You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Allods Online Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

1

Thursday, June 11th 2015, 12:33am

account transfer

hi, habe am 08.06. ein ticket geschrieben, weil ich meinen alten account transferieren möchte. doch bis jetzt habe ich noch keine antwort vom support bekommen :(

2

Friday, June 12th 2015, 11:10am

Fayne

German Community Manager

  • Send private message

Hallo epicscream,

kannst du mir bitte deine Ticket ID durchgeben? Dann schau ich rein.

Viele Grüße,
Fayne
Viele Grüße,
Fayne
Deutsche Allods Community Managerin

3

Friday, June 12th 2015, 2:50pm

4

Friday, June 12th 2015, 4:23pm

Kurtcobain

Professional

Posts: 700

Location: in my Livingroom

Occupation: Geriatric nurse

  • Send private message

Habs zur not noch mal an Fayne weiter gegeben deine ID
Kurtcobain-Lvl 80-Demo/ Sechmet-Lvl 80 Cleric

KurtCobain - lvl 80 Cleric (LEAGUE)



5

Friday, June 12th 2015, 5:19pm

6

Monday, June 15th 2015, 7:46pm

bearbeitet jemand noch mein ticket oder wie lange darf ich noch warten?

7

Tuesday, June 16th 2015, 2:12pm

Fayne

German Community Manager

  • Send private message

Hallo nochmal,

dein Anliegen sollte jetzt erledigt sein :)

Viele Grüße,
Fayne
Viele Grüße,
Fayne
Deutsche Allods Community Managerin

Similar threads

Rate this thread