You are not logged in.

Search results

Search results 1-20 of 85.

Monday, May 15th 2023, 3:24pm

Author: gnugo

[GUIDE CONTEST] Obtenir le gros sac sur P2P feat. Ammer raid

Tuto utile merci ! Je vais essayer, je n'ai pas vu de contre-indication à le faire en solo ? Avec un ingé dps et son dispell par ex

Friday, August 14th 2020, 8:42am

Author: gnugo

Is new player still come to Allods often ?

legend says that there is a marketing department for allods eu

Saturday, July 25th 2020, 4:49pm

Author: gnugo

Give opinion of my build pls

indeed you took rubies reserved for assault aspect, but you use suppression aspect, they will not work

Tuesday, April 14th 2020, 3:32pm

Author: gnugo

Spring Celebration 2020 - Entries

ElKhan, lvl 90 Smuggler Paradise

Sunday, March 22nd 2020, 9:00am

Author: gnugo

Le problème de l'or depuis la dernière MAJ

Bonjour, Depuis la dernière mise à jour l'or est devenu un gros problème. Le coût quotidien en mirras a plus qu'explosé et à côté de ça, les récompenses en or en chasse astrale ont été considérablement nerf, les gains en farm sont ridicules, et même les 300k+ que l'on peut avoir au pnj pvp chaque semaine sont impactés puisque c'est maintenant le seul pnj à vendre les insignes 106 %. On se retrouve (je en tout cas) à éviter le contenu pvp car ça coûte trop cher, et passer du temps à farm pour une...

Monday, November 11th 2019, 9:43am

Author: gnugo

[PMB 10.1] Dziunka's Psionicist PvE Build

Hello, I'm trying this build, and variations of it (with torture spell), but DPS/s is clearly weaker than other classes. Is it normal, or am i doing something wrong? (100-200k more with engi assault monocible, double with a warden...)

Sunday, November 3rd 2019, 9:21am

Author: gnugo

So frustrated...

ok then that's just one more translation issue For radiation rubies i keep them because i have no other to take (exept defense), so i take those 1% (~3% for me, i'm used to alternate bombs in order to maximise radiations (phys bomb->purge->2acid shots->purge->acid bomb->purge->2phys shots->purge->...)

Saturday, November 2nd 2019, 11:37am

Author: gnugo

So frustrated...

thanks, I’m convinced , I’ll try spider I never took it because I thought it would only work on controllable targets ...indeed what have they done ? according to description, colossus R1 is the same as R2 and R3

Saturday, November 2nd 2019, 10:53am

Author: gnugo

So frustrated...

Hello ! I love engi dps ! we don’t see much If I were you I think you should have more rubies Also, I never tried spider, maybe I should I think, if you have enought rubies, light turret is a little (1-2%) better than acid when 250+celerity and long fight monocible You should do a lot of reactor purge, that's one of the best damage skill

Sunday, February 10th 2019, 7:35pm

Author: gnugo

Désactiver les runes en instances PVP et PVE

Quoted from "Kutchek" une source de motivation pour les joueurs mais pas pour mycom. Ils n'ont rien à gagné à faire sa, or on sait bien que seul le profil les intéresse. Bah remotiver les joueurs et en faire revenir, un message positif qui fera une bonne pub. Et le reste de la boutique, notamment les objets pour aller plus vite sans farmer seront un profit. Ça me paraissait réaliste du coup. Mais je vois ce que tu veux dire ce sera tout de suite une perte d’intérêt pour dépenser de l'argent dan...

Sunday, February 10th 2019, 12:03pm

Author: gnugo

[BUG] Engineer Firing Line rubies do not work.

For me the most strange is how physical damages are made. It seems that when we do distant physical damages, it's always exactly the same damages amount (i put all my stats in habi/bruta, 0 deter or double or physical or anything and no jewel) But for acid damages, it's VARIABLE. It seems to be a base + a variable amount. Physical damages bugged with engi ? Also depending on type of damages, the game use the wand or melee weapon. (try hitting with melee weapon only and wand only, depending on sp...

