

 Psişik Yaralanma : Psişik Şok yeteneğinin gelişmiş versiyonudur.Sürekli kullandığımız bi yetenektir rakibe astral zararı verir ve %20 ihtimalle 1 adet konsantrasyon etkisi verir.Psişik Şok-Psişik Yaralanma ve Hafıza Kaybı yeteneklerinin dolum süreleri ortaktır.
 Psişik Yaralanma : Psişik Şok yeteneğinin gelişmiş versiyonudur.Sürekli kullandığımız bi yetenektir rakibe astral zararı verir ve %20 ihtimalle 1 adet konsantrasyon etkisi verir.Psişik Şok-Psişik Yaralanma ve Hafıza Kaybı yeteneklerinin dolum süreleri ortaktır. Denge Kaybı : Acı Aktarımı yeteneğinin gelişmişidir.Yüksek astral zararı verir ve kullanım sırasında 1 adet konsantrasyon yeteneği harcar.
 Denge Kaybı : Acı Aktarımı yeteneğinin gelişmişidir.Yüksek astral zararı verir ve kullanım sırasında 1 adet konsantrasyon yeteneği harcar. Mantık Teması : Kullandığımız kişiye % 20 daha fazla vurmamızı sağlar.İkiz, Hafıza Kaybı ve Hipnoz gibi yetenekleri de temas kurduğumuz kişiye karşı kullanmamızı sağlar.
 Mantık Teması : Kullandığımız kişiye % 20 daha fazla vurmamızı sağlar.İkiz, Hafıza Kaybı ve Hipnoz gibi yetenekleri de temas kurduğumuz kişiye karşı kullanmamızı sağlar. Hafıza Kaybı : Sadece Mantık Teması kurduğumuz kişiye karşı kullanılabilir.Eğer hedefin sağlığı % 30 dan az ise verilen zarar 2 katına çıkar.Eğer hedef Hafıza Kaybı ile öldürülmüşse, öldürdükten sonra 60 saniye içinde kullanacağımız ilk Mantık Teması yeteneği hazırlık süresi olmadan hemen uygulanabilir.
 Hafıza Kaybı : Sadece Mantık Teması kurduğumuz kişiye karşı kullanılabilir.Eğer hedefin sağlığı % 30 dan az ise verilen zarar 2 katına çıkar.Eğer hedef Hafıza Kaybı ile öldürülmüşse, öldürdükten sonra 60 saniye içinde kullanacağımız ilk Mantık Teması yeteneği hazırlık süresi olmadan hemen uygulanabilir. İkiz : Sadece Mantık Teması kurduğumuz kişiye karşı kullanabiliriz.Karakterimizin bir kopyasını oluşturur ve rakip kopyadan kurtulana kadar ( keserek - süresi bitene kadar(30sn) - yeterince uzaklaşana kadar) bizi göremez.
 İkiz : Sadece Mantık Teması kurduğumuz kişiye karşı kullanabiliriz.Karakterimizin bir kopyasını oluşturur ve rakip kopyadan kurtulana kadar ( keserek - süresi bitene kadar(30sn) - yeterince uzaklaşana kadar) bizi göremez. Konsantrasyon : 2 adet konsantrasyon etkisi verir. (Gelişimlerden sayısı 3'e çıkartılabilir.) Acı Aktarımı/Denge Kaybı - Boğma - Astral Nefesi yeteneklerinin kullanımı için gereklidir.
 Konsantrasyon : 2 adet konsantrasyon etkisi verir. (Gelişimlerden sayısı 3'e çıkartılabilir.) Acı Aktarımı/Denge Kaybı - Boğma - Astral Nefesi yeteneklerinin kullanımı için gereklidir. Astral Beden : Astral Form yeteneğinin gelişmişidir.Rakibin verdiği zararı emen bir kalkan oluşturur.Mistiğin temel korunma yeteneğidir, mistiğin hayatta kalabilmesi için çok önemli bir yere sahiptir.
