Bölüm 1
Bölüm 2
Bölüm 3
Bölüm 4
Bölüm5
This post has been edited 16 times, last edit by "Shelva" (Apr 1st 2015, 3:59pm)
Bölüm 1


This post has been edited 6 times, last edit by "123vivik123" (Mar 28th 2015, 7:04pm)
Bölüm 2
Sadece Bir Sıyrık: Çelik Direnç Azami Sağlığın %12 Oranında Artar. Bir Kalkan Kuşanılmış İse Kritik Zarar %7 Azalır.
Adrenalin Bağımlılığı: Adrenalin Vızıltısı Yeteneğinin Yenilenme Süresi %4 Azalır. Adrenalin Vızıltısı Etkin Olduğunda Güçlü Saldırı, Eksiksiz Saldırı, Yıkıcı Hücum, Ölümcül Darbe, Ezici Vuruş, Doğrama Ve İkili Yeteneklerinin Yenilenme Süresi %10 Azalır.
Bağlılık: Çetin Ceviz Etkisi Altındaki Karakter %33 Olasılıkla Çetin Ceviz Oluşturma İmkanına Sahip Olur.
Atlet: Mola'nın Yenilenme Süresini %7 Ve Etki Süresi %10 Azalır.Çelik Direnç Etkin Olduğunda 2 Saniyede Bir Azami Sağlığın %1 Oranında Yeniler. 
This post has been edited 7 times, last edit by "123vivik123" (Mar 29th 2015, 7:55am)
Bölüm 3

This post has been edited 10 times, last edit by "Shelva" (Jan 24th 2016, 4:13pm)
Bölüm 4
+
+
+
+
This post has been edited 6 times, last edit by "Shelva" (Apr 1st 2015, 3:46pm)
Bölüm 5
Coşku: Zarar için temel çarpanlar (fiziksel/büyü). Tüm sınıflar tarafından kullanılır ve her Ekipman türüyle uyumludur. Örnek olarak 1.500 puan zararı 1.500 kat artırır.
Dayanıklılık: Karakterinizin sağlığını artırır.
Meleke: Yüzde olarak verilen zararı ve şifayı artırır. Karakteri güçlendirmek için ilk tercihtir.
Metanet: Alınan zararlarda metanet birikir ve zarar verdiğiniz anda zararın yüzdesi belli oranda artar. Karakter zarar aldığı sürece etki devam eder, aksi takdirde birkaç saniye sonra kalkar. PvP oyuncuları ve Tanklar için doğru seçim.
Vahşet: Savaş anında, hedefin sağlığına bağlı olarak kademeli bir şekilde zararı/şifayı artırır. Sağlık ne kadar az ise karaktere etki eden zarar/şifa da bir o kadar yüksektir.
Öfke:Hedefin savaş sırasında iyileşmesini kademeli olarak azaltır. Bir sayaç yaraları sayar ve hedef her zarar aldığında yükselir (değişik düşmanlardan alınan zararlar ayrı zarar sayaçlarında gösterilir). Belli bir seviyeye ulaşınca hedef daha az şifa alır. Yeni mekanizmalar şifanın zorluk derecesinin, artan ÖFKE ve MUKAVEMET ile artmasını engeller.
Canlılık: Yüzde olarak sağlığı artırır. Kısa zamanda alınan bir dizi zayıf darbeye karşı veya birkaç şiddetli darbeye karşı korur
Mukavemet: İyileşmeyi yüzde olarak artırır. Öfkeye karşı çalışır. Yaraların birikmesini önler. Şifayı zorlaştırmadan, ÖFKE puanı yüksek olan düşmanlardan alınan zararlara rağmen hayatta kalmaya yardımcı olur.
Kana Susama: Karakter düşmanına zarar verdiği takdirde kendi sağlığı yenilenir.
İrade: Kontrol etkilerine karşı direnç sağlar. Aynı zamanda geçici olarak çok sık kullanılan kontrol etkilerine karşı bağışıklık sağlar. Mesela savaş sırasında 10 saniyelik bir süre için kontrol etkisine maruz kalan bir karakter, 10 saniyelik kontrol etkisi bağışıklığı elde eder.
Şans: Zarar veya şifayı %100 artırma olasılığı sunar.
This post has been edited 9 times, last edit by "Shelva" (Apr 1st 2015, 3:56pm)
This post has been edited 2 times, last edit by "Shelva" (Jan 24th 2016, 4:22pm)