You are not logged in.

Search results

Search results 1-20 of 142.

Monday, July 25th 2016, 6:10pm

Author: Katerina

Why don't many people play Smugglers Paradise?

@Blue : Hmmm, only temporary items cost 20 euros, maybe. To be (really) competitive, you need at least 10-11 runes and a huge amount of other items. It costs far more than 20 euros xD Otherwise, if you have nearly everything, the new items are cheap, yes. Anyway, I'm not especially a P2P fan either. F2P is astonishingly expansive and I can't imagine any reasonable person buying all of those items. For P2P, the price is good, but the content of the game itself is very poor so.. Mah. Well, general...

Sunday, July 24th 2016, 10:25pm

Author: Katerina

Why don't many people play Smugglers Paradise?

I don't play since a long time but objectively, I advise all new players to go to P2P and make this server live. F2P requires too many CS items now. Oh, and I really can't understand those people who want new CS items and spend more and more money everytime. I really think that some people must CS a brain instead xD P2P seems to be the best choice, but I don't know if it's populated now. PS : Coucou Pochtron. Nice little warden :-p

Sunday, June 5th 2016, 3:14pm

Author: Katerina

This game feels...donezo

Hello, @Allod-online player : If you farm so much, you can't improve in PVP, because you don't become a master in PVP within ten hours. Well, it's true that now, the game became so easy that there isn't really skill anymore, but well. Oh, yes, trust me, it's weird but it's true! People farm because they don't have a choice, it's like a second job. Very few people like to farm, you know? But some people are just playing their life in this game. There is something wrong with them, but anyway. Farm...

Saturday, June 4th 2016, 8:05pm

Author: Katerina

This game feels...donezo

Quoted every (excessive) hobby can be called "nolifing", but actually doing something which is pleasent is the best way of living in the end! i doubt someone would play (farm) here if he would not enjoy it There is a difference between endless farming and hobbies. Farming is not a hobby, except for no-lifes that spend all their time in the game. Oh, and I know a lot of people that are farming every day, but trust me, they aren't happy. They do this because they don't want to have lesser cs, and...

Saturday, June 4th 2016, 11:54am

Author: Katerina

This game feels...donezo

Hello, Quoted ell, some pay with $ and some pay with their time but as i only spend time i am not a paying player in case of $ but thats the great thing in allods, everything is available for everyone, $ does only make things happen faster your effort is the only limit I don't want to be rude, but you must be a no-life if you farm every day in order to get all cs items. I don't see where is the "beauty" of the game there. I know some people who spend all their free time in the game, and trust me...

Sunday, May 29th 2016, 9:51pm

Author: Katerina

This game feels...donezo

@Pochtron and Kissaki : I couldn't agree more! The content is already very poor, the gameplay was so simplified and the CS is endless. I wanted to give it a try with the arrival of 7.0, but.... No, just no. It's sad, because it was really a great game before 5.0.

Sunday, May 29th 2016, 9:21pm

Author: Katerina

should i come back to p2p serve?

Hello, Yes, the population on the server is so low that I don't see any reasons to try it, even if the fact that it's way cheaper than F2P is interesting. Oh, and I don't understand why everyone fears so much the new armor. It's useful, but certainly not as good as other CS items, so I don't think that people will leave F2P just for that reason.

Friday, May 27th 2016, 5:00pm

Author: Katerina

This game feels...donezo

@Azalin : No, it's irrelevant because only few players who don't have a life will spend hours and hours every day in order to get cs items. Runes, carnifex, stats, rubies, talents points... Cs events are endless. You can buy everything with only gold, it's true. But I want to see you buying items that cost more than 18M gold, with only farming. Yes, I don't think that cs makes everything. After all, they were and will always be a lot of bad players with high CS. But don't be delusional : The gam...

Thursday, May 26th 2016, 4:25pm

Author: Katerina

This game feels...donezo

@Azalin : I know it perfectly well, I was in Warsong too, you know? :-p You can be good without a lot of CS. But you'll never reach the efficiency of a 11+ player and you'll never be really competitive. That's why some players like Krazyheart, that I think were really good, were struggling against "good" groups with a good cs. For farming 11+ runes, well, it will take an enormous time. I don't like this kind of sentence, because it's completely false. Only players who don't have a life will do t...

Thursday, May 26th 2016, 1:05pm

Author: Katerina

This game feels...donezo

Hello, Yes, I mean if you want to be competitive in PVP, you must CS, you have no choice. Except if you have an op class, it can be good with only 8-9 runes. Otherwise yes, you don't need 11+ runes to play in PVE.

Wednesday, May 25th 2016, 11:00pm

Author: Katerina

This game feels...donezo

Hello, I understand your feeling about Allods. Anyway, it's maybe the most CS-oriented game I've ever seen. If you want to play, you must CS, that's all. You can't do anything about it, so if you or your friends aren't motivated to play, just give up. About the game, well, it's true that it's not really worth to play since a long time if you don't CS a lot. The population is very low yes, as they are mostly players who like to have a huge advantage over others, but they are also players with les...