 Astral Beden : Astral Form yeteneğinin gelişmişidir.Rakibin verdiği zararı emen bir kalkan oluşturur.Mistiğin temel korunma yeteneğidir, mistiğin hayatta kalabilmesi için çok önemli bir yere sahiptir. Hipnoz : Rakibi belli bir süre için dondurmanızı sağlar. Bu yeteneği kullanabilmeniz için rakip ile Mantık Teması ya da Hisleri Bastırma yeteneklerinden birini rakibe uygulamış olmanız gerekmektedir.Bir rakibe Mantık Teması atıp, diğer rakibe Hisleri Bastırma uygulayıp Hipnoz kullanırsak iki rakibide aynı anda dondurabiliriz ancak herhangi bir hasar almaları durumunda hemen çözüleceklerdir.
 Hipnoz : Rakibi belli bir süre için dondurmanızı sağlar. Bu yeteneği kullanabilmeniz için rakip ile Mantık Teması ya da Hisleri Bastırma yeteneklerinden birini rakibe uygulamış olmanız gerekmektedir.Bir rakibe Mantık Teması atıp, diğer rakibe Hisleri Bastırma uygulayıp Hipnoz kullanırsak iki rakibide aynı anda dondurabiliriz ancak herhangi bir hasar almaları durumunda hemen çözüleceklerdir. Nabız : Mistik zihinsel bir dalga sonucu etrafındaki rakipleri geriye doğru fırlatıp düştükleri yerde sersemleten bir yetenek uygular, düştükleri anda çok az hasar da alırlar.
 Nabız : Mistik zihinsel bir dalga sonucu etrafındaki rakipleri geriye doğru fırlatıp düştükleri yerde sersemleten bir yetenek uygular, düştükleri anda çok az hasar da alırlar. Boğma : 8 saniye boyunca her 2 saniyede bir astral zararı verir ve uygulandığı süre boyunca rakibi %50 yavaşlatır.Kullanım sırasında 1 adet konsantrasyon harcar.
 Boğma : 8 saniye boyunca her 2 saniyede bir astral zararı verir ve uygulandığı süre boyunca rakibi %50 yavaşlatır.Kullanım sırasında 1 adet konsantrasyon harcar.This post has been edited 1 times, last edit by "DomatesBiberr" (Apr 3rd 2015, 3:38pm) with the following reason: Karakterin resmini ekleme
 Bedeni İslah : Mistik kendini ?? birim iyileştirir ve 10 saniye boyunca her 2 saniyede bir biraz iyileşmeye devam eder.Kullandığımız anda üzerimizdeki olumsuz etkilerden birini siler.
 Bedeni İslah : Mistik kendini ?? birim iyileştirir ve 10 saniye boyunca her 2 saniyede bir biraz iyileşmeye devam eder.Kullandığımız anda üzerimizdeki olumsuz etkilerden birini siler. Psişik Saldırı : Mistiğin alan kontrol yeteneklerinden birisidir.Alanın içinde bulunan herkesi bir araya toplar ve yere serer.Bu yeteneğe maruz kalan rakipler 20 saniye boyunca bu yeteneğe karşı bağışıklık kazanırlar.
 Psişik Saldırı : Mistiğin alan kontrol yeteneklerinden birisidir.Alanın içinde bulunan herkesi bir araya toplar ve yere serer.Bu yeteneğe maruz kalan rakipler 20 saniye boyunca bu yeteneğe karşı bağışıklık kazanırlar. Keskin Duvar : Bu yeteneği kullandığımız rakibe ve 10 metre alanında bulunan diğer rakiplere 5 saniye boyunca süreli fiziksel hasar verir.5 saniye hazırlama süresi vardır ama önceden hazırlanıp elde tutulabilir.
 Keskin Duvar : Bu yeteneği kullandığımız rakibe ve 10 metre alanında bulunan diğer rakiplere 5 saniye boyunca süreli fiziksel hasar verir.5 saniye hazırlama süresi vardır ama önceden hazırlanıp elde tutulabilir. Sağlık Mührü : Mistiğin ve tüm grubun Can - Mana - Enerji değerlerini % 30 arttırır.Astral Güç Aurası ile birlikte kullanılamaz.Ancak gruptan başka biri Aura bastığında sizde mühür basarsanız 2 etkiyi de üstünüzde taşıyabilirsiniz.