Sunday, February 10th 2019, 11:49am

Author: gnugo

Désactiver les runes en instances PVP et PVE

Bonjour, Sans aller jusqu'à les désactiver dans toutes les instances, je pense honnêtement qu'il serait intéressant d'introduire des instances PVP, et des raids PVE dans lesquels les runes ne fonctionneraient plus, ceci afin de redonner un sentiment d'égalité des chances aux joueurs. Un peu. Ce serait assez facile, je pense, à intégrer dans le scénario du jeu, comme un effet négatif dû à je ne sais quoi. Je ne pense pas que cela changerait l'équilibre du jeu étant donné le nombre assez énorme d'...

Tuesday, January 22nd 2019, 5:19pm

Author: gnugo

Pourquoi n'essayez vous pas le serveur a Abonnement ? (C'est long)

Je suis totalement d'accord et pourtant je joue sur le F2P... la raison est clairement la même que Vickie Lynn Je me rends compte aussi que quand je joue régulièrement j'y arrive aux 30€/mois, dans mon cas tout passe dans les réplis et autres outils pour obtenir du stuff mais en farmant un peu moins. (je suis runé 8 et il me manque toutes les dernières cassettes voire 2 dernières) Je ne sais pas, j'attends juste un petit mouvement de foule pour suivre et enfin pouvoir me ruer sur le p2p. Ça fait...

Thursday, January 10th 2019, 10:46pm

Author: gnugo

How damages works? Please help me understand this, if you game is in english you could help me a lot

Yeah so what are the weekly updates for ? I'm waiting too then! Noticed others errors on descriptions, french and english client too

Wednesday, January 9th 2019, 6:37pm

Author: gnugo

How damages works? Please help me understand this, if you game is in english you could help me a lot

Thank you for helping! Too many errors, so i'm downloading the english client I noticed others errors, i will compare the 2 versions and post here if it's wrong in english too, maybe a new post about engineer description errors. But for me the most strange is how physical damages are made. It seems that when we do distant physical damages, it's always exactly the same damages amount (i put all my stats in habi/bruta, 0 deter or double or physical or anything and no jewel) But for acid damages, i...

Wednesday, January 9th 2019, 5:02pm

Author: gnugo

How damages works? Please help me understand this, if you game is in english you could help me a lot

Hello! I have several questions because I can't understand how weapons/damages works on this game, i'm starting to think it's because of bad translations everywhere, like wrong damages type on description, and that changes everything First question(s): about physical damages... What does that means? damages increase 6.84%. 12.312 ? When i do physical damages with my first shot (i'm engineer) it's fixed damages, always the sale value, so the good value is 6.84%, and 12.312 is a translation bad ch...

Monday, December 10th 2018, 5:13pm

Author: gnugo

Ingénieur soutien

Pareil ! La spé pve est encore moins efficace qu'avant, et plus facile à jouer car plus besoin d'aller au cac Spé pvp... je suis perdu je ne sais pas quoi faire, quels enchainements à part tirer en continu et balancer les appareils dispos tout en mettant les buffs soutien et quelques contrôles ? Dps constant et bas, ennuyeux à jouer, il manque un enchainement qui tape un peu plus à pouvoir lancer au bon moment même si gros cooldown dessus, là c'est fade, transparent En tout cas je regrette beauc...

Tuesday, October 23rd 2018, 8:50pm

Author: gnugo

New server name competition!

Dragon Reborn Me: Tranchoir (server New Frontier) (guild Requiem) (liked to play gobli)

Thursday, May 24th 2018, 7:41pm

Author: gnugo

Cassette Du Pouvoir Secret - 23/05/2018

Ce que je comprends en lisant cette annonce : Cher joueur, Dorénavant, pour être sur un pied d'égalité avec les autres, vous paierez en plus du reste tous les 6 mois la somme nécessaire pour l'achat d'une nouvelle boite. Bon jeu ! La cassette pouvoir secret, Révélez la vraie puissance !