Sayın ziyaretçi, Allods Online Forum sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.
Bu mesaj 3 defa düzenlendi, son düzenlemeyi yapan "Hclftw" (May 23rd 2014, 3:28pm)
Mine were defaulted to being on.BIG MOFOIN' UPDATE EVERYONE.
Go to:
http://support.my.com/games/tickets/
Login
Go to SETTINGS
and make sure BOTH OF THOSE CHECK BOXES ARE CHECKED.
I have ABSOLUTELY NO IDEA why they are not default on.
http://prntscr.com/3ltn51
^ Example SS.
yes because they have to cater to the people who are too lazy to get up and get to a computer just to check their email....It doesn't matter if they are on or not, the conversation you will have with support should be in the ticket itself, not through e-mail.*
*Speaks as a person who willingly has not enabled e-mail on their phone.
Bu mesaj 1 defa düzenlendi, son düzenlemeyi yapan "MrFox" (May 24th 2014, 9:24am)
Forum Yazılımı: Burning Board®, WoltLab® GmbH tarafından geliştirilmiştir.