
 
  2. seviyeye çıkarılmalı. Sonrasında ‘muhafıza çağrı’
 2. seviyeye çıkarılmalı. Sonrasında ‘muhafıza çağrı’  
  yeteneği açılmalı. Sonrasında ise ‘kan bloğu’
 yeteneği açılmalı. Sonrasında ise ‘kan bloğu’  
  ve ‘kan nakli’
 ve ‘kan nakli’  
  açılmalı.
 açılmalı. 
  ve ‘çürüten zehir’
 ve ‘çürüten zehir’  
  2.seviyelere çıkarıldıktan sonra ‘korku’
 2.seviyelere çıkarıldıktan sonra ‘korku’  
  yeteneği açılmalı. Sonrasında ise ‘kan nakli’
 yeteneği açılmalı. Sonrasında ise ‘kan nakli’  ve ‘vampirizm’
  ve ‘vampirizm’   2.seviyelere çıkarılarak 15.levele ulaşılmalı.
 2.seviyelere çıkarılarak 15.levele ulaşılmalı.  2 kutu açılıp ‘mezarcı’
 2 kutu açılıp ‘mezarcı’  nın ise 3 kutusu birden açılmalı. Böylece mob keserken muhafızımızın tehdit seviyesi yüksek olur ve moblar bize değil muhafızımıza saldırır. İlk levellerde bu önemli bir konudur.
 nın ise 3 kutusu birden açılmalı. Böylece mob keserken muhafızımızın tehdit seviyesi yüksek olur ve moblar bize değil muhafızımıza saldırır. İlk levellerde bu önemli bir konudur.

 Uzun sürelimob savaşlarında hem kan hem de mana ihtiyacımızı karşılar
 Uzun sürelimob savaşlarında hem kan hem de mana ihtiyacımızı karşılar 
  Bizim temel saldırımızdır. 5 levelden 65 levele kadar bu değişmez. İlerleyen zamanlarda gelişim aşamalarıyla güçlendirilmelidir.
 Bizim temel saldırımızdır. 5 levelden 65 levele kadar bu değişmez. İlerleyen zamanlarda gelişim aşamalarıyla güçlendirilmelidir.  
  Her türlü savaşta düşmanımıza ilk bu saldırıyı atmalıyız. Büyü aktifken bir kez daha atılamaz. Yani bir kişiye 2 kere atıp boşuna mana harcamayın
 Her türlü savaşta düşmanımıza ilk bu saldırıyı atmalıyız. Büyü aktifken bir kez daha atılamaz. Yani bir kişiye 2 kere atıp boşuna mana harcamayın 
 
