Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, Allods Online Forum sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

1

Tuesday, May 19th 2015, 6:36am

Träne des Drachen Wiederholungsquest..

Grüsse!

Bekomme keine Wiederholungsquest für Träne des Drachen mehr. Stehe bei 167/700 und denke, da müssten doch noch welche kommen.
Oder soll man die restlichen Splitter aus dem Cs holen?

Danke für die Antwort.

2

Tuesday, May 19th 2015, 8:21am

Nandita

Orta Düzey

• Özel mesaj gönder

Hallo, ich mein es gibt 3 daily Quests und eine wöchentliche Quest. Wenn man die wöchentliche Quest abschließt, kann man bis zum resett nicht mehr die 3 daily Quests machen. Mehr eine Vermutung.

3

Tuesday, May 19th 2015, 11:49am

Hallo, ich mein es gibt 3 daily Quests und eine wöchentliche Quest. Wenn man die wöchentliche Quest abschließt, kann man bis zum resett nicht mehr die 3 daily Quests machen. Mehr eine Vermutung.

selbiges wurde mir auch erklärt
man kann die Q jedenfalls mit sicherheit ohne die gegenstände aus dem z-shop abschliessen

4

Tuesday, May 19th 2015, 1:03pm

Danke euch beiden. Kann somit geschlossen werden.