15.2 güncelleme notları
Genel
Arayüz
- Yeni deneysel özellik - Açılır pencere açıklamalarını ve etkileşimli bağlantıları sabitleme!
- O anda etkin olan açılır pencere açıklamasını sabitleme özelliği eklendi (varsayılan olarak Alt+T, ayarlardan yeniden atanabilir).
- Sabitlenmiş bir açılır pencere açıklaması, imleç hareket ettirildiğinde otomatik olarak kapanmaz, böylece içindeki etkileşimli bağlantılarla etkileşime girebilir ve diğer açılır pencere açıklamalarını açıp bağlayabilirsiniz.
- Etkileşimli bağlantılar şu anda sınırlı sayıda açıklamaya dahil edilmiştir, ancak sonraki güncellemelerde bunları mümkün olduğunca kademeli olarak entegre edeceğiz.
- Kullanıcı arayüzünün sol alt köşesindeki aktif etkinlik bildirim simgeleri, seviyesi gerekli seviyenin 5 seviyeden daha altında olan karakterler için artık gizlenecek.
Dünya
Jigran
- Görevler "Bataklıkta Uluma" ve "Jigran'ın Düşmanları: Bataklık Dehşeti" artık farklı bir konumda.
Sınıflar
- Tek seferlik alan hasarı veren bazı yeteneklerin("Marş" gibi) ve periyodik alan hasarı veren desteklenen yeteneklerin ("Fırıldak" gibi) etkilenen düşman karakterleri savaş durumuna geçirmemesine neden olan bir hata düzeltildi.
Savaşçı
- Tüm savaşçılar, rehberlerinden 3 Nisan'a kadar (dahil) karakter puanlarının, yeteneklerin ve gelişim aşamalarının ücretsiz olarak yeniden tahsis edilmesine erişebilecek.
- Savaşçının verdiği tüm hasar ~%2 oranında artırıldı.
- "Ani Darbe" yeteneği:
- Artık "Ani Hamle" yeteneğinin geliştirilmiş bir versiyonudur.
- Yeteneğin temel hasarı, "Ani Darbe" yeteneğinin mevcut hasarı ile aynıdır.
- "Fırıldak" yeteneği:
- Artık saniyede bir kez tetikleniyor (sürdürme başına 4 kez, önceden 5 kez).
- Verilen hasar ~%12,5 oranında artırıldı, Saldırı Faktörü iyileşme süresi 3 saniyeye düşürüldü (önceden 4 saniyeydi).
- Yeteneklerin hasar verirken düşman karakterleri çatışmaya sokmamasına neden olan bir hata düzeltildi.
- Yeni "Sert Yumruk Darbesi" gelişimi aşaması:
- Savaşta, "Fırıldak" yeteneğinin tamamlanmasının ardından savaşçı, bir sonraki "Hızlı Hamle" veya "Süratli Hamle"nin %10/20/30 daha az savaş avantajı harcamasını ve birincil hedefin etrafındaki 8 metrelik yarıçap içindeki tüm düşmanlara verdiği hasarın %33/66/100'ünü vermesini sağlayan bir etki seviyesi kazanır. Etki iki defaya kadar birikir ve verilen hasar etkinin seviye sayısına bağlı değildir. Savaşçı ayrıca "Fırıldak"ı sürdürürken alan saldırılarından %7/14/21 daha az hasar alır.
- Yeni "Kombo Saldırı" gelişim aşaması:
- "Ölümcül Hamle" yeteneğini uygulamak, savaşçıya bir sonraki "Hain Hamle"nin hedef üzerindeki her savaşçı kanaması etkisi için %8/14/20 daha fazla hasar vermesini sağlayan bir etki verir. Ayrıca "Hain Hamle", harcanan her birim için verilen hasarı %0,2/0,35/0,5 daha artırmak için tüm savaş avantajını kullanır (yetenek temel maliyetini saymaz). Toplam hasar artışı %80'i geçemez.
- Yeni gelişim aşaması "Adrenalin Öforisi":
- "Adrenalin Akını" maliyetini %50/100 azaltır ve savaşçıyı saniye başına kaybedilen canın %2,5/5'i oranında iyileştirmesini sağlar. Aktif bir Saldırı Faktörü gerektirir.
- Yeni gelişim aşaması "Acı Çekerek"
- "Yüzünü Dön" etkisi tetiklendiğinde savaşçıyı maksimum canının %10/20/30'u kadar iyileştirir, aktif bir Savunma Faktörü gerektirir.
- Yeni "Kudretli Savurma" gelişimi aşaması:
- Çift elle kullanılan bir silahla kuşanıldığında, Savunma Faktöründe verilen hasarı %10 artırır.
- Yeni "Deli Fişek" Gelişim Aşaması:
- Metanet puanını 30/60/90 birim artırır.
- Gelişim aşaması "Kıyım Yuvası": Uygulanan efekt artık 4 kata kadar (önceden 3 kat) birikiyor.
- "Çelik Girdap" Gelişim Aşaması: Artık savaşçının temel hızın %33/66/100'ünde (önceden %25/50/75) hareket etmesini sağlıyor.
- "Kopan Fırtına" Gelişim Aşaması: Artık sadece savaşta tetikleniyor, 2/4/6 birime savaş avantajı sağlıyor (önceden 1/3/5 birim).
- Gelişim aşaması "Deprem": Artık 2 kademeye sahip ve ek olarak "Çiğneme" hasarını %10/20 artırıyor, Savunma Faktöründe rakiplere 2/4 saniye boyunca "Zayıflık" veriyor (önceden 4 saniye idi).
- "Hırçın Mahvedici" gelişimi aşaması: "Üstesinden Gelme" iyileşme süresi saldırı başına 1,5 saniyeye düşürüldü (önceden 2 saniye idi).
- "Sağlam Kaya" Gelişim Aşaması: Periyodik iyileşme etkisinin süresi 4/8 saniyeye düşürüldü (daha önce 5/10 saniyeydi).
- "Savaş Yolu" gelişimi aşaması: Alınan hasardaki azalma %2/4/6'ya düşürüldü (daha önce %3/6/9).
- "Deneyimli Savaşçı" Gelişim Aşaması: Hasar bonusu %5'e yükseltildi (daha önce %3'tü).
- "Dev Öfkesi" Gelişim Aşaması: Verilen hasar bonusu %100'e çıkarıldı (daha önce %75'ti).
- "Sağlam Kaya", "Kalın Derili", "Savaş Tanrısı", "Çelik Direnç" ve "Vahşet" gelişimi aşamaları yeniden adlandırıldı.
- Gelişim aşamaları ve yeteneklerin konumları değiştirildi.
- Bazı gelişim aşamaları ve yeteneklerin simgeleri değiştirildi.
Bu mesaj 1 defa düzenlendi, son düzenlemeyi yapan "Lazy_Bird" (Jul 24th 2025, 10:35am)