  Eskiden vampirizm kara büyücünün temel saldırılarından birisiydi. Dps si en yüksek saldırıydı. Kara büyücüler 3 sınıfa ayrılırdı asit, şifacı, vampir. Artık karabüyücünün vampir sınıfı kalmadı. Aah nerde o eski vampirler!
 Eskiden vampirizm kara büyücünün temel saldırılarından birisiydi. Dps si en yüksek saldırıydı. Kara büyücüler 3 sınıfa ayrılırdı asit, şifacı, vampir. Artık karabüyücünün vampir sınıfı kalmadı. Aah nerde o eski vampirler!  
  Vampirizm son güncelleme ile asit pıhtısından daha güçsüz hale geldi. Yenilenme zamanı ise 30 saniyeye çıkarıldı. Dolayısıyla vampirizm dps amacıyla değil sadece kan almak amacıyla kullanılabilir. Kan stoğumuz azaldıkça vampirizm ile doldurmalıyız.
 Vampirizm son güncelleme ile asit pıhtısından daha güçsüz hale geldi. Yenilenme zamanı ise 30 saniyeye çıkarıldı. Dolayısıyla vampirizm dps amacıyla değil sadece kan almak amacıyla kullanılabilir. Kan stoğumuz azaldıkça vampirizm ile doldurmalıyız. 
  Kara büyücünün temel şifa yeteneğidir. Sadece 1 kan damlası harcar. Yeni güncellemelerle kan nakli çok daha kullanışlı hale geldi.
 Kara büyücünün temel şifa yeteneğidir. Sadece 1 kan damlası harcar. Yeni güncellemelerle kan nakli çok daha kullanışlı hale geldi. 
  En önemli özelliği darbe aldığımızda yapmaktaolduğumuz büyünün kesintiye uğramamasıdır. Bunun haricinde duvar başına zırh verir. Dolayısıyla duvar adedimizi olabildiğince yüksek tutup zırhımızı artırmalıyız.
 En önemli özelliği darbe aldığımızda yapmaktaolduğumuz büyünün kesintiye uğramamasıdır. Bunun haricinde duvar başına zırh verir. Dolayısıyla duvar adedimizi olabildiğince yüksek tutup zırhımızı artırmalıyız. 
  Muhafız bizim en büyük yardımcımızdır. Dps si en yüksek pet muhafızdır. Pvp de de pve de de ilk olarak muhafızı saldırtmalıyız. Böylece düşmanımızın dikkati muhafızımıza yönlenmiş olur.
 Muhafız bizim en büyük yardımcımızdır. Dps si en yüksek pet muhafızdır. Pvp de de pve de de ilk olarak muhafızı saldırtmalıyız. Böylece düşmanımızın dikkati muhafızımıza yönlenmiş olur. 
  Düşmanımızı bizden uzak tutmanın en kolay ve en kesin yoludur.
 Düşmanımızı bizden uzak tutmanın en kolay ve en kesin yoludur. 
  3.seviyeye çıkarılmalı. ‘kan yenileme’
 3.seviyeye çıkarılmalı. ‘kan yenileme’  
  , ‘her derde deva’
 , ‘her derde deva’  
  ve ‘virüs’
 ve ‘virüs’  
  yetenekleri açılmalı. Gelişim aşamalarından ‘çağırma yeteneği’
 yetenekleri açılmalı. Gelişim aşamalarından ‘çağırma yeteneği’  
  muhafızımızın ölümünü bizim için korkulacak bir şey olmaktan çıkarıyor. Muhafızımız öldüğünde anında diriltme yeteneğine sahip oluyoruz bununla.
 muhafızımızın ölümünü bizim için korkulacak bir şey olmaktan çıkarıyor. Muhafızımız öldüğünde anında diriltme yeteneğine sahip oluyoruz bununla.
 
