Sie sind nicht angemeldet.

1

wcf.global.timeFormatLocalized

Kullanacı Desteği

kullanıcı destegıne 19 agustos 2015 tarıhınde 2 mesaj attım ancak hala gerı donmedıler.neden?

2

wcf.global.timeFormatLocalized

Selamlar.

İletmiş olduğunuz konunun incelenmesi zaman alıyor olabilir.

İyi Forumlar.

3

wcf.global.timeFormatLocalized

pekı hesabımın neden bloke edıldıgıne daır bir acıklama yapmaları gerekmıyormu.oyuna gırmeye calıstıgımda hesap bloke mesajı alıorum.bununla ılgılı bır emaıl atmaları gerekmez mı.boyle kendı kafalarına gore ıs yapılır mı?

4

wcf.global.timeFormatLocalized

Dün sorgu göndermissin destek sistemine incelendikten sonra destek sisteminden cevap verilecektir.

5

wcf.global.timeFormatLocalized

Beiträge: 55

Wohnort: İstanbul

Beruf: Bilgisayar teknikeri

  • Nachricht senden

pekı hesabımın neden bloke edıldıgıne daır bir acıklama yapmaları gerekmıyormu.oyuna gırmeye calıstıgımda hesap bloke mesajı alıorum.bununla ılgılı bır emaıl atmaları gerekmez mı.boyle kendı kafalarına gore ıs yapılır mı?
Gönderdiğiniz mesajın incelenmesi ve işleve alınması zaman alıcaktır. Gönderdiğiniz sorgunun doğru konu ile alakalı olduğundan emin olun.

Hesap blokesinin sebebi şu üçünden biri olabilir:

1. Lisans Sözleşmesi'nin ve/veya Hizmet Kullanım Şartları'nın ihlal edildiğinin ihbar edilmesi (ör. başka bir oyuncu tarafından) ve destek hizmeti tarafından doğrulanması.
2. İhlalin otomatik olarak tespit edilmesi.
3. Araştırma sürerken hesabın geçici olarak dondurulması.



Hesabınıza 3 gün sonra tekrar girmeyi deneyiniz başarısız olursa 7. gün tekrar giriniz.


Başarısız olursanız Destek sayfasından hesaptan blokeyi kaldırma seçeneği ile desteğe mesaj atınız.
Mesaj atarken şunlara DİKKAT!! ediniz hesap isminin doğru olduğuna ihlalin tanımına ve şuçun itirafı bu hatanın tekrarlanmığcağına dağir sözün verilmesi

Daha fazla bilgiye ve sorularınız için http://support.my.com/games/kb/allods/ sitesine gidebilir Kurallar için http://allods.com/forum/index.php?page=Board&boardID=108 sitesinden yararlanabilirsiniz iyi günler

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Eldorado« (wcf.global.shortTimeFormatLocalized)


6

wcf.global.timeFormatLocalized

pekı hesabımın neden bloke edıldıgıne daır bir acıklama yapmaları gerekmıyormu.oyuna gırmeye calıstıgımda hesap bloke mesajı alıorum.bununla ılgılı bır emaıl atmaları gerekmez mı.boyle kendı kafalarına gore ıs yapılır mı?
Gönderdiğiniz mesajın incelenmesi ve işleve alınması zaman alıcaktır. Gönderdiğiniz sorgunun doğru konu ile alakalı olduğundan emin olun.

Hesap blokesinin sebebi şu üçünden biri olabilir:

1. Lisans Sözleşmesi'nin ve/veya Hizmet Kullanım Şartları'nın ihlal edildiğinin ihbar edilmesi (ör. başka bir oyuncu tarafından) ve destek hizmeti tarafından doğrulanması.
2. İhlalin otomatik olarak tespit edilmesi.
3. Araştırma sürerken hesabın geçici olarak dondurulması.



Hesabınıza 3 gün sonra tekrar girmeyi deneyiniz başarısız olursa 7. gün tekrar giriniz.


Başarısız olursanız Destek sayfasından hesaptan blokeyi kaldırma seçeneği ile desteğe mesaj atınız.
Mesaj atarken şunlara DİKKAT!! ediniz hesap isminin doğru olduğuna ihlalin tanımına ve şuçun itirafı bu hatanın tekrarlanmığcağına dağir sözün verilmesi

Daha fazla bilgiye ve sorularınız için http://support.my.com/games/kb/allods/ sitesine gidebilir Kurallar için http://allods.com/forum/index.php?page=Board&boardID=108 sitesinden yararlanabilirsiniz iyi günler
ARKADAŞIM BEN DURDUK YERE BAN YEDİM 3 AY ARAYLA ÇARIMA GİRMEDİM VE DÜN GİRMEYİ DENEDİĞİMDE ÇARINIZ BLOKE EDİLMİŞ DİYORDU 2 TİCKER ATTIM HALA CEVAP GELMEDİ NE KADAR BEKLEMELİYİM BU SORUNUN ÇÖZÜLMESİ İÇİN :?: :?:

7

wcf.global.timeFormatLocalized

ARKADAŞIM BEN DURDUK YERE BAN YEDİM 3 AY ARAYLA ÇARIMA GİRMEDİM VE DÜN GİRMEYİ DENEDİĞİMDE ÇARINIZ BLOKE EDİLMİŞ DİYORDU 2 TİCKER ATTIM HALA CEVAP GELMEDİ NE KADAR BEKLEMELİYİM BU SORUNUN ÇÖZÜLMESİ İÇİN

Destek ekibinden gelecek cevabı beklemek zorundasın.Yoğunluktan dolayı zaman alabilir,net bir süre vermem doğru olmaz.
.

8

wcf.global.timeFormatLocalized

ARKADAŞIM BEN DURDUK YERE BAN YEDİM 3 AY ARAYLA ÇARIMA GİRMEDİM VE DÜN GİRMEYİ DENEDİĞİMDE ÇARINIZ BLOKE EDİLMİŞ DİYORDU 2 TİCKER ATTIM HALA CEVAP GELMEDİ NE KADAR BEKLEMELİYİM BU SORUNUN ÇÖZÜLMESİ İÇİN

Destek ekibinden gelecek cevabı beklemek zorundasın.Yoğunluktan dolayı zaman alabilir,net bir süre vermem doğru olmaz.
PEKİ DURDUK YERE BÖLE BLOKE HATALARI OLUYORMU ÇÜNKÜ SEBEBSİZCE BAN YEDİM VE YILBAŞI ETKİNLİĞİNİ KAÇIRMAK İSTEMİYORUM

9

wcf.global.timeFormatLocalized

Ban olayı varsa kural ihlali vardır.Hata söz konusu olamaz,bu durumda destek sistemiyle iletişim kurulmalı.
.

10

wcf.global.timeFormatLocalized

Ban olayı varsa kural ihlali vardır.Hata söz konusu olamaz,bu durumda destek sistemiyle iletişim kurulmalı.
Blok Yediğim Tarihi Bilmiyorum Ona Gerek Varmı Peki ?

11

wcf.global.timeFormatLocalized

Bilmiyorsan gerek yok hayır.
.

Ähnliche Themen

Verwendete Tags

..

Thema bewerten