You are not logged in.

Search results

Search results 1-20 of 59.

Tuesday, January 19th 2016, 1:14pm

Author: user_1366728

Hesap kapatılması

mahfazadan düşenleri satarak aldığım kristal keselerini nadir nesne dükkanına sattım diye hesabımı kapattılar neymiş legal olmayan kristal alışverişi imiş hesabı açmak içinde 500 tl lik kristal yükleyecekmişim bunun adı sahtekarlık değilde nedir

Thursday, October 22nd 2015, 11:58am

Author: user_1366728

RUSH Birliği

Önecelikle tebrik ediyorum iyi işler yapmanızı temenni ediyorum Güzel girişim ama sadece burda lafım bize "ferrisde boss kesemessiniz hayal satmayın" diyen Garahel arkadaşımızın Şimdi Böyle bir konuyla karşımıza çıkmasına Sadece Gülüyorum benim Yaptığım video ve çağrıya leke atıp burdan hayal Satmanın anlamı ne çözmüş değilim (Sadece o arkadaşın Lafına Kıyaslama yapıyorum yapıp yapamamak Birliğin Başarısıdır yanlış anlaşılmasın) sırf o yüzden yazıyorum konunuzu kirletmek gibi gibi bi niyetim yok...

Monday, October 5th 2015, 3:32pm

Author: user_1366728

Allods Online il ilgili hayalleriniz/istekleriniz

BİRLİK KASASI Diğer online oyunlarda gördüğüm burda göremediğim özelliklerden biri Birlik kasası birlik kasasına oyuncular bişiler koyar ama çekemez lider define avcısı memur haricinde ihtiyacı sahibine ordan dağılımı daha kolay olur ebedi muska vs. gibi yapılabilir çünki diğer oyunlarda mevcut. KOSTÜM Kostüm severler için Craft sistemi olabilir 2 kostümün birleşmesiyle çok daha farklı bir kostüm elde edilebilir bu uyarlamayla güzel combinler hazırlanabilir. olma olasığı var ama uğraş gerek. KIV...

Friday, September 11th 2015, 9:49am

Author: user_1366728

Turks - Yeni Adım

Quoted from "Defacto" Selamlar kendi çapınızda attığınız bu adımda başarılar diliyor ve birkaç soru sormak istiyorum. 1. Server birleşiminin üzerinden 1,5 seneden fazla geçti sanıyorum. Bu sürede Türk oyunculara ne gibi bir katkınız oldu yabancı birliklerde kendinizi geliştirmekten başka. Quoted Alıntı: ÇiLeK Server birleşmesinden bu yana içten içe hepimizin istediği gibi bir türk birliği oluşturabilir miyiz, bunun peşindeyiz. 2. Server birleşiminden beri birçok Türk arkadaşımız tek birlik çatı...

Wednesday, September 9th 2015, 12:28pm

Author: user_1366728

Vay Arkadaş Bakim Izinli Günüme Denk Geldi

100 puanlık uzmanlık sorusu Lab Kıvılcım mozalesi hakları sıfırlanıcakmı? arsenikler gelicekmi? yeni gelen 3v3 6v6 vs den kazandıklarımızla alışveriş yaptığımız yer sıfırlanıcakmı? ve akşamki savaşın sonucu önümüzdeki hafta arsenik konusunda etkisi olacakmı? ( Bizlik bişi yokda Merak )

Wednesday, August 26th 2015, 7:01pm

Author: user_1366728

6.0.2: Zaferin Gök gürültüsü - Kahramanlar Arenası!

ZAten herkesin merakla beklediği 3 e 3 ve 6 ya 6 vs.ler süper olucak tek istediğimiz biraz dengeli olması olucaktır. ve sistemini inş. ona göre ayarlamışlardır. Ve herkesin almak için Goldlarını sakladığı bineğe sonunda kavuşacak insanlar inş. bana çıkar diyemicem bende okadar para yok şuan ama bizden birine çıksında yancı olarak takılak

Wednesday, August 26th 2015, 6:52pm

Author: user_1366728

6.0.2: Zaferin Gök gürültüsü - Yeni Allodlar!

Bence çok güzel olucak yeni adalar insanların daha çok ilgisini çekecektir bu oyunun görselleri zaten çok iyi bizede keyfini çıkarmak kalıcak.

Tuesday, August 18th 2015, 12:21pm

Author: user_1366728

Mühendis PVE Talent.

Quoted from "KenanReiz" www. ile allods arasına tr. yazarsan talenti türkçe olarak kullanabilirsin. http://www.tr.allodswiki.ru/calc#!10!311…!oaxbed/QZBGCGM tükkandayım berbat bi pc ru yu sor açtım eve geçince türkçesiyle değiştiricem dicektim sen düzeltmişsin bile Eyw.

Tuesday, August 18th 2015, 11:22am

Author: user_1366728

Mühendis PVE Talent.

