2. AŞAMA
--2. Aşama bir koşu yarışıdır. Sadece yolu takip etmelisiniz. Ancak bilmeniz gereken birkaç şey var.
1-) Başladığınız yerden düz olarak ilerleyin.
2-) Haritada gördüğünüz yuvarlak alanlardan geçerek ilerleyin ve yuvarlakları takip edin.
3-) En sona geldiğinizde bir taş göreceksiniz taşa tıklayın ve enerji şarjı etkisini alın.
4-) Aynı yoldan geri dönün fakat haritada gördüğünüz ''SARI YILDIZ'' olan simgeye doğru gidin orada bir atlama rampası bulacaksınız.
5-) Atlama rampasından yukarı çıkıp devam alanlardan geçmeye devam edin.
6-) Yarışmayı bitiren ilk 3 oyuncu fazladan ödül alacaktır.
--Yarışmayı 1. bitiren oyuncu fazla ödül alırken 2. bitiren oyuncu ortalama ödül alacak ve 3. bitiren oyuncu daha az bir ödül alacaktır.
--Ödüller ilk etap ile aynı olmakla birlikte fazladan amalgam ve başarı işareti kazanacaksınız.
--2. Aşamada herkes goleme dönüşür ve karakterinizin yetenekleri yerine golemin yeteneklerini kullanabilirsiniz.
--Bu etapta da ilk etap da olduğu gibi herkes tek başına yarışır.
--Etap başladıktan sonra oyun hazırlanmanız için sizi biraz bekletir.
--Herkes aynı çizgiden başlar. Kimse önden veya geriden başlamaz.
GOLEM YETENEKLERİ
ATEŞLEYİCİ
--Hızınızı 12 saniyeliğine %50 arttırır.
--Hız kullandıktan sonra birisi size yavaşlatma kullanırsa bu etki ortadan kalkar.
--Aynı şekilde üzerinizde yavaşlatma etkisi varsa ve hızlanma yeteneğini kullanırsanız yavaşlatma etkisi kalkar.
DEPAR
--Hedefe doğru zıplar ve hedefin hareket etmesini bir süreliğine engeller.
--Bu yeteneği sizi geçen ve önde olan oyunculara atmanızı öneririm.
--Eğer size atılırsa enerji atma yeteneğini kullanırsanız onları bir nebze geriye doğru atabilirsiniz.
ENERJİ ATMA
--10 metre çapındaki tüm düşmanları 20 metre geriye fırlatan bir enerji dalgası oluşturur.
--Size yaklaşan düşmanlara karşı kullanabilirsiniz.
--Size doğru depar yeteneğini kullanan oyunculara kullanabilirsiniz. Doğru bir zamanlama ile onları tekrar geri savurabilirsiniz.
MANYETİZMA
--Hedefin hareket hızını 4 saniyeliğine %60 azaltır.
--Ateşleyici yeteneğini kullanan veya sizi geçecek olan düşmanlara bu yeteneği kullanabilirsiniz.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--Yuvarlak alanların üzerinden geçtiğiniz takdirde bir miktar amalgam ve başarı işareti kazanacaksınız.
--Yol üstündeki her alanın üzerinden geçin ve hiçbirini atlamayın.
--Yarışma sonuna gelen ilk 3 oyuncu fazladan amalgam ve başarı işareti kazanacaktır. 1. Oyuncu en fazla ödülü alırken 2. oyuncu ortalama ödül alır ve 3. oyuncu daha az ödül alacaktır.
--İlk oyuncu yarışı bitirdikten belirli bir süre sonra yarış sona erecektir. Bu yüzden rakiplerle aranızı çok açmayın ve yarışı bitirmeye odaklanın.
--Yuvarlak alanlar tuzak değildir veya sizin zararınıza olan bir şey ''DEĞİLDİR''.
--Yuvarlak alanların ''ÜZERİNDEN GEÇİN''.
--En sona gittiğinizde bir antik taş (kristal rün) ile karşılaşacaksınız.
--Bu kristale ''Z'' tuşu ile tıklayıp enerji şarjı etkisi alacaksınız.
--Kristale tıkladığınızda oluşturma zamanını beklemeniz gerekir. Eğer bir oyuncu size enerji atma gibi yeteneklerini kullanırsa oluşturma zamanı bozulacaktır.
--Bu kristale tıklayıp enerji etkisini üzerinize almanız yarışmanın geri kalanı için çok önemlidir.
--Bu etkiyi almazsanız yarışmanın devamına geçmek için olan zıplama rampasını kullanamazsınız.
--Üzerinizde ''Şarj Olmuş Batarya'' etkisini gördükten sonra geldiğiniz yoldan geri dönmelisiniz. --Bu etki sayesinde yarışın devamına geçmenizi sağlayacak olan zıplama rampasını kullanabileceksiniz.
--Etkiyi aldıktan sonra zıplama rampasına doğru koşmanız gerekir. --Zıplama rampası haritanızda bulunan yıldızın olduğu yerdedir.
--Bu alana doğru gidin. Unutmayın yarış henüz bitmedi.
--Haritadaki yıldız olan simge'ye geldikten sonra gemilerde de bulunan bir zıplama cihazı göreceksiniz.--Zıplama cihazını kullanın ve yarışmaya devam edin.
--Zıplama cihazı sizi yarışın üst katına çıkarak. Üst katta yarışmaya devam edin. Yuvarlak alanlardan geçin ve yarışı bitirin !!!