You are not logged in.

Search results

Search results 1-20 of 37.

Monday, October 28th 2019, 4:41pm

Author: karchay

Kişisel ada

Quoted from "Discotech" Merhabalar, Kişisel adana gidip npc ile konuşmalısın. 250 Bin gold civarı bir ücret ödeyeceksin ve tekrar aktif olacaktır. selam. ilgilendiğiniz için teşekkürler. 200 küsür k gold ödeyip listedeki 3 labirentden birini seçiyorum parayı alıyor ama bi değişiklik olmuyor nedense yine hala aynı şekilde duruyor. hatta aynı npc şu an labirent satmıyor labirenti yıkın seçeneği var birde rütbe yükseltme var. rütbeleride gittiği yere kadar yükselttim ama hala boybuzlar aktif değil...

Monday, October 21st 2019, 6:30am

Author: karchay

Sınırda takıldım kaldım

forum bu kadar öldümü y adama cevap veren bile olmamış?????

Monday, October 21st 2019, 6:23am

Author: karchay

Kişisel ada

arkadaşlar kişisel adada üretimi nasıl başlatıyoruz. boynuzlar üretim durdu labirentiniz inşaa edildiğinde başlıyacak yazıyor sürekli. labirenti inşa ettim ama sonrasında bişeymi yapmam gerekiyor. 2 tane reenim var onlarınkindede aynısını diyor. kişisel ada ile ilgili rehberde yok. bilgisi becerisi olan varsa paylaşırsanız sevinirim. şimdiden teşekkürler.

Thursday, September 26th 2019, 3:21am

Author: karchay

Güncellemeden sonra oyun açılmıyor

evet devam ediyordu yeni yüklenen my comun yeni giriş arayüzünü kaldırdım eski arayüz ile girebiliyorum şu an. sorun yaşanırsa program ekle kaldırdan my.com un yeni yüklettiği giriş programını kaldırın eski giriş arayüzüyle girilebiliyor. dikkat edin oyunu silmeyin my comun giriş arayüzünü siliceksiniz sadece.

Wednesday, September 25th 2019, 7:28pm

Author: karchay

Preparations for Old Client Launcher support termination

after update now i cannot open game there is stupid eror coming and say cannot take game files. any fix for it?

Wednesday, September 25th 2019, 4:31pm

Author: karchay

Güncellemeden sonra oyun açılmıyor

güncellemeden sonra yeni istemci kuruldu ama oyuna giremiyorum oyun kurulum dosyaları hakkında verilerin alınması başarısız oldu diye bi mesaj çıkıyor arkadaşlar yokmu aynı sorunu yaşayan oyuna güncelleme geldi fakat şu an açamıyorum yeni başlatıcı oyunu açamıyor eskisini nasıl başlatabilirim?

Sunday, August 18th 2019, 8:57pm

Author: karchay

Oyun çince'ye dönüyor

arkadaşlar oyunda bazen sabit dururken bile birden bire herşey çince oluyor. özellikle savaşa girdiğimizde yada novograd kule girişinin önünden geçerken oluyor. 10 sürümü ilk geldiğinde çok oluyordu sonra bi ara olmamaya başladı ama bu gün yine çıldırttı tam savaşa giriyoruz her şey çince oluyor. varmı bi çözümü bunun. sürekli oyuna reset atmam gerekiyor. konuyu açyığımda reset attım kaç dakika olmuş yine çince oldu sürekli böyle oynanmıyor oyun

Tuesday, August 13th 2019, 2:08am

Author: karchay

Tika rika etkiler görünmüyor

grafik ayarlarını max yaptım ama yinede aynı. şans geçidi de aynı değil o kadar şeffaf ki nerdeyse görünmeyecek oda

Monday, August 12th 2019, 1:47pm

Author: karchay

Tika rika etkiler görünmüyor

selam arkadaşlar tika rikada 3 tane köpeğe benzer yaratıklar çıkan görevde yerdeki kendi rengine denk getirip hapsedip sonra hasar verebiliyorduk. ama şu an o etkileri yerde göremiyorum bazen çok silik bişekilde görünüyor ama genelde görünmüyor bu sorunu yaşayan varmı? varsa nasıl bi çözüm buldunuz yazarsanız sevinirim

Tuesday, July 23rd 2019, 1:22am

Author: karchay

Borç alınan bonus kristaller

teşekkür ederim ilginiz için...

Monday, July 22nd 2019, 3:37pm

Author: karchay

Borç alınan bonus kristaller

para takası yani kristalleri bonusa çeviremiyorum kabul et kısmı aktif değil.

