Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, Allods Online Forum sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

1

Friday, May 16th 2014, 7:09pm

Better technical support

My situation may be isolated, but it has been almost 2 weeks since I got a reply from technical support and have yet to be able and log into this game and it is very frustrating. You would keep a lot more subscribers if you put more time into answering tickets. I am wits end because I am just waiting and waiting for a reply that may never happen. So far I am very disappointed, but then again..maybe I am just unlucky...

2

Friday, May 16th 2014, 7:26pm

Hi Vywold227,

I'm sorry to hear that, I know they are already looking to recruit some more staff for the CS department.

If you PM me the ticket ID and a bit of info about the ticket, I can add it to my list that I will bring up with my bosses (on Monday) and get them to push for an answer.

-Wraith
The Sky Is Not The Limit, It Is Only The Genesis Of Dreams.
General InGame Rules|| Account Ownership Rules || Forum Code Of Conduct|| Signature Rules

3

Friday, May 16th 2014, 7:27pm

I think you are lucky because I'm still waiting for an explanation from support team for 1 month X( X( X( :wacko:

Bu konuyu değerlendir