You are not logged in.

1

Monday, August 21st 2023, 10:32am

TheRexxar - Ambrosia Savaşı / Eden - Detaylı Anlatım - 14.0

Eden / Ambrosia Savaşı



Merhaba ben TheRexxar. Çok uzun süredir p2p sunucusunda ve imparatorluk tarafında oynamaktayım. Sizlere çok önemli oyun etkinliği olan Eden'deki ''Ambrosia Savaşı'nı'' anlatacağım. Bu sayede ambrosia savaşında yapmanız gerekenleri ayrıntılı bir şekilde öğrenecek ve savaşın ganimetlerinden yararlanabileceksiniz. Anlatacaklarımı her iki taraf için aynı olarak düşünebilirsiniz. Görüntülerde olmasa da yazılarımda her iki taraf için de ne yapılması gerektiğini göreceksiniz...

Hadi Başlayalım !

Başlangıç

--Etkinlik saatlerini ''H'' tuşundan ambrosia savaşı sekmesinden öğrenebilirsiniz. Neredeyse her yarım saatte bir bu savaş gerçekleşmektedir.


--Ödülleri ise etkinlik saatlerinin olduğu bölümün aşağısında bulabilirsiniz.
--Yüce ana veya keşifin para birimini kazanabilirsiniz.
--Yaptığınız skora bağlı olarak ganimet içeren kutu alabilirsiniz.
--Hirkalla yüzüğü isimli para birimini alabilirsiniz.
--30.000 altına kadar para birimi alabilirsiniz.
--Hirkalla görevlerinin arasında olduğu için çok önemli bir etkinlik olduğunu söyleyebilirim.


--Amrosia Vadisi'nde Kesatlık isimli bu etkiyi ekranın sağ üst köşesinde görebilirsiniz.
--Eğer bu etkiyi görüyorsanız savaş henüz başlamamış demektir.
--Bu etki savaşın başlama zamanını savaşa ne kadar süre kaldığını göstermektedir. Süre bitince savaş hemen başlayacaktır.


--Ambrosia savaşı etkisini savaş başladıktan sonra görebilirsiniz.
--Ekranın sağ üst köşesinde bulunur.
-- Savaş 30 dakikadır. Servi tamamen ölürse veya tamemen iyileşirse savaş daha erkende bitebilir.


--Amrosia savaşı içerisindeki ve ambrosia vadisindeki aktif savaşçıları gösterir.
--Simge olduğunuz tarafa göre değişiklik gösterir.
--Ekranın sağ üst tarafında bulunur.
--Eğer taraflardan herhangi birinin savaşçı sayısı daha az ise az olan tarafa hasar - dayanıklılık - kontrol etkilerinde düşme gibi etkiler verilir. Bu etkileri simgenin üzerine gelerek görebilirsiniz.


Harita

EDEN


--Eden haritasının tam ortasında ambrosia vadisi bulunur ve bu vadi sınırları içerisinde ambrosia savaşı gerçekleşir.
--Savaş devam ederken alandan çıkmamaya özen gösterin.
SERVİ
--Alanın tam ortasında ''SERVİ'' adında bir ağaç adam bulunur.
--Savaşı gerçekleştiren 2 taraf bulunur. Eden görevlerini bitirdikten sonra sizden taraf seçmenizi ister. Bu taraflar Çocuklar ve Keşif tarafıdır.
--Keşif Serviyi yok etmeye çalışır. Çocuklar ise Serviyi iyileştirmeye çalışır.
--Servinin can değeri %50'nin üstünde olursa çocuklar kazanır.
--Servinin can değeri %50'nin altında olursa keşif kazanır.
--Kazanılan ödüller kendi kişisel skorunuza ve savaşı kazanıp kazanmamanıza bağlı olarak değişir.


--Servinin can değeri vadinin içerisindeyseniz orta ve alt tarafta gözükecektir.

Sunaklar ve Ruh Güçlendirici Sihirli Taş
--Vadinin sağında ve solunda sunaklar bulunur.
--Sunaklar çocuklar veya keşif tarafından kendi bünyesine alınmalıdır.


--Sunak kendi tarafınızın bünyesine alındıktan sonra etrafta kendi tarafınıza ait muhafızlar çıkarır.
--Sunakları koruyan muhafızlar mevcuttur.
--Sunağı kendi tarafınıza almak için eğer çevresinde karşı taraftan muhafız varsa onları öldürmelisiniz.


--Sunaklar kendi bünyesine alındıktan sonra ruh güçlendirici sihirli taş oluşmaya başlar.


--Ruh güçlendirici sihirli taş karşı tarafın muhafızları yanında gelişmez/büyümez.


