Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Allods Online Forum. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

1

wcf.global.timeFormatLocalized

superdrangon

Anfänger

  • »superdrangon« ist der Autor dieses Themas

Beiträge: 14

Wohnort: Auckland, New Zealand

  • Nachricht senden

Account Transfer

I sent in a ticket on 28/12/2015 about account transfers, its been more than 15 days yet they still don't give me a reply. I missed out on the transfers during March as I was in a different country for about a year. I have all my info and screenshots about my characters and things. What can I do now?

2

wcf.global.timeFormatLocalized

Hello,

You need to send a private message to a Community Manager with your ticket number, explaining what it is about (Account Transfer)
Our Community Managers are :
- Mhuldoon (EN)
- Fayne (DE)
- Reira (FR)
- Drakdish (TR)

It shouldn't take too much long to answer your ticket now.

PS : To change your forum username, go there : http://en.allods.com/user and click on "Edit" tab
You'll need to log off/log on from the website in order to see the change.
Allods Online Discord
Check out the community chat
Choose EU in #language chan
----
Rejoignez la communauté sur le serveur Discord Allods Online
Clic sur le drapeau EU dans le canal #language

Thema bewerten