  Kan tüketmez. Kan naklinden daha hızlı yapılır ve az mana tüketir. Toplamda verdiği şifa ise kan naklinden daha fazladır. Dolayısıyla kan yenileme de temel şifa yeteneklerimizden biridir. Pve mücadelelerde ve savaş dışında canımızı kan yenileme ile kontrol altında tutmalıyız. Böylece zamandan, manadan ve kandan tasarruf yapmış oluruz.
 Kan tüketmez. Kan naklinden daha hızlı yapılır ve az mana tüketir. Toplamda verdiği şifa ise kan naklinden daha fazladır. Dolayısıyla kan yenileme de temel şifa yeteneklerimizden biridir. Pve mücadelelerde ve savaş dışında canımızı kan yenileme ile kontrol altında tutmalıyız. Böylece zamandan, manadan ve kandan tasarruf yapmış oluruz. 
  3 damla kan harcaması ve yüksek mana tüketimi dezavantajı olsa da bastığı yüksek can ve anında hazırlanmasıyla çok önemli bir şifa yeteneğidir. Özellikle grup halinde savaşırken tüm gruba can bastığı için çok daha kullanışlı hale gelir.
 3 damla kan harcaması ve yüksek mana tüketimi dezavantajı olsa da bastığı yüksek can ve anında hazırlanmasıyla çok önemli bir şifa yeteneğidir. Özellikle grup halinde savaşırken tüm gruba can bastığı için çok daha kullanışlı hale gelir. 
  Karşımızda birden fazla düşman olduğu zaman kullanılması çok daha mantıklıdır. Yüksek mana tüketimi sebebiyle tek bir düşmana atılması çok verimli değildir.
 Karşımızda birden fazla düşman olduğu zaman kullanılması çok daha mantıklıdır. Yüksek mana tüketimi sebebiyle tek bir düşmana atılması çok verimli değildir. ile tamamlayın. Biraz mana haricinde kaybedeceğiniz hiçbir şey olmaz. %5 sağlık gözünüzde kıymetsiz olabilir ama hayat ile ölüm arasındaki ayrımı bu %5 lik sağlık yapıyor bazen.
  ile tamamlayın. Biraz mana haricinde kaybedeceğiniz hiçbir şey olmaz. %5 sağlık gözünüzde kıymetsiz olabilir ama hayat ile ölüm arasındaki ayrımı bu %5 lik sağlık yapıyor bazen. 
  ve ‘kan yenileme’
 ve ‘kan yenileme’  
  2.seviyelere çıkarılmalı ve sonrasında ‘kan anlaşması’
  2.seviyelere çıkarılmalı ve sonrasında ‘kan anlaşması’  
  açılmalıdır. Gelişim aşamalarından ‘hızlı katliam’
  açılmalıdır. Gelişim aşamalarından ‘hızlı katliam’  ın
  ın  3 kutusu da açılmalı. Sonrasında ise ‘ölümün nefesi’
 3 kutusu da açılmalı. Sonrasında ise ‘ölümün nefesi’ 
 ve ‘kıvılcım çıkarma’
  ve ‘kıvılcım çıkarma’  
  açılmalıdır.
 açılmalıdır.
 
  Müttefiklerimizi diriltme yeteneğidir. Çok karizmatik
 Müttefiklerimizi diriltme yeteneğidir. Çok karizmatik  
  
  Yüksek dps si sebebiyle çok çekici de olsa 6 kan damlası harcadığı unutulmamalıdır.
  Yüksek dps si sebebiyle çok çekici de olsa 6 kan damlası harcadığı unutulmamalıdır.This post has been edited 3 times, last edit by "Turegorwolf" (16.04.2015, 17:43)
 
  açılmalı; ‘korku’
 açılmalı; ‘korku’  
  3. seviyeye, ‘her derde deva’
  3. seviyeye, ‘her derde deva’  
  2. Seviyeye çıkarılmalı. Gelişim aşamalarından ‘kaynak’
  2. Seviyeye çıkarılmalı. Gelişim aşamalarından ‘kaynak’   
  , ‘çağırma yeteneği’
 , ‘çağırma yeteneği’   nin
  nin  geri kalan 2 kutusu, ‘kan sirkülasyonu’
 geri kalan 2 kutusu, ‘kan sirkülasyonu’  
  ve ‘hayaletler boyutu’
  ve ‘hayaletler boyutu’   
  açılmalıdır.
  açılmalıdır.
 
  Özellikle bosslardan kaçarken çok yardımcı oluyor.
 Özellikle bosslardan kaçarken çok yardımcı oluyor.  Çok az kullanılsa da kimi zaman tutunacak son dalımız oluyor.
 Çok az kullanılsa da kimi zaman tutunacak son dalımız oluyor. 
  Bir ayağınız çukura girmeden kullanmayın.
  Bir ayağınız çukura girmeden kullanmayın. 
 
  2. seviyeye çıkarılmalıyız. ‘ölümsüzlük’
 2. seviyeye çıkarılmalıyız. ‘ölümsüzlük’   yeteneğini açıp sonrasında 2. seviyeye çıkartmalıyız. Gelişim aşamalarından ‘kargaşa çıkarma’
  yeteneğini açıp sonrasında 2. seviyeye çıkartmalıyız. Gelişim aşamalarından ‘kargaşa çıkarma’   nın
  nın  3 kutusu ve ‘sıcak kan’
 3 kutusu ve ‘sıcak kan’   ın
  ın  2 kutusu açılmalıdır.
 2 kutusu açılmalıdır. 
  