Sizlere PVE Talentimi verecegim çok net söylüyorum stadınız 5 aşşağı 5 yukarıysa ve taş seviyeniz Raid Partide aşşağı yukarı ortalamayla aynı ise sabit olan bir bosa veya moba yada tank sabit tutar ise kimse sizi dps metrede geçemez. net. ama ince püf noktaları var onları iyi kavramanız lazım eger iyi kavradıysanız alan dps dende güzel verim alırsınız. Skill Sıralaması + Takip + Stad Dengesi ... Bunları bir araya Getirmek Gerekli. http://www.tr.allodswiki.ru/calc#!10!311…!oaxbed/QZBGCGM eger tak...

Monday, August 17th 2015, 11:12am

Author: user_1366728

AbsoLutVodKa Müzik Meftun EFE

Quoted from "Hinsa" Mutlu musun ? İlk kusay çalışmasının bağımlısı oldum . Saat başı dinlemediğim zaman kaşıntı başlıyor ... o günler güzeldi bir çok şeyi yeni yeni başarmaya başladığımız zamanlardı güzel işti... ve tabiki mutluyum insanların bizim yaptığımız işin kalitesine şahit olunca

Sunday, August 16th 2015, 9:48am

Author: user_1366728

AbsoLutVodKa Müzik Meftun EFE

Quoted from "Hinsa" Kıskandırıcı , imrendirici ve içine çöktürücü .... Karadelik etkisi yapan , özellikle Allods konulu parçalar için sizi tebrik ederim Teşekkür Ederim.

Sunday, August 16th 2015, 8:31am

Author: user_1366728

Allods Oynarken Ne tür Müzik Dinliyorsunuz

Ben hep konuşuyorum (raid Domi vs.Yüzünden) konuşmadığım zaman Sagopa kajmer favorimdir. SAGO = ABRAKADABRA YESSS

Saturday, August 15th 2015, 10:32am

Author: user_1366728

tutulmadan bir anı :)

en çok eğlendiğim zaman tutulmada yıllarca pagan oynamış doomeastronun savaşçı olduğu zamandı adam karakteri durduramıyordu dönmekten ) bi çare slot biter maestro hala dönüyordu tek tuşla tutulma ) çok eğleniyorduk o zaman )

Thursday, August 13th 2015, 4:57pm

Author: user_1366728

AbsoLutVodKa Müzik Meftun EFE

Mahlas : Meftun EFE Namı diyer AbsolutVodka bir çok arkadaştan pm aldım bunun üzerine dinlemek isteyen arkadaşlar için şarkıların linklerini koyucam yenilerini yaptıkça eklicem kısmetse Keyifli dinlemeler.. Kesinlikle ARABESK RAP DEGİLDİR. Aklımdaki sen : Takvimde seneyim : Vazgeçme : Karanlıkta Kal (FeaT) (Deniz -Naim ARSLAN) : Sabır (Feat) (Deniz -Naim ARSLAN) : 6. His (Feat) (Deniz) : Daha Fazlası var Pcde Hepsini kısmetse çok yakında Yüklücem. Kusay Birliği : (MADENCİLERE RAHMET OLSUN) Maden...

Tuesday, August 11th 2015, 11:25pm

Author: user_1366728

KUSAY birliği

1. konu : sen neyin kafasını yaşıyon ya bu birlikden ejder itemi için çıktın diyemi oldu sana herşeyi üstüne alınıyorsun çıkan çıkar ve bu seni bağlamaz (kısacası zaten herşeyi üstüne alındığın için çıktın) 2. konu : bide demişsinki raid patlatlatılıyor raid lideri bensem istediğim zaman patlatırım buda seni ilgilendiren bi konu değil 3. konu : stadı düşük dps i yüksek adam vardıda bizmi almadık konuşuyonda boş konuşuyorsun burda kelime oyunu yapmana gerek yok kimin ne iş yaptığını herkez biliyo...

Tuesday, August 11th 2015, 6:51pm

Author: user_1366728

KUSAY birliği

sen yokken daha hızlı ve rahat kesmeye başlamamız sana dokunmasın sen daha yeni geldin oraya senn o charda olduğunu bilmiyordum bile bıraktığını söylemiştin herkeze hatıorlıyorsan kimseyi kandırdığımda yok yapamıcağımız bişi söylemedim hayır sizi rahatsız eden ne ben onu anlamadım bakın keyfinize

Tuesday, August 11th 2015, 6:45pm

Author: user_1366728

KUSAY birliği

7.0 a kim öle kim kala gahahelciğim doğmamış çocuğa isim koyuyorsun

Tuesday, August 11th 2015, 6:37pm

Author: user_1366728

KUSAY birliği

kardeşim burda senlik hiç bişi yok sen buraya nerden geldin? sen kendi kendine gelin güvey oluyon bu 1.si 2.si benm lafım gidicegi yere gitti zaten ve seni ilgilendirmez benim boşu kaç saate kestiğim istersem her gün 1 boss keserim zaten ben 2 saate 9. boşa gelicek kuvvetteyim bilmediğin konulara atlama istersen