 Sağlık Mührü : Mistiğin ve tüm grubun Can - Mana - Enerji değerlerini % 30 arttırır.Astral Güç Aurası ile birlikte kullanılamaz.Ancak gruptan başka biri Aura bastığında sizde mühür basarsanız 2 etkiyi de üstünüzde taşıyabilirsiniz. Astral Güç Aurası : Mistiğin ve tüm grubun verdiği büyü zararını kademesine bağlı olarak %5/10/15 arttırır.
 Astral Güç Aurası : Mistiğin ve tüm grubun verdiği büyü zararını kademesine bağlı olarak %5/10/15 arttırır. Geçici İvme : Kullanıldığında 15 saniye boyunca mistiğin hareket hızı % 50 artar.Pirokinesis/Pirolisis ve Keskin Duvar yeteneklerini oluşturma süresi % 50 azalır.Psişik Şok/Psişik Yaralanma ve Hafıza Kaybı yeteneklerinin dolum süreleri % 50 kısalır.Geçici İvme etkisi boyunca mistik hiçbir şekilde konsantrasyon etkisi alamaz.
 Geçici İvme : Kullanıldığında 15 saniye boyunca mistiğin hareket hızı % 50 artar.Pirokinesis/Pirolisis ve Keskin Duvar yeteneklerini oluşturma süresi % 50 azalır.Psişik Şok/Psişik Yaralanma ve Hafıza Kaybı yeteneklerinin dolum süreleri % 50 kısalır.Geçici İvme etkisi boyunca mistik hiçbir şekilde konsantrasyon etkisi alamaz. Hisleri Bastırma : Bu etki altındaki rakibe % 20 daha uzun kontrol etkisi uygulanır.Hipnoz yeteneği Hisleri Bastırma veya Mantık Teması kurulan rakibe uygulanabilir.
 Hisleri Bastırma : Bu etki altındaki rakibe % 20 daha uzun kontrol etkisi uygulanır.Hipnoz yeteneği Hisleri Bastırma veya Mantık Teması kurulan rakibe uygulanabilir. Mantık Patlaması : Hisleri Bastırma yeteneğini açınca onunla birlikte gelir.Kullanabilmek için rakipte Hisleri Bastırma etkisi olmalı ve sersemlemiş olası gerekir.Bu şartlar sağlandığında rakibe astral zarar verir.
 Mantık Patlaması : Hisleri Bastırma yeteneğini açınca onunla birlikte gelir.Kullanabilmek için rakipte Hisleri Bastırma etkisi olmalı ve sersemlemiş olası gerekir.Bu şartlar sağlandığında rakibe astral zarar verir. Zihin Ateşi : Hedefin kullanacağı ilk 3 yeteneğin dolum süresini 20 saniye arttırır.Hedefin üzerinde 30 saniye kalır.
 Zihin Ateşi : Hedefin kullanacağı ilk 3 yeteneğin dolum süresini 20 saniye arttırır.Hedefin üzerinde 30 saniye kalır. : Depresyon : Hedefin aldığı şifa 9/14/18 saniye boyunca % 50 azalır.
 : Depresyon : Hedefin aldığı şifa 9/14/18 saniye boyunca % 50 azalır. Zaman Yolculuğu : Zamanı 10 saniye geri alır.O andaki sağlık ve mana değerleri 10 saniye önce nasılsa o haline döner ve 10 saniye önce hangi konumdaysak oraya gideriz.
 Zaman Yolculuğu : Zamanı 10 saniye geri alır.O andaki sağlık ve mana değerleri 10 saniye önce nasılsa o haline döner ve 10 saniye önce hangi konumdaysak oraya gideriz. Düşünce Esansı : Bu yetenek açıldığında üzerimizde 20 saniyede 1 tane ve en fazla 5 adet olmak şartı ile düşünce esansı etkisi birikir.Bu yeteneği kullandığımızda da üzerimizdeki küre şeklindeki düşünce esanslarını rakibe hiçbir dolum ve oluşum süresi olmadan atabiliriz.Seri ve yüksek astral zararı verir.Kullanıldığında her biri 1 adet ejder gözyaşı tüketir daha yüksek kalitede ejder gözyaşı kullanılırsa verdiği zarar artar.
