You are not logged in.

Search results

Search results 1-20 of 246.

Thursday, November 21st 2019, 11:21pm

Author: Vickie Lynn

Compass / Heroics without a healer?!

Well, you said just before that the tank had a random build (new to tanking). The fact is that even with the best healers you could have, a tank that never tanked before would die. It is not a matter of runes / gear / having a build / healer etc, if the tank doesn t master his rotation, it fails for sure. Moreover, forcing the warden, summy or cleric to heal would lead to the sale result, because if they refuse to heal it is surely because they never did that and so don t even have a build for i...

Sunday, July 21st 2019, 4:32pm

Multiverse Contest [Ended]

Here's my entry A mix of allods and Tomb Raider! Only french speakers would understand the "Lara Clette" Virginie - League - Evolution

Friday, June 21st 2019, 2:54pm

Allods Online Tombola!

Bonjour à tous, Tout le monde n'ayant pas forcément discord ou n'ayant pas nécessairement joint la communauté discord de allods, je vous mets le lien Facebook du premier event tombola qui est organisé en ce moment : https://www.facebook.com/AllodsOnlineFrance (oui je sais tout le monde n'a pas forcément Face de bouc non plus, mais ça faut voir avec l'équipe )

Monday, June 3rd 2019, 6:19pm

L'épreuve du sang

Bonjour, Il n'y a pas de problème avec l'épreuve de sang, mais c'est sur que la difficulté a été augmentée (et ce très largement). Cependant, il est plus que logique que cette épreuve de sang soit plutôt difficile, étant donné que les maj précédentes, c'était un peu du n'importe quoi, quand on voit qu'avec des reincs pas très stuffs (certes runé 11), je pouvais OS littéralement des boss (enfin si on pouvait appeler ça des boss). Maintenant les épreuves sont un peu plus complexes, mais passables,...

Wednesday, April 17th 2019, 9:28am

Impossible de me connecter

Salut, Il s’agit bien d’une maintenance, et c’est normal qu’ils n’aient pas prévenu étant donné que dans une annonce ils avaient dit qu’ils ne préviendraient plus pour les petites maintenances de ce style là.

Tuesday, February 26th 2019, 11:16am

Vente: Cassette Radiante Du Pèlerin Fervent - 22/02/19

Bonjour, Les personnes ayant acheté et ouvert des cassettes avant la mise à jour seront-elles concernés par ce "remboursement"?

Wednesday, January 30th 2019, 1:46pm

Tribaliste Stats DPS PVE

La guilde dans laquelle se trouve ma reinc n'est pas très haut level Et oui faut tester, et comme dit, je trouve les raids plus intéressant que les mannequins pour tester (Cruau)

Wednesday, January 30th 2019, 11:40am

Tribaliste Stats DPS PVE

C’est à peu près le dps que j’ai, en ayant 25k gs. Le cap de dégâts critiques est comme les autres stats spéciales il est vers 250/280, après le taux de gain/pointstats décroît énormément.

Wednesday, January 30th 2019, 9:06am

Tribaliste Stats DPS PVE

Salut! Personnellement je ne suis pas fan de l’habileté en dps, je prends toujours une base de 100, et je max la détermination. Avec ma réincarnation druide je monte à 800 deter et 300 de cruau. Ça ne sert à rien d’aller au delà de 250/280 de dégâts critiques, donc 300+ de dégâts critiques pour moi c’est de la perte de stats. Les boss poteaux types boss d’observatoires sont biens pour tester les stats.

Thursday, January 3rd 2019, 12:11pm

Pourquoi n'essayez vous pas le serveur a Abonnement ? (C'est long)

Salut, J’ai lu tout le pavé ! Tout ce qui y est dit est intéressant et compréhensible. Néanmoins tu oublies peut être un détail pour ceux qui souhaitent rester sur le f2p malgré leurs runes : c’est le relationnel. De mon côté j’ai testé le p2p et y avait pas mal accroché. Seul hic, c’était que les personnes avec qui je joue le plus ne seraient jamais venues sur ce serveur, même s’il a tous les avantages que tu cites. Au moment où j’avais testé (ça doit faire maintenant 3 ans environ) je faisais ...

Monday, December 10th 2018, 9:01pm

Ingénieur soutien

Salut! Personnellement en ce moment c'est la classe avec laquelle je m'amuse le plus en pvp soutien, par rapport au barde (peut être est-ce parce que j'ai joué pas mal de temps en soutien barde). Niveau défense de groupe, c'est sur que le barde sera meilleur à cause du fait que le temps de recharge de la barrière acoustique peut dépendre de la célé, donc en gros c'est du spam. L'ingé, en défense, demande plus de concentration et d'anticipation. Le rideau de fer n'est pas spamable, le temps de re...

Tuesday, November 13th 2018, 12:03pm

Mega Vente du Vendredi Noir – 2018!

Vous êtes sûrs que ça se traduit « Vendredi noir »? J’ai jamais vu écrit ça sur les vitrines.

Monday, October 22nd 2018, 3:16pm

New server name competition!

Sarnaut’s Avenir SonOfKotofei - New Frontier

Friday, September 21st 2018, 4:29pm

Target of mad accusation - Rectification

Quoted from "Rayofsshadow" 1766 full fabled 115% and fully poted food elixired up, lol and what, ur saying ur reincs with that blue 93 gear can do same score xD? made me laugh, ty for linking that. Oh and this guys has played Mage for the last 5 years lol First of all, I refered to this video to defend Anah that you seem all to say that she bug abused too. And once again you've nothing to prove that, and once again you're accusing falsely. Second, you are saying that my reincarnations are unstu...

Friday, September 21st 2018, 12:04pm

Anah did on mage not on warden... You seems to tell that liga has something it can use. So explain me such score imp side https://m.youtube.com/watch?v=1RjzfnHYEPI

Friday, September 21st 2018, 6:44am

Hello, You talk about a hotfix on russians servers so I checked on their forum to get an idea of what bug you are talking about, results is that there is nothing about it. You tell that I am not using any potion so what is the tonic of concentration ? An artifice? Regarding the 3ed wave , the add hard always been squishy and this from the begin of this ToB. Moreover damages are boosted by the previous wave (+x% per little mob killed, Max is 35, the points are done with big ones). About the fact ...

Sunday, September 16th 2018, 7:15pm

What kind of buff are you talking about? Positiv buffs? Look at the very first image of the ing video, and you'll see that the yellow little square to show all buffs disappears, that means that all buffs are shown. Stop trying to find something, seriously, it's getting more and more pathetic...

Sunday, September 16th 2018, 6:00pm

Hi everyone, At the beginning, I found it funny to see some people arguing my score in ToB. But now it begins to be very annoying to be harassed this way. <image removed, you can let the content of the inbox message, but no player or guild names please> So in order to get back some people to their place, I decided to show with vids (taken this morning) of some of my trials, mouse pointer showed! (sorry for the quality but it's not the purpose of those videos) With engineer (I got higher than in ...

Tuesday, September 4th 2018, 7:23pm

How did it make it to the auction house ?

You were able to get it in daily lottery of this event : https://allods.my.com/en/news/sales/stro…-power-23052018 That's why you can find it unbound Hope having been clear

Friday, August 24th 2018, 2:41pm

Fps drop

Hello, Since 9.1 patch I am experiencing fps drops when I unmount. It is really annoying especially on pvp cause I cannot do anything during 1/2 seconds. Moreover I am not the only one to experience this.