Sayın ziyaretçi, Allods Online Forum sitesine hoş geldiniz.
Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz.
Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz.
Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz.
Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.
resolu
resolu,merci de votre aide..
Bu mesaj 1 defa düzenlendi, son düzenlemeyi yapan "tryshoot" (May 22nd 2014, 5:05pm)
Yop as tu essayer de jouer avec la configuration IG de la souris?
Lysonia - Requiem, guilde Française - Empire (Evolution)
La marque de la souris?
Est-ce que ça te le fait dès que le jeu est lancé? (La fenêtre après le launcher)
Absolute honesty isn't always the most diplomatic nor the safest form of communication with emotional beings.
je vais essayer je vous tien au courant..
Bu mesaj 1 defa düzenlendi, son düzenlemeyi yapan "tryshoot" (May 22nd 2014, 5:05pm)
C'est souvent après avoir installé le logiciel de la souris que ce genre de problème se déclare...A voir peut-être ?
Change de souri
moi il m'arrive que la souris ne réponde carrément plus, obliger de redémarrée le pc (souris avec fil)
Pour l'instant j ai pris les paramètre ig de la souris tout marche,merci de ton aide ..