetlerinden yararlanabileceksiniz. Anlatacaklarımı her iki taraf için aynı olarak düşünebilirsiniz. Görüntülerde olmasa da yazılarımda her iki taraf için de ne yapılması gerektiğini göreceksiniz...
Hadi Başlayalım !
Başlangıç
--Etkinlik saatlerini ''H'' tuşundan ambrosia savaşı sekmesinden öğrenebilirsiniz. Neredeyse her yarım saatte bir bu savaş gerçekleşmektedir.
--Ödülleri ise etkinlik saatlerinin olduğu bölümün aşağısında bulabilirsiniz.
--Yüce ana veya keşifin para birimini kazanabilirsiniz.
--Yaptığınız skora bağlı olarak ganimet içeren kutu alabilirsiniz.
--Hirkalla yüzüğü isimli para birimini alabilirsiniz.
--30.000 altına kadar para birimi alabilirsiniz.
--Hirkalla görevlerinin arasında olduğu için çok önemli bir etkinlik olduğunu söyleyebilirim.
--Amrosia Vadisi'nde Kesatlık isimli bu etkiyi ekranın sağ üst köşesinde görebilirsiniz.
--Eğer bu etkiyi görüyorsanız savaş henüz başlamamış demektir.
--Bu etki savaşın başlama zamanını savaşa ne kadar süre kaldığını göstermektedir. Süre bitince savaş hemen başlayacaktır.
--Ambrosia savaşı etkisini savaş başladıktan sonra görebilirsiniz.
--Ekranın sağ üst köşesinde bulunur.
-- Savaş 30 dakikadır. Servi tamamen ölürse veya tamemen iyileşirse savaş daha erkende bitebilir.
--Amrosia savaşı içerisindeki ve ambrosia vadisindeki aktif savaşçıları gösterir.
--Simge olduğunuz tarafa göre değişiklik gösterir.
--Ekranın sağ üst tarafında bulunur.
--Eğer taraflardan herhangi birinin savaşçı sayısı daha az ise az olan tarafa hasar - dayanıklılık - kontrol etkilerinde düşme gibi etkiler verilir. Bu etkileri simgenin üzerine gelerek görebilirsiniz.
Harita
EDEN
--Eden haritasının tam ortasında ambrosia vadisi bulunur ve bu vadi sınırları içerisinde ambrosia savaşı gerçekleşir.
--Savaş devam ederken alandan çıkmamaya özen gösterin.
SERVİ

--Alanın tam ortasında ''SERVİ'' adında bir ağaç adam bulunur.
--Savaşı gerçekleştiren 2 taraf bulunur. Eden görevlerini bitirdikten sonra sizden taraf seçmenizi ister. Bu taraflar Çocuklar ve Keşif tarafıdır.
--Keşif Serviyi yok etmeye çalışır. Çocuklar ise Serviyi iyileştirmeye çalışır.
--Servinin can değeri %50'nin üstünde olursa çocuklar kazanır.
--Servinin can değeri %50'nin altında olursa keşif kazanır.
--Kazanılan ödüller kendi kişisel skorunuza ve savaşı kazanıp kazanmamanıza bağlı olarak değişir.
--Servinin can değeri vadinin içerisindeyseniz orta ve alt tarafta gözükecektir.
Sunaklar ve Ruh Güçlendirici Sihirli Taş
--Vadinin sağında ve solunda sunaklar bulunur.
--Sunaklar çocuklar veya keşif tarafından kendi bünyesine alınmalıdır.
--Sunak kendi tarafınızın bünyesine alındıktan sonra etrafta kendi tarafınıza ait muhafızlar çıkarır.
--Sunakları koruyan muhafızlar mevcuttur.
--Sunağı kendi tarafınıza almak için eğer çevresinde karşı taraftan muhafız varsa onları öldürmelisiniz.
--Sunaklar kendi bünyesine alındıktan sonra ruh güçlendirici sihirli taş oluşmaya başlar.
--Ruh güçlendirici sihirli taş karşı tarafın muhafızları yanında gelişmez/büyümez.
--Ruh güçlendirici sihirli taş %100 olduktan sonra yanına giderek ''Z'' tuşu ile alınabilir.
--Alındıktan sonra 3 dakika üzerinizde kalır.
--Tohum üzerinizdeyken her 10 saniyede bir +5 skor kazanırsınız.
--3 dakika süre içerisinde belirtilen alana götürmelisiniz. Aksi takdirde güç tohumu solacaktır.
--Tohum alana götürülünce eğer Çocuklar tarafındaysanız serviye can puanı kazandıran bir şifacı çağırır.
--Keşif tarafındaysanız ise serviye zarar veren A-22 istilacı adında bir savaş makinası çağırır.
--Her iki taraf içinde aynı olmak üzere tohum teslim edilirse +50 puan kazandırır.
--Her iki tarafın da 3 adet şifacı veya A-22 istilacı oluşturma hakkı vardır. Ancak şifacılara ve A-22 istilacılara daha fazla güç tohumu götürebiliriz.
--Her götürülen güç tohumu için şifacının iyileştirme verimliliği %33 artar.
--Her götürülen güç tohumu için A-22 istilacının hasarı %33 artar.
--Her istilacı veya şifacı başına 3 adet götürebilirsiniz. Şifacılara veya A-22 istilacılara verilen emilen güç etkisinin 2 dakika süresi vardır.
--Kendi tarafınıza ait veya karşı tarafa ait güç tohumlarının yetişip yetişmediğini haritaya bakarak öğrenebilirsiniz.
--Eğer güç tohumunu bir oyuncu aldıysa haritadaki topların üzerine gelerek hangi oyuncunun aldığını ve nereye gittiğini de görebilirsiniz.