Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, Allods Online Forum sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

1

Monday, July 23rd 2018, 7:15am

Destek

Destek calisma saatleri ne bilen yazabilir mi lutfen

2

Monday, July 23rd 2018, 9:32am

3

Monday, July 23rd 2018, 9:41am

Mesajlar: 145

Konum: Allods Online Forum

  • Özel mesaj gönder

Hafta sonu haricinde destek ekibimiz genel olarak aktif bulunmakta.

4

Monday, July 23rd 2018, 9:44am

Peki neden yardimci olmuyorlar?

5

Monday, July 23rd 2018, 10:21am

yalniz eski sürümlerden koleksiyon alan arkadaşlarda aynı sorunla karşılaşıyor destek ekibinin bi el atması gerekiyor diye düşünüyorum bir sorun var sanırım

6

Monday, July 23rd 2018, 11:15am

Destek ekibi istifa etti diye düşünüyorum.

7

Monday, July 23rd 2018, 12:12pm

Mesajlar: 145

Konum: Allods Online Forum

  • Özel mesaj gönder

Sizin gibi birçok oyuncu ticket atıyor hepsine yardımcı olmaya çalışıyorlar. Biraz gecikmesi normal. İstifa falan söz konusu değil :) .

8

Monday, July 23rd 2018, 12:13pm

Çok rahatladım teşekkür ederim :)

9

Monday, July 23rd 2018, 12:17pm

ticket atın sizden bilgi doğrulama isticekler 2 3 soruyla klasik prosedürler sonra postalarlar uzun sürmez :D ama dediğim gibi sitenin satın alma kısmında bir sorun oldu sanırım

10

Monday, July 23rd 2018, 12:46pm

Dunden beri ticket duruyor. Parayida cekti odullerivermiyor

11

Monday, July 23rd 2018, 2:55pm

Jinn

Orta Düzey

Mesajlar: 234

Konum: Wonderland

  • Özel mesaj gönder

Modumuzun ve benim de daha önce belirttiğim gibi hafta sonu ticketlara cevap verilmiyor.
^ . ^

12

Monday, July 23rd 2018, 3:21pm

bizim arkadaş sorununu çözmeye çalışıyor ticketine cevap gelmiş tamam postaladık diye ama posta falan yok şimdi bide onla uğrraşıyor :D

13

Monday, July 23rd 2018, 3:47pm

Hafta içi şuan farkındaysanız. Walla quentana daha ugrasacak bana 1 gunun ıcınde msj geldı sorununun devam ediyormu yazdılar sımdı 1 gun sonrada msj gelır bakalım ne diyeceler boyle olursa 1 haftada benım sorunu çözerler :)

14

Monday, July 23rd 2018, 3:52pm

sanırım sistemde sorun var satın almada oyuzden bir kargaşa oldu sanırım. patch öncesi hazırlıkta sanırım destekte de biraz kafalar karışmış olabilir :)

15

Monday, July 23rd 2018, 3:54pm

aynen olabilir çünki günde 1 msj anca atabiliyorlar ondada bana sorun hale devam ediyor mu attılar bizdekide şanş işte :D

16

Monday, July 23rd 2018, 4:01pm

diyorum ya arkadaşa kart bilgilerini doğruladılar standart prosedür sonrasındar postalıyoruz diyolar ama ortada posta yok :D tahminimce çeviriler patch hazırlığı falan karışıklık oldu diye tahmın edıyrum ^^ sorun devam ettiğinde yine ticket atmak gerekıyor kesinlikle sorunu düzeltiyolar ama içiniz rahat olsun :)

17

Monday, July 23rd 2018, 4:05pm

Sorun düzeleceğinden eminim de bu 1 haftamı sürer artık orasını bilemem ve hiç hoşuma gitmiyor bu durum :)

18

Monday, July 23rd 2018, 4:41pm

Desteklerin mesai acaba 5 e kadar mı ? :D

19

Monday, July 23rd 2018, 4:50pm

genelde akşama daha çok ilgileniyorlar gibi geldi bana

20

Monday, July 23rd 2018, 5:00pm

Benzer konular

Bu konuyu değerlendir