 Düşünce Esansı : Bu yetenek açıldığında üzerimizde 20 saniyede 1 tane ve en fazla 5 adet olmak şartı ile düşünce esansı etkisi birikir.Bu yeteneği kullandığımızda da üzerimizdeki küre şeklindeki düşünce esanslarını rakibe hiçbir dolum ve oluşum süresi olmadan atabiliriz.Seri ve yüksek astral zararı verir.Kullanıldığında her biri 1 adet ejder gözyaşı tüketir daha yüksek kalitede ejder gözyaşı kullanılırsa verdiği zarar artar. Astral Nefesi : 25 metre çaplı alanda bulunan tüm rakiplere 8 saniye boyunca her 2 saniyede bir astral zarar veren yetenektir.Bu zarara maruz kalan rakiplerin hızları % 50 azalır.1 adet konsantrasyon ve 3 adet ejder gözyaşıharcar.Daha yüksek kaliteli ejder gözyaşı kullanıldığında verilen zarar artar.
 Astral Nefesi : 25 metre çaplı alanda bulunan tüm rakiplere 8 saniye boyunca her 2 saniyede bir astral zarar veren yetenektir.Bu zarara maruz kalan rakiplerin hızları % 50 azalır.1 adet konsantrasyon ve 3 adet ejder gözyaşıharcar.Daha yüksek kaliteli ejder gözyaşı kullanıldığında verilen zarar artar. Tezahür : 5 saniye boyunca tüm fiziksel zararlardan korur.
 Tezahür : 5 saniye boyunca tüm fiziksel zararlardan korur. Büyü Koruması : 5 saniye boyunca tüm büyü zararlarından koruma sağlar.
 Büyü Koruması : 5 saniye boyunca tüm büyü zararlarından koruma sağlar. Konsantrasyon Bekleyişi : Anında 3 adet konsantrasyon verir.
 Konsantrasyon Bekleyişi : Anında 3 adet konsantrasyon verir. Ses Dalgası : Önünde bulunan rakipleri 4 saniyeliğine sersemletir.
 Ses Dalgası : Önünde bulunan rakipleri 4 saniyeliğine sersemletir. Psişik Şok/Psişik Yaralanma
 Psişik Şok/Psişik Yaralanma Acı Aktarımı/Denge Kaybı
 Acı Aktarımı/Denge Kaybı Pirokinesis/Pirolisis
 Pirokinesis/Pirolisis Boğma
 Boğma Hafıza Kaybı
 Hafıza Kaybı Mantık Patlaması
 Mantık Patlaması Sezgi : Kosantrasyon yeteneği kullanıldığında 5 saniye boyunca pirokinesis/pirolisis yeteneklerinin oluşum süresini %50 azaltır.Psişik Şok ve Psişik Yaralanma yeteneklerinin dolum sürelerinin azaldığınıda yazıyor ama sanırım yanlış çevrilmiş bir etkisi olmuyor ya da ben çözemedim.
 Sezgi : Kosantrasyon yeteneği kullanıldığında 5 saniye boyunca pirokinesis/pirolisis yeteneklerinin oluşum süresini %50 azaltır.Psişik Şok ve Psişik Yaralanma yeteneklerinin dolum sürelerinin azaldığınıda yazıyor ama sanırım yanlış çevrilmiş bir etkisi olmuyor ya da ben çözemedim. Yersiz Korku : Düşmanın canının % 10 u inene kadar ya da 15 saniye boyunca verilen zarar 2 katına çıkar.
 Yersiz Korku : Düşmanın canının % 10 u inene kadar ya da 15 saniye boyunca verilen zarar 2 katına çıkar. Kurnaz Kafa : Hedef Hisleri Bastırma etkisi altındayken yere serme ve sersemletme etkileri %33/66/100 ihtimalle hedefin iradesinden bağımsız çalışır ancak verilen zarar % 30 azalır.
 Kurnaz Kafa : Hedef Hisleri Bastırma etkisi altındayken yere serme ve sersemletme etkileri %33/66/100 ihtimalle hedefin iradesinden bağımsız çalışır ancak verilen zarar % 30 azalır. Depresyon : Hedefin aldığı şifa 9/14/18 saniye boyunca % 50 azalır.
