You are not logged in.

Search results

Search results 1-20 of 27.

Thursday, July 19th 2018, 1:29pm

Author: Maumauve

Time to make a change for P2P CM's Plz

Hey everyone, i am Crepusculia, i play on SP since 55 lvl. I saw that, since the beggining of this server, GM adds a lors of things (lvl 55, fatest lootable mount = griphon xD), they add bags, costumes, capacities,etc. They did that in very little time. But now, since lvl 65, we miss a lot of things, that i dream of since they got out on free to play serv, and i think it's sad.. We compare to Russian server, that's normal, because they too have a subscriber server. And, they have a lot of thing ...

Saturday, June 16th 2018, 8:41am

Author: Maumauve

Marathon Des Moments De Bonheur

Merci :-) il est temps de sortir les réincas !!

Tuesday, June 12th 2018, 8:30pm

Author: Maumauve

Population on League P2P?

We are something like 15 ppl in league side, but sadly we have no ennemies anymore, no Empire (but on this serv, it's a matter of cycle, we can have a lot of ppl, then 3 week after a lack of ppl, then again a lot...)

Friday, March 2nd 2018, 6:13pm

Author: Maumauve

Retour sur Smugglers Paradise Fr

Il y a en effet une guilde empire avec des français, c'est la guilde "The legacy" Mais je ne sais pas si il passent souvent par ici ! Au pire je t'envoie le discord du server, mais je ne suis pas sûre qu'il soient ici non plus.. En jeu sinon, tu mp "Mordello", "Superarc" ou "Malaysia" je suppose :-) https://discord.gg/aaW6BaR

Monday, July 24th 2017, 7:13pm

Author: Maumauve

Atoll tropical : Concours de cocktails

Bonjour, à ce jour je n'ai toujours pas reçu mes récompenses, suis-je la seule dans ce cas ? (abonnement + maillot de bain noir) Merci et à bientôt.

Friday, June 23rd 2017, 4:11pm

Author: Maumauve

Atoll tropical : Concours de cocktails

Pseudo : Crepusculia Server : Smuggler Paradise (abonnement) Je ne sais pas si on a le droit au maillot de bain en plus de l'abonnement, mais si c'est le cas, j'aimerais le maillot noir s'il vous plait. Une annonce avait été déposée dans tout Sarnaut : une grande chasse au cocktail le plus festif, pour accompagner les fêtes de cet été, était lancée. J'avais plusieurs contact, dont un qui saurait me dégotter cette recette spéciale dont tout Sarnaut se délecterai. « J'ai ce qu'il te faut, avec ce ...

Monday, October 10th 2016, 5:51pm

Author: Maumauve

[Ligue] La guilde Ze Beer

Et oui,6 mois,mais 6 mois intenses ! Même si c'est dur,il faut continuer à avancer,panser ses blessures sans pour autant oublier le passé. Seul l'avenir nous dira si cette décision fut judicieuse ou non.. Merci de penser à nous Shaffou,ça fait du bien de voir un peu de compassion là où on ne l'attend plus. Mes meilleurs sentiment de la Ligue,à toi et tout les Utopie. Crepusculia.

Thursday, September 8th 2016, 1:48pm

Author: Maumauve

jouer a allods online ?

Salut,bienvenue. De mon avis,pas du tout objectifs,je pense qu'allods est un jeu qui vaut vraiment le coup. Grâce au server abonnement,on peut jouer pour 10€,avec accès à tout le contenu. Mais bon,seul toi peut te faire un avis,n'hésite pas à passer. Je suis côté ligue si tu choisis ce côté et que tu as des questions,je serais ravie de t'aider.

Monday, August 29th 2016, 10:18am

Author: Maumauve

PvP Subscription server

I don't undertand,we already have a server without cash shop and all,what do you want ?

Monday, August 29th 2016, 9:35am

Author: Maumauve

[2016/08/27]Unable To Subscribe

Please GM we need help. We have a lot of objects in this server who will disapear (realgars for me for exemple),we have a lot of things to do too (i have,i have some responsabiolities in my guild),this server is for us,like the f2p is for the other (we spend a lot of time on). I understand we only are this little serv with not a lot of actifs,but we NEED help (the problem last since 4 days !). ALL players have the same problem because he come for this forum,so PLEASE take a look or even change o...

Sunday, August 28th 2016, 3:32pm

Author: Maumauve

Impossible de reprendre du temps d'abonnement

Merci,j'ai vu que c'était universel sur le forum. Ce qui signifie qu'une fois le temps d'abonnement fini plus aucun moyen d en remettre..

Saturday, August 27th 2016, 10:30pm

Author: Maumauve

[2016/08/27]Unable To Subscribe

Same here tryed 2 phones 2 PC 3 browser

Saturday, August 27th 2016, 10:29pm

Author: Maumauve

[2016/08/27]Unable To Subscribe

Same here can't subscribe because of eternal loading --' can't trade crystals against subscription time.

Saturday, August 27th 2016, 10:16pm

Author: Maumauve

Impossible de reprendre du temps d'abonnement

Bonjour, J'écris ici pour savoir si je suis la seule à avoir ce problème : Après avoir acheter 1000 cristaux pour mon abo,je suis dans l’incapacité la plus totale de transformer les cristaux en abonnement. En effet,quand je vais dans "devenir un abonné",la fenêtre censée affichée le transfert ne fait que charger en boucle. J'ai essayé sur tout mes navigateurs et sur 2 portables différents : même problèmes. Suis-je la seule ? PS : j'ai aussi désactiver Ad block et vider mon cache bien sur. J'ai d...

Friday, August 5th 2016, 4:10pm

Author: Maumauve

Are rumors true ?

I really wanted to give you a "like" on your answer MMOSEPPE To bad we can't here </3

Friday, August 5th 2016, 3:39pm

Author: Maumauve

Are rumors true ?

Hey guys ! I m Crepusculia, a beautiful elve male, member of Ze Beer. "What ? I am a Ze beer member and i can speak English ? What kind of sorcellery it is ? Did Ze beer are not only fully french ? But,it's what we read on this forum !! It is full of lies ?" Yeaaaaah,you guessed,i m here for kick some bias out of this forum. Yeah guys, Ze beer is an international guild in the league side !! It's true, we were,a long time ago, full of french, but since 3 or 4 month, we embrace the changement and ...

Friday, August 5th 2016, 3:08pm

Author: Maumauve

Anyone want to play with me?

If you come to league side,Ze beer will be happy to guild you ! If not,choose Omniscient,they are like candy : sweet and delicious <3 #teamomniscient With all my love, Crepusculia.