--Ruh güçlendirici sihirli taş %100 olduktan sonra yanına giderek ''Z'' tuşu ile alınabilir.
--Alındıktan sonra 3 dakika üzerinizde kalır.
--Tohum üzerinizdeyken her 10 saniyede bir +5 skor kazanırsınız.


--3 dakika süre içerisinde belirtilen alana götürmelisiniz. Aksi takdirde güç tohumu solacaktır.


--Tohum alana götürülünce eğer Çocuklar tarafındaysanız serviye can puanı kazandıran bir şifacı çağırır.


--Keşif tarafındaysanız ise serviye zarar veren A-22 istilacı adında bir savaş makinası çağırır.
--Her iki taraf içinde aynı olmak üzere tohum teslim edilirse +50 puan kazandırır.


--Her iki tarafın da 3 adet şifacı veya A-22 istilacı oluşturma hakkı vardır. Ancak şifacılara ve A-22 istilacılara daha fazla güç tohumu götürebiliriz.
--Her götürülen güç tohumu için şifacının iyileştirme verimliliği %33 artar.
--Her götürülen güç tohumu için A-22 istilacının hasarı %33 artar.
--Her istilacı veya şifacı başına 3 adet götürebilirsiniz. Şifacılara veya A-22 istilacılara verilen emilen güç etkisinin 2 dakika süresi vardır.


--Kendi tarafınıza ait veya karşı tarafa ait güç tohumlarının yetişip yetişmediğini haritaya bakarak öğrenebilirsiniz.
--Eğer güç tohumunu bir oyuncu aldıysa haritadaki topların üzerine gelerek hangi oyuncunun aldığını ve nereye gittiğini de görebilirsiniz.

This post has been edited 4 times, last edit by "VAPTUS" (Aug 21st 2023, 4:48pm)


2

Monday, August 21st 2023, 1:35pm

Treebor ve Eden Berberi


--Savaş sırasında Keşif veya Çocuklara yardım için tarafların komutanları gelir.
--Komutanlar alanda olduğu sürece takımına %25 hasar ve dayanıklılık bonusu sağlar.
--Bu etki ekranın sağ üst köşesinde bulunur. Mini haritanın yanında görebilirsiniz.

--Komutanlar haritada kuru kafa şeklinde gözükür.
--Komutanlar öldürüldüğü takdirde takımına verdiği özellikler kaybolur.


--Çocuklar için''Treebor'' ortaya çıkar ve can değeri yanına yaklaşıldığı takdirde ekranda gözükür.


--Keşif için ''Eden Berberi'' ortaya çıkar ve can değeri yanına yaklaşıldığı takdirde ekranda gözükür.

Tuzaklar ve Kabiliyetler
--Ambrosia vadisi içerisinde bazı yuvarlak alanlar görebilirsiniz. Bu alanlara diğer oyuncuların yakalanması için tuzak yerleştirebilirsiniz.
--Karşı taraftan bir oyuncu ne kadar çok tuzağa yakalanırsa tuzaklar için başarım kazanırsınız. Bu başarımların yerine getirilmesi halinde bazı ek özellikler alabilirsiniz.
--Tuzaklar değişiklik gösterebilir.
--Tuzak alanında 2 adet çember çizgisi mevcuttur. Tuzağı yerleştirmek için iç çembere girilmelidir. Girildikten sonra dış çember alanı içerisinde herhangi bir alana tuzağı yerleştirebilirsiniz.


--Denge bozucu tuzak- tuzak alanlarına yerleştirilebilir.
--270 para birimine alınabilir.
--Rakip bu tuzağa yakalanırsa 5 saniye boyunca ''kör'' etkisi alır.
--Satın almak için 10.000 şöhret puanı gereklidir.
--Tuzak görünmezdir.


--Ölümcül tuzak- tuzak alanlarına yerleştirilebilir.
--900 para birimine alınabilir.
--Rakip bu tuzağa yakalanırsa can değerinin %90'ı kadar hasar alır.
--Satın almak için 10.000 şöhret puanı gereklidir.
--Tuzak görünmezdir.


--Kırık zırh- tuzak alanlarına yerleştirilemez. Alan içerisindeki pasif kabiliyetlerdendir.
--450 para birimine alınabilir.
--A-22 istilacılara veya şifacılara %5 daha fazla hasar vermenizi sağlar.
--Satın almak için 10.000 şöhret puanı gereklidir.


--Hayatın aşkı- tuzak alanına yerleştirilemez. Alan içerisindeki pasif kabiliyetlerdendir.
--900 para birimine alınabilir.
--Alan içerisinde öldüğünüzde yeniden doğma sürenizi %20 kısaltır.
--Satın almak için 10.000 şöhret puanı gereklidir.


