Giriş yapmadınız.

New Frontier Top up does not work

Sayın ziyaretçi, Allods Online Forum sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

1

Tuesday, July 15th 2014, 10:25am

Windstorm

Stajyer

  • Konuyu başlatan "Windstorm"

Mesajlar: 120

Konum: Sibiu

Meslek: profesional slacker .

  • Özel mesaj gönder

Top up does not work

Hello ,i've been trying to top up my account few times already and all that i got is that message : We couldn't complete your purchase, because the card issuer declined the card Visa x-'' What's wrong ? I can make any other payments over internet with that card ,only allods its (again) having problems . After all lag problems and all ,now THIS.Seems allods rly hates me.... :(

2

Tuesday, July 15th 2014, 11:33am

Hi there,

you'll have to submit a support ticket about this here, they should be able to tell you the reasons behind the problem.

Based solely on the error message, and having no additional data to corroborate this guess, it sounds to me like your card holder has declined the transaction for some reason.

but to be sure, please take an screenshot of the error message (of the whole page, including the URL bar) and ask the support for their assistance.

-Wraith
The Sky Is Not The Limit, It Is Only The Genesis Of Dreams.
General InGame Rules|| Account Ownership Rules || Forum Code Of Conduct|| Signature Rules

3

Tuesday, July 15th 2014, 12:49pm

Windstorm

Stajyer

  • Konuyu başlatan "Windstorm"

Mesajlar: 120

Konum: Sibiu

Meslek: profesional slacker .

  • Özel mesaj gönder

Thank you Wraith ,had send a ticket ,will attach the ss with the error also .I appreciate the help . I got an answer few mins ago and the problem been fixed .thanks again for the help !

Bu mesaj 1 defa düzenlendi, son düzenlemeyi yapan "Windstorm" (Jul 15th 2014, 1:17pm)


Bu konuyu değerlendir