You are not logged in.

Search results

Search results 1-20 of 765.

Friday, December 3rd 2021, 1:05am

Author: Cybermaman-Cotepsi

serveur p2p ou ftp ?

Comme disais Dragagon consulte les liens dans sa signature il y a 1 guilde multi lingue active par serveur au moins

Tuesday, November 30th 2021, 12:10pm

serveur p2p ou ftp ?

Bienvenu sur allods Je ne connais pas la population actuel sur le p2p, mais les guildes actives recherchent tjs des joueurs à ma connaissance. demande sur le discord communautaire tu devrait avoir des retour

Wednesday, November 24th 2021, 11:55am

[solved] 10 years award - got nothing after 10y plus... question

yes but the /rank is very best information You know the good number of service you have in game that is an appreciated information

Wednesday, November 24th 2021, 6:56am

[solved] 10 years award - got nothing after 10y plus... question

Hello For moore information you can write in game : /rank And you know your timer same this screen what say the game for you?

Thursday, October 7th 2021, 6:45pm

UPDATE 2: suspicious behavior & Game disconnects me after patch repeatedly, client seems broken [Solved myself]

i can t help you with this problem, Have you speak of this problem on discord? perhaps community can help you. In fine, you can write a ticket to assistance too

Sunday, October 3rd 2021, 4:23pm

Transfer steam account or character to regular a My.games account

I don't know if you can transfer a steam account to my.com. I am inquiring about this point. But if you delete your character you can create a new one with the same speudo. of course be careful that someone doesn't take it during this time

Tuesday, September 7th 2021, 6:51am

stuck at lvl 75

Hello Go near observatory Anmer A npc give a questi -- i mean it is Amos

Thursday, August 26th 2021, 11:13am

kirah quest bug

You can read here for moore information https://en.allodswiki.ru/search?text=coeur+de+kirah&x=7&y=8 You can give the name and level of your quest? You can ask Eniel (laegue) or Yasker for have new item pour destroy portal https://en.allodswiki.ru/quest/1943326418 You have reputation ?

Thursday, August 26th 2021, 11:03am

Questions retour ancienne joueuse

Bonjour J'avais deja repondu a ces messages y a deux jours et j'ai l'impression qu'ils ne sont pas envoyé ceci est un message test. Merci a Lyso et Gladia pour vos reponses. J'ai pas compris ce qui c'est passé....

Monday, July 5th 2021, 9:24am

where do i find my purchases?

Remember the name of avatar with you buy the costume and see the postmann But use the good chart

Wednesday, May 26th 2021, 8:04pm

Cant subscribe

how many time you waiting? But they say write a ticket and wait

Monday, May 17th 2021, 4:19pm

Retour en joueur Casu

83 tu dois finir Sogot et allée ensuite passé 85 à la vallée nauséabonde les quete sont faisables

Monday, May 17th 2021, 4:13pm

Goliath and Gromov bugged

We have a new on discord with this zone https://discord.com/channels/30858509069…716492631539792

Saturday, April 24th 2021, 7:31pm

Recherche guilde française

Effectivement tu parlais du serveur à abonnement je n'y vais que très peu Pour ma part je repondais pour le free to play (Evolution)

Friday, April 16th 2021, 7:11pm

quid pro quo - suslanger

For Alice time traveller it is normal in dane the low level find a portal to Suslanger and they find some daily quests for true pionner they can win stuff xp, and other few item

Monday, April 12th 2021, 5:27pm

Prête CaC

De toute facon le pretre dps a fond là même moi j'ai un dps de malade j'ai jamais fais aussi fort Mais je n'ai jamais aimé le CaC donc je joue toujours distance

Friday, April 9th 2021, 5:37pm

Recherche guilde française

sur quelle faction es tu Coté ligue : dans les peu actives tu as ma guilde Lumina après je vois en ce moment des message de recretument à Novograd pour la guilde "independance" et une autre guilde qui poste regulierement ... Cote empire je ne suis pas informé pas le temps de m y connecter dans ma signature tu as les invitations pour les discord sachant que le discord EU est appeler a disparaitre

Thursday, March 11th 2021, 3:01pm

Demonic Essence ?

Ok i see what is you can buy it to auction house (in evolution i see that) i don t remenber when we drop this item

Tuesday, March 9th 2021, 9:17am

Stuck ;(

You can see up the cokcpit since visor