Sayın ziyaretçi, Allods Online Forum sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.
You can subscribe a Ticket to gpotato with your old gpotato Account. Help Desk >>> gpotato >>> Account: i have an issue with my account >>>> No Access to Email (its the best way to contact them,the Allods online Support Option doesnt exist) Good luck.Allods Online <allods@corp.my.com> replied to my tickets asking for my gpotato ID. Gave them and 5 mins later email me saying there isnt such account in their database. Asked me to transfer again, which i did but everytime after clicking the transfer button error 403 is shown on the Allods site.
They email me saying " 403 error means that we can't get your gpotato account from them. You could try to ask them for help or erase your brouser cookies, relogin and try once again. "
So I email gpotato asking for help and hopefully i can get their reply....
Here's the image of the 403 error.
http://imgur.com/uO4FmyP
I get this after clicking on "transfer account" the second time from gpotato.com.
Forum Yazılımı: Burning Board®, WoltLab® GmbH tarafından geliştirilmiştir.