  En karakteristik özelliğimizdir. Öldükten sonra Tenses’in bize tanıdığı ikinci bir şans.
 En karakteristik özelliğimizdir. Öldükten sonra Tenses’in bize tanıdığı ikinci bir şans. 
  açılıp ‘ölümsüzlük’
  açılıp ‘ölümsüzlük’  
  3.seviyeye çıkarılmalıdır. Gelişim aşamalarından ‘kaynak’
  3.seviyeye çıkarılmalıdır. Gelişim aşamalarından ‘kaynak’   ve ‘fırtına tepkisi’
  ve ‘fırtına tepkisi’  
  1 kutu açılıp ‘karanlığın hediyesi’
  1 kutu açılıp ‘karanlığın hediyesi’   nin
  nin  3 kutusu da açılmalıdır.
 3 kutusu da açılmalıdır. 
  
   Rakibe atıldıktan 90 sn sonra zarar verdiği için şu aşamada sadece bosslarda ve pvp savaşlarda kullanılmalıdır.
  Rakibe atıldıktan 90 sn sonra zarar verdiği için şu aşamada sadece bosslarda ve pvp savaşlarda kullanılmalıdır.This post has been edited 1 times, last edit by "Turegorwolf" (16.04.2015, 17:15)
 , ‘virüs’
  , ‘virüs’   ve ‘sıtma ateşi’
  ve ‘sıtma ateşi’   2.seviyelere çıkarılmalıdır. Gelişim aşamalarından ‘fırtına tepkisi’
   2.seviyelere çıkarılmalıdır. Gelişim aşamalarından ‘fırtına tepkisi’   nin  geri kalan 2 kutusu açılıp ‘asit patlaması’
  nin  geri kalan 2 kutusu açılıp ‘asit patlaması’   fullenmelidir.
   fullenmelidir.
 
   Zaman içinde kazanacağınız deneyimle verimli şekilde kullanabileceğiniz benim de çok sevdiğim bir yetenek.
 Zaman içinde kazanacağınız deneyimle verimli şekilde kullanabileceğiniz benim de çok sevdiğim bir yetenek. 3.seviyeye çıkarılıp ‘kan anlaşması’
 3.seviyeye çıkarılıp ‘kan anlaşması’   da 2.seviyeye çıkarılmalıdır. Gelişim aşamalarında ‘kan bloğu’
  da 2.seviyeye çıkarılmalıdır. Gelişim aşamalarında ‘kan bloğu’  fullenip ‘son hizmet’
  fullenip ‘son hizmet’  in geri kalan 2 kutusu da açılmalıdır.
  in geri kalan 2 kutusu da açılmalıdır.
 Alınan her kan damlasıyla kan bloğu da kazanıyoruz artık. Dolayısıyla savaşlarda kan bloğumuzu kontrol etme ihtiyacımız kalmıyor.
 Alınan her kan damlasıyla kan bloğu da kazanıyoruz artık. Dolayısıyla savaşlarda kan bloğumuzu kontrol etme ihtiyacımız kalmıyor.
 
   Muhafızı öldüren düşmanlar hem süreli zarar alıyor hem de 4 saniye sersemliyor. Muhafızımızı zaten anında dirltebildiğimiz için muhafızımızın ölmesi bizim yararımıza oluyor. Bu sebeple bu aşamadan sonra savaşlarda asla muhafızınıza şifa vermeyin.
  Muhafızı öldüren düşmanlar hem süreli zarar alıyor hem de 4 saniye sersemliyor. Muhafızımızı zaten anında dirltebildiğimiz için muhafızımızın ölmesi bizim yararımıza oluyor. Bu sebeple bu aşamadan sonra savaşlarda asla muhafızınıza şifa vermeyin. 
  ve ‘kan anlaşması’
  ve ‘kan anlaşması’  
  3.seviyeye çıkartılmalı. Gelişim aşamalarından ‘vebalı ısırık’
  3.seviyeye çıkartılmalı. Gelişim aşamalarından ‘vebalı ısırık’   
  2 kutu açılmalı ve ‘nörotoksin’
 2 kutu açılmalı ve ‘nörotoksin’   
   açılmalı. Sonrasında ise ‘hızlandırılmış metabolizma’
 açılmalı. Sonrasında ise ‘hızlandırılmış metabolizma’   2 kutu açılmalı.
  2 kutu açılmalı.
 
