You are not logged in.

Search results

Search results 1-4 of 4.

Saturday, September 14th 2019, 10:20am

Author: Giradan

From the Comunity to the Developers

merge would bring old players back to the game because they would have a more competitve server and also way more ppl to play with. the prices in the butique shop would be reduced for our server. p2p server would have a full server wich means ppl would have to option to play there if they dont like f2p server and the cashshop. 3v3 and 6v6 would pop all the time. geting raids/heroics/astral would be faster. geting patches same time as they do. etc etc etc lisad you and your team are doing nothing...

Wednesday, September 4th 2019, 1:17pm

Author: Giradan

From the Comunity to the Developers

Everyone that plays knows how low the population is on both p2p and f2p server. Its to late to make any change on our server that would bring back the players that stoped playing and not many new players wanna invest time or money into a game where there is no future. We know that the only way to make this better is a server merge with one of the russian servers. A bg merge isnt gonna work since we play on diffrent patches all the time and thier abilitys/classes are diffrent or changed(buffd/ner...

Friday, July 4th 2014, 10:13pm

Author: Giradan

Armes sacrées

La réponse est déjà en jeu : si vous cliquez sur l'icone de l'arme sacrée, ça déroule en dessous les différents skins disponibles (vides puisque les items à y insérer ne sont pas encore présents en jeu). En cliquant sur un skin on peut pré-visualiser son apparence sur l'interface d'équipement, c'est assez sympa. On apprends aussi ainsi que les skins ont une durée limitée (j'ai déjà oublié si c'était 90j ou 120j, mais c'est dans ces eaux là de mémoire), et donnent un bonus de +1 chance. On voit a...

Sunday, June 29th 2014, 9:24am

Author: Giradan

Usebug po le retour ?

J'ajoute un message pour insister sur un point : l'absence de confiscation totale et absolue des gains obtenus par usebugs ou abus (sous toutes leurs formes) ne peut avoir qu'un effet très néfaste sur le plaisir de jeu en général de tous les autres utilisateurs. Cela a aussi un autre effet immédiat en ce qui me concerne, à savoir tuer toute envie de dépenser le moindre euro supplémentaire. Je sais combien j'ai mis dans le jeu, que ce soit pour mes runes 13 ou tous le reste. Allods est un jeu qui...