Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, Allods Online Forum sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

1

Tuesday, April 1st 2014, 9:51pm

Transfer problem

Hello , im writing here because i didnt get answer in my tickets . how long i need to wait ...

My problem is easy , i cant transfer my account from gpotato cause it says when i trying to do it" you dont need transfer because you have never play allods"
or something like that .

I sent 2 tickets and i still didnt get answer .

Someone have a solution how to fix that .
I saw my character "Arkosek" exist in database cause i couldnt create a character with that name when i log on this account

Thank you for your help/answers

2

Tuesday, April 1st 2014, 9:58pm

You'll need to wait on the response to your ticket - did you include an email address to contact you on?
Have you tried turning it off and on again?

3

Tuesday, April 1st 2014, 10:06pm

her ne yazıyorlarsa bizdede var sıkıntı türk yönetici yokmu burda ?

4

Tuesday, April 1st 2014, 10:09pm

no i didnt , i hope they have my e-mail which i added to this account , that would be pathetic if they didnt have it.

ofc i wrote tickets from this account ;)

5

Tuesday, April 1st 2014, 10:14pm

Hi Arkosek077,

As we said in this news post, can you please go here: http://en.allods.com/user
then PM me with the result?

-Wraith
The Sky Is Not The Limit, It Is Only The Genesis Of Dreams.
General InGame Rules|| Account Ownership Rules || Forum Code Of Conduct|| Signature Rules

Bu konuyu değerlendir