Giriş yapmadınız.

My.com Ticket issues

Sayın ziyaretçi, Allods Online Forum sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

1

Wednesday, November 29th 2017, 2:52pm

Ticket issues

I was trying to change my email address on my account, and I realized that there is no option on my account page to do so
So I decided to send a ticket, which there is no option for on the support page (except for account transfers, which was the closest to the issue I could find with a Send Ticket option)

What am I supposed to do? apparently, most official forum posts are very dated, and their tutorials and links lead to dead pages

2

Wednesday, November 29th 2017, 6:26pm

Hello,

If you regularly play another my.com game, the best thing to do is ask to their support team (it's the same global my.com account).
If not, you may try the transferring account form :/
http://support.my.com/games/kbPage/54/

We will inform the new team about this issue.
Allods Online Discord
Check out the community chat
Choose EU in #language chan
----
Rejoignez la communauté sur le serveur Discord Allods Online
Clic sur le drapeau EU dans le canal #language

Bu konuyu değerlendir