--Tuzak sezgisi- tuzak alanlarına yerleştirilemez. Alan içerisindeki pasif kabiliyetlerdendir.
--%10 şans ile 45 metre uzaklıktaki rakip tuzakları tespit etmenizi sağlar.
--1260 para birimine alınabilir.
--Satın almak için 25.000 şöhret puanı gereklidir.


--Alandaki bazı bölgelere çocuklar için ''güneş kemiren zehirli tükürükçü'' keşif için ''ağır silah rampası'' kurulur.
--Bu toplar öncelik olarak rakip oyuncuları hedef alır ve onlara hasar verir.
--Özel saldırılar yaparak oyuncuları geriye doğru savurur.
--Kurulması halinde +10 skor kazanırsınız.


Zıplama Alanları İle İlgili Kabiliyetler




--Zıplama- kabiliyeti kazanmanızı sağlar. Alan içerisindeki pasif kabiliyetlerdendir. Zıplama gerçekleştirdikten sonra ''yorgun bacaklar'' etkisi almazsınız. Yorgun bacaklar etkisi varken zıplama yapamazsınız.
--540 para birimine satın alınabilir.
--Satın almak için 10.000 şöhret puanı gereklidir.


--Hareketsizlik- kabiliyeti kazanmanızı sağlar. Alan içerisindeki pasif kabiliyetlerdendir.
--Zıplama alanı dediğimiz yaylı mantardan zıpladıktan sonra maksimum hızda 3 saniye boyunca hareket edersiniz.
--630 para birimine alınabilir.
--Satın almak için 10.000 şöhret puanı gereklidir.

SKOR

--Sunak ele geçirmek +50 puan kazandırır.


--Tuzak yerleştirmek +5 puan kazandırır.


--Tohumları seçilen alanlara başarılı bir şekilde götürmek +50 puan kazandırır.


--Tohumu aldıktan sonra beklerseniz her 10 saniyede size ve yakın çevrenizdekilere +5 puan kazandırır.
--Tohum üzerinizde 3 dakika kadar kalabilir.


--Sunak (kaynak) yakınındaki düşman muhafızları öldürmek +10 puan kazandırır.
--Her muhafız başına +10 puan alırsınız.


--Tarafınıza ait top veya zehirli tükürükçü kurmak +10 puan kazandırır.




--Keşif'e ait eden berberi'ni veya çocuklar'a ait treebor'u öldürmek +50 puan kazandırır.




--Keşife ait A-22 istilacı ve Çocuklara ait şifacıları yenmek +50 puan kazandırır.



--Unutmayın skor ne kadar yüksek olursa ödül o kadar fazla olacaktır.
--Skorunuzu en az 500 yapmaya çalışın. Böylece Hirkalla göreviniz varsa tamamlanacaktır. Ayrıca 500 skor yaptığınız takdirde yüksek derecede ödül alacaksınız. (Örnek olarak en fazla 30.000 altın alabiliyorsunuz 500 skor yaparsanız bu altını alabilirsiniz diyebiliriz.)

AURALAR

##Auralar çeşitli özellikler sağlar. Bu auraları almak için 10.000 daha iyilerini almak için 25.000 şöhret puanına ulaşmalısınız. Bu şöhret puanına Ambrosia savaşının görevlerini yaparak ulaşabilirsiniz. Ayrıca bir miktar ambrosia savaşı para birimine ihtiyacınız olacak. Ancak en önemlisi ise başarımları tamamlamaktır. Rakipleriniz çeşitli tuzaklara yakalandıkça başarımınız artacaktır. Örnek olarak 10 rakip tuzağa yakalanırsa 1 seviye başarım 50 rakip tuzağa yakalanırsa 2 seviye başarım elde edersiniz. Gerekli koşullar sağlandığı takdirde auraları alabilirsiniz. Aura bonusu almak istiyorsanız auraları köstüm sekmesinin oyuncaklar bölümünden etkinleştirmeniz gerekmektedir.##

ÖNEMLİ NOT: TARAFINIZA GÖRE AÇIKLAMALAR VE AURALARIN İSİMLERİ DEĞİŞİKLİK GÖSTEREBİLİR.


UNUTMAYIN !!!
AMROSİA VADİSİ AÇIK DÜNYA PVP ALANIDIR.
HERŞEYİ ÖĞRENDİNİZ... HADİ SAVAŞA !!!

This post has been edited 5 times, last edit by "VAPTUS" (Aug 21st 2023, 4:42pm)


Rate this thread