  Sıtma ateşine süreli zarar da katıyor. Ayrıca sıtma ateşinin kan verme şansını da artırıyor.
 Sıtma ateşine süreli zarar da katıyor. Ayrıca sıtma ateşinin kan verme şansını da artırıyor. ve ‘pandemi’
  ve ‘pandemi’   2.seviyelere çıkarılmalıdır. Gelişim aşamalarından ‘zehirleyici coşkusu’
 2.seviyelere çıkarılmalıdır. Gelişim aşamalarından ‘zehirleyici coşkusu’   2 kutu açılıp ‘eczacı’
  2 kutu açılıp ‘eczacı’   fullenmelidir.
  fullenmelidir. 
  
  Mana ve kan tüketmediği ve anında hazırlandığı için kullanışlı bir yetenektir.
  Mana ve kan tüketmediği ve anında hazırlandığı için kullanışlı bir yetenektir. 
   ‘çürüten zehir’
 ‘çürüten zehir’   
  , ‘nörotoksin’
 , ‘nörotoksin’   
  , ‘virüs’
 , ‘virüs’  
  ve ‘sıtma ateşini’
  ve ‘sıtma ateşini’  
  aynı anda ve mana gerektirmeden kullanma imkanı sağlaması büyük bir avantajdır.
  aynı anda ve mana gerektirmeden kullanma imkanı sağlaması büyük bir avantajdır. 
  ve ‘mezarcı’
  ve ‘mezarcı’   nın kullanım alanı pek kalmıyor. Dolayısıyla yetenek puanlarında oyun tarzınıza göre bir düzenleme yapılabilir.
  nın kullanım alanı pek kalmıyor. Dolayısıyla yetenek puanlarında oyun tarzınıza göre bir düzenleme yapılabilir. This post has been edited 1 times, last edit by "Turegorwolf" (16.04.2015, 17:41)

 Kara Büyücü »
 Kara Büyücü » [PMB] KYOKOTSU Karabüyücü (Summoner) Rehberi
											(28.03.2015, 12:54)
 [PMB] KYOKOTSU Karabüyücü (Summoner) Rehberi
											(28.03.2015, 12:54)
										 Kara Büyücü »
 Kara Büyücü » Şifacı ve Karabüyücü ?
											(06.12.2014, 22:15)
 Şifacı ve Karabüyücü ?
											(06.12.2014, 22:15)
										 Announcements and Events »
 Announcements and Events » Swimsuit contest submission thread
											(02.07.2014, 17:15)
 Swimsuit contest submission thread
											(02.07.2014, 17:15)
										 Duyurular ve Etkinlikler »
 Duyurular ve Etkinlikler » Daddy cool – Babalar gününü kutlayalım!
											(29.05.2014, 12:14)
 Daddy cool – Babalar gününü kutlayalım!
											(29.05.2014, 12:14)
										 Kara Büyücü »
 Kara Büyücü » [PMB] Melemenn Karabüyücü/Summoner  5.0 PvP - DPS - Healer  talent
											(22.04.2014, 17:14)
 [PMB] Melemenn Karabüyücü/Summoner  5.0 PvP - DPS - Healer  talent
											(22.04.2014, 17:14)
										 31. 10. 2025, 15:52
 31. 10. 2025, 15:52 Haut de la page
 Haut de la pageLogiciel utilisé pour le forum : Burning Board®, développé par WoltLab® GmbH
 
  
  
  
  
		