Friday, July 12th 2019, 11:11pm

Author: karchay

Borç alınan bonus kristaller

Quoted from "Discotech" Merhabalar, Borcunu ödemek için önce mavi kristallerini bonus yani mor kristale dönüştürmen gerekiyor. Daha sonra borç öde seçeneğine tıklayarak ödeyebilirsin. merhabalar ilk resimdeki para takası yazan yerde kabul et butonu aktif olmuyor. belli bir alt limiti mi var acaba

Saturday, June 29th 2019, 12:49am

Author: karchay

Borç alınan bonus kristaller

selam arkadaşlar borç aldığımız bonus kristalleri nasıl geri ödeyecez. bi bug filanmı var. eskiden gold ile yada nakit kristal alır öde derdik biterdi. 2 kristal borcum var ödeyemedim bi türlü.

Saturday, June 15th 2019, 12:19pm

Author: karchay

Görev kötü önsezi

selam arkadaşlar kötü önsezi diye bi görev var 80 lvl gipat dan girilen bi mağarada 4 şifacı gibi bişeyle korunan bir ejderha. bir türlü ölmüyor bernde ölmüyorum. herhangi bir etkide yok alınacak. ejderhada bir etki var canı %25 e kadar düşüyor sonra naptıysam düşmedi canı. yarım saattir öyle bekliyoruz arkadaşla. ejderhayı öldürmenin yolunu bilen varmı acaba

Tuesday, June 21st 2016, 11:20pm

Author: karchay

Allods Online il ilgili hayalleriniz/istekleriniz

İstek: kristal fiyatları Detay: bilindiği gibi oyun birleşiminden sonra büyük bir haksızlık söz konusu. bu haksızlık gelir düzeylerinden geliyor. 1 euro avrupada standarttır tamam ama türkiye gibi ülkelerde bize yansıyan fiyat 3 katı oluyor. avrupa yada amerika yaşam standartı ve gelirleri göz önüne alındığında bizim gibi ülkelerde çok büyük bir haksızlığa yol açıyor. nasıl mı? avrupada bir kişi atıyorum kendi için bu oyuna 100euro ayırıyorsa bizim 300tl gibi bi rakam ayırmamız gerekiyor. 3 katı...

Saturday, May 7th 2016, 10:53pm

Author: karchay

Karakterimin ismi

destek destek değilki anlamamazlıktan geliyorlar. yada harbiden anlamıyorlar çünki yeterli ingilizceleri yok ne biliyim.

Saturday, May 7th 2016, 8:41pm

Author: karchay

Karakterimin ismi

selam benim karakterimin ismi daha önce Yıldız idi ama bu gün fark ettim şu an Yildiz olmuş. ingilizce karakter nedeni ile böyle olmuş olabilir ama ben bu niki istemiyorum yıldız olmayacaksa büyük harfle yazsalarmış YILDIZ diye. hiç bir anlamı olmayan ve rızam alınmadan oyunun ingilizce karakter nedeniyle değiştirdiği nikimin değiştirilmesini yada bana tekrar yeni isim vermem için bi düzenleme yapılmasını nereden rica edebiliriz? sayın forum yöneticileri ilgilenebilirmisiniz lütfen

Monday, May 2nd 2016, 7:22pm

Author: karchay

arkadaş listesi

gene kayboldu arkadaş listesi herkesdea ynımı yada çözümü var mı bilen varsa yazarsa sevinirim...

Monday, May 2nd 2016, 4:19am

Author: karchay

Savaşlar neden dengeli olamıyor?

savaşları sistem otomatik olarak takımlara ayırıp başlatıyor. buraya kadar çok güzel. iyide be kardeşim hiç mi insafı yok bu sistemin? bi tarafta 3-4 tanefull 13 taşlı adamlar ve diğer tarafta taşını bırak daha itemini giymemiş adamlar. bu sistem sorması ayıp neye göre bakıp takımları oluşturuyor? saçına boyuna ayakkabı numarasına göremi bilmek istedim sadece.

Monday, May 2nd 2016, 4:17am

Author: karchay

Kristal Fiyatlari Aracida Uçtu Yapmayin Etmeyin Yetkililer

haftalık gold kri takasını sınırlamak güzel ve yapıcı olur sanırım. gemisi iyi olanlar paso gold kasıyor peki gidemeyenler? onlarda oha bu kristal fiyatları ne diye böyle sızlanıyor. gold - kri çevirmelerini sınırlarsak güçlü daha güçlü olamaz aradaki denge korunmuş olur.