Sie sind nicht angemeldet.

New Frontier Where's my money ?!

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Allods Online Forum. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

1

wcf.global.timeFormatLocalized

Where's my money ?!

I have made 3 top ups after 01.01.2017 , in the same day that never reached my account . I've submitted a ticket 2 weeks ago in 3 days and nothing happend . Could someone take this things more serious please ? You do not have the right to mess like this with people's money .

With the ticket i have submitted print screens with my bank account statement as the confirmation that payments have been taken out as well as a screenshot from Allods's page confirming one of the payment .


Please , whoever is in entitled to do so , follow up my ticket number and come back to me as is taking too long now .

Kindly appreciated .

Thanks

Ticket id : EZL-151-89324

:thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

2

wcf.global.timeFormatLocalized

Beiträge: 700

Wohnort: in my Livingroom

Beruf: Geriatric nurse

  • Nachricht senden

Your ticket ID is fast forward.

I will close this topic right now..... if there are any questions in the futur write me a PM pls.
Kurtcobain-Lvl 80-Demo/ Sechmet-Lvl 80 Cleric

KurtCobain - lvl 80 Cleric (LEAGUE)



Ähnliche Themen

Thema bewerten