 Depresyon : Hedefin aldığı şifa 9/14/18 saniye boyunca % 50 azalır. Coşku : Verilen zararı ve şifayı arttırır.
 Coşku : Verilen zararı ve şifayı arttırır. Meleke : Verilen zararı ve şifayı % olarak arttırır.
 Meleke : Verilen zararı ve şifayı % olarak arttırır. Metanet : Hasar aldıkça metanet yüzdesi yükselir ve verdiğiniz hasar artar.
 Metanet : Hasar aldıkça metanet yüzdesi yükselir ve verdiğiniz hasar artar. Vahşet : Verilen zararı ve şifayı hedefin kaybettiği her yüzde başına arttırır.
 Vahşet : Verilen zararı ve şifayı hedefin kaybettiği her yüzde başına arttırır. Öfke : Hedefe, hedefin aldığı şifayı düşürmeye yarayan yaralanma etkisi verir.
 Öfke : Hedefe, hedefin aldığı şifayı düşürmeye yarayan yaralanma etkisi verir. Şans : Kritik darbe veya arttırılmış şifa verme olasılığını arttırır.
 Şans : Kritik darbe veya arttırılmış şifa verme olasılığını arttırır. Dayanıklılık : Can değerini arttırır.
 Dayanıklılık : Can değerini arttırır. Canlılık : Can değerini % olarak arttırır.
 Canlılık : Can değerini % olarak arttırır. İrade : İrade puanınıza göre bir süre kontrol etkisi altında kaldığınızda veya sağlığın belli bir oranında kontrol ve yavaşlatma etkilerine karşı bağışıklık verir.
 İrade : İrade puanınıza göre bir süre kontrol etkisi altında kaldığınızda veya sağlığın belli bir oranında kontrol ve yavaşlatma etkilerine karşı bağışıklık verir. Kana Susama : Verilen zararın veya şifanın belirli bir yüzdesi size şifa olarak geri döner.
 Kana Susama : Verilen zararın veya şifanın belirli bir yüzdesi size şifa olarak geri döner. Mukavemet : Yara alma sıklığını azaltır.
 Mukavemet : Yara alma sıklığını azaltır. Bilgelik : Mana değerini belirler.
 Bilgelik : Mana değerini belirler. veya Karabüyücü den Korku
 veya Karabüyücü den Korku  alabilirsiniz.Benim tavsiyem yeterince kontrol yeteneği olduğu için Kutsal Kalkan almanızdır.
 alabilirsiniz.Benim tavsiyem yeterince kontrol yeteneği olduğu için Kutsal Kalkan almanızdır.This post has been edited 1 times, last edit by "DomatesBiberr" (Apr 3rd 2015, 4:27pm)

 Savaşçı »
 Savaşçı » [PMB] Savaşçı Rehberi (Thasphia) 6.0 Kırık Zincirler Güncellemesi
											(Mar 31st 2015, 3:05pm)
 [PMB] Savaşçı Rehberi (Thasphia) 6.0 Kırık Zincirler Güncellemesi
											(Mar 31st 2015, 3:05pm)
										 Mistik »
 Mistik » [PMB]Giggity-KırıkZincirler-Mistikler İçin Oyun Klavuzu
											(Mar 17th 2015, 9:47pm)
 [PMB]Giggity-KırıkZincirler-Mistikler İçin Oyun Klavuzu
											(Mar 17th 2015, 9:47pm)
										 Mühendis »
 Mühendis » [PMB] kırık zincirler mühendis rehberi DooMDracoS
											(Apr 2nd 2015, 8:58pm)
 [PMB] kırık zincirler mühendis rehberi DooMDracoS
											(Apr 2nd 2015, 8:58pm)
										 Casus »
 Casus » [PMB]Casus-Chakici
											(Apr 27th 2014, 7:55am)
 [PMB]Casus-Chakici
											(Apr 27th 2014, 7:55am)
										 Friday, October 31st 2025, 9:32am
 Friday, October 31st 2025, 9:32am Go to the top of the page
 Go to the top of the page 
  
  
  
  
		