Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Allods Online Forum. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

1

wcf.global.timeFormatLocalized

Hesabımı nasıl geri alabilirim Yardım Lütfen *

öncelikle merhaba . Ben eski bir allods oyuncusuyum askerlik nedeniyle oyuna ara vermek zorunda kalmıştım. Şifremi kimseyle paylaşmamama rağmen bir gün oyundan arkadaşım çarşı iznindeyken aradı ve karakterimin online olduğunu söyledi O dönemde elimden bişey gelmeyecigini söyledim. Sanırım karakter arkadaşlarım ve tanışlarım tarafından şikayet edilmiş ve hesabım yönetim tarafından bloke edilmiş . yaklaşık 1 ay önce askerlik görevimi tamamladım ve geri döndüm , sunucular birleşmiş ve destek ekibi değişmiş . Oyunu özledim ve yeniden online olmak istiyorum . Ticket yazdım ve bekliyorum fakat pazar günü oldugundan destek ekibi çalışmıyor diye tahmin ediyorum. Hesabın kullanıcı adı - Karakterin ismi - hesabın oluşturulduğu ilk e-mail adresi ve şifresi (tamamen bana ait) -(ilk gelen mailin ekran görüntüsü) - Yatırdığım paraların ve hesaba çektiğim kristallerin dekontların ekran görüntüsü- Hesabın ilk kayıt tarihinin günü ayı ve yılı '' bu bilgilere sahibim HESABIMI geri alabilirmiyin yorumlarınızı ve yardımlarınızı bekliyorum.

2

wcf.global.timeFormatLocalized

Merhaba
Yoğunluktan dolayı ticketlere cevap gecikebilir muhakkak geri dönüş yapılır incelemeden sonra.
Bu konuda sizden anlayışlı olmanızı ve cevap gelene kadar beklemenizi rica ediyorum.
İyi Oyunlar.
.

3

wcf.global.timeFormatLocalized

Şuanda destek ekibi çalışmakta mı ? Çünkü ticketi dün gece 3 civarlarında yazmıştım

4

wcf.global.timeFormatLocalized

Bazı konular inceleme gerektirdiği için bu zaman alıyor beklemekten başka çare yok inceleme bitince geri dönüş yapacaklardır.
.

5

wcf.global.timeFormatLocalized

Ticketi atışımın 3. günü ve henüz kimseden bi cevap alamadım artık bi ilgilenseniz diyorum ....

6

wcf.global.timeFormatLocalized

Buradan işlem yapamıyoruz destek ekibinin ticketinize cevap vermesini bekleyin lütfen.
.

Thema bewerten