Wednesday, May 25th 2016, 10:49pm

Author: Katerina

Ça ne choque que moi

Bonsoir, Les tanks sont très puissants en Pvp depuis fort longtemps, donc ça ne me choque même plus personnellement. Oui, leur puissance est démesurée, comme les palas light auparavant qui pouvaient mettre très, très cher même en spé tank. Malheureusement, tu ne peux rien faire d'autre que maudire ce genre de classe ou alors switch dans ces classes si tu les trouves trop puissantes. Le jeu ne sera jamais équilibré xD Après, ce n'est pas la seule classe qui soit très forte actuellement. Le démo, ...

Sunday, May 22nd 2016, 11:34pm

Author: Katerina

7.0 avis commentaires

Oui, j'y ai pensé. Tout est fait pour garder les joueurs le plus longtemps possible, avec deux mécanismes : Des classes déséquilibrées, et les avantages du CS. Les joueurs ont ainsi un sentiment de "supériorité" et de puissance dont ils ne pourront pas se libérer et qui les découragera d'aller sur d'autres jeux. C'est assez habile et ça marche, vu toutes les vaches à lait que j'ai pu rencontrer dans le jeu. Il était bien loin, l'époque des classes 47-55, où les gameplays étaient pour la plupart ...

Sunday, May 22nd 2016, 3:28pm

Author: Katerina

7.0 avis commentaires

Ah, je n'avais pas compris. Oui, d'autres classes restent trop fortes également et devraient se faire nerf aussi. Le démo semble être le pire, suivi du pala et du war. Je ne comprends même pas pourquoi des tanks peuvent DPS autant. Je ne sais même pas à quoi pensent les développeurs d'Allods depuis de nombreuses mises à jour, qui choisissent la solution de l'extrême facilité au lieu de nous proposer à nouveau des classes plus intéressantes et un peu plus cohérentes. De toute façon, la stupidité ...

Sunday, May 22nd 2016, 12:48pm

Author: Katerina

7.0 avis commentaires

Hello, @Ekko : Heu... En fait j'utiliser le verbe "lier" en général. Je ne parlais pas des liens du sang du démoniste.. Je voulais dire que des rubis auxquels peuvent avoir accès les démo support qui le rendent trop polyvalent vont désormais être limités aux aspects du soigneur pour certains rubis de heal, et aux aspects d'assaut pour certains rubis de DPS. Je ne parlais pas du tout du gameplay heal du démo. Je voulais dire que ces modifications ont pour but de diminuer la puissance du démo actu...

Saturday, May 21st 2016, 6:52pm

Author: Katerina

7.0 avis commentaires

Pourtant, il y avait de bonnes idées et le jeu aurait pu être intéressant avec cette refonte. Mais entre la simplicité déconcertante des classes actuelles, le CS de plus en plus omniprésent et la pauvreté du contenu, il n'y a même plus de meubles à sauver. C'est tellement dommage, aucun jeu ne m'aura fait autant chavirer auparavant!

Thursday, May 19th 2016, 10:24am

Author: Katerina

7.0 avis commentaires

Oui, ce ne sont que des modifications mineures, c'est dommage. Je suis tellement nostalgique des anciennes mises à jour, personnellement! (MAJ 47-51-55!). Le jeu avait déjà commencé à s'essouffler à partir de la 6.0, mais les développeurs ont poussé la simplicité du jeu à son paroxysme avec la 7.0.

Tuesday, May 17th 2016, 11:52am

Author: Katerina

7.0 avis commentaires

Hello, @Cybermaman : Pas vraiment. Il y aura des nerfs et compagnie, mais là il faudrait vraiment un enrichissement de gameplay et de builds. Je sais que certains se content de jouer des builds identiques, mais pas moi .

Monday, May 16th 2016, 11:47am

Author: Katerina

7.0 avis commentaires

Salut, @Griumph : Tu peux te renseigner sur le F2P : L'avis est unanime sur cette question, et l'avis de la majorité est ici bien plus imposante que l'avis du P2P. Les démonistes sont de loin la classe la plus forte du jeu, et peuvent parfaitement battre les tribalistes. Ce que je trouve de trop puissant sur le tribaliste, c'est sa spé heal. Ses heals sont beaucoup trop élevés et c'est surtout une classe de décérébré qui peut en abuser. La preuve, même certains tribalistes Warsong ou Astral ride...

Sunday, May 15th 2016, 10:04am

Author: Katerina

7.0 avis commentaires

@Griumph : Justement. Le triba est loin d'être intuable en 1vs1. D'ailleurs, en passant, le PVP est loin de se résumer au 1vs1. Tu joues actuellement une classe extrêmement puissante et tu as largement les moyens de faire face à un tribaliste.