een keer 20 minuten....toen had ik al geen zin meer om nog een character te levelen XD Als dit had bestaan toen ik begon met allods was het msschien anders geweest.Speelt er hier niemand op de sub server?
Valt wel mee. Allods is sowieso een veel te makkelijk spel; elke klas heeft maar vijf skills die je moet roteren. Warriors zelfs maar drie. Het is gewoon puur gear op P2P en gear + cs op F2P. Maar ik speel inderdaad F2P.
Valt wel mee. Allods is sowieso een veel te makkelijk spel; elke klas heeft maar vijf skills die je moet roteren. Warriors zelfs maar drie. Het is gewoon puur gear op P2P en gear + cs op F2P. Maar ik speel inderdaad F2P.
hmm nou nee,
Zeker zonder je runes en shit moet je je cc skills en global cds in de gaten houden het is niet zomaar keys bashen tot iets dood is.
Nu weet ik van Roxas toevallig dat hij wel goed kan pvpen maar enkel wat skills roteren werkt niet in p2p
gg
Speel nu zelf Engineer op de russian server.
Daar zeggen mensen dat scout en warden in pvp nog steeds de slechtste classes zijn maar dat scout wel een pve dps boost heeft gekregen.
Warden krijgt binnenkort ook een dikke boost hoorde ik al.
Speel nu zelf Engineer op de russian server.
Daar zeggen mensen dat scout en warden in pvp nog steeds de slechtste classes zijn maar dat scout wel een pve dps boost heeft gekregen.
Warden krijgt binnenkort ook een dikke boost hoorde ik al.
Forum Yazılımı: Burning Board®, WoltLab® GmbH tarafından geliştirilmiştir.