pekı hesabımın neden bloke edıldıgıne daır bir acıklama yapmaları gerekmıyormu.oyuna gırmeye calıstıgımda hesap bloke mesajı alıorum.bununla ılgılı bır emaıl atmaları gerekmez mı.boyle kendı kafalarına gore ıs yapılır mı?
Gönderdiğiniz mesajın incelenmesi ve işleve alınması zaman alıcaktır. Gönderdiğiniz sorgunun doğru konu ile alakalı olduğundan emin olun.
Hesap blokesinin sebebi şu üçünden biri olabilir:
1. Lisans Sözleşmesi'nin ve/veya Hizmet Kullanım Şartları'nın ihlal edildiğinin ihbar edilmesi (ör. başka bir oyuncu tarafından) ve destek hizmeti tarafından doğrulanması.
2. İhlalin otomatik olarak tespit edilmesi.
3. Araştırma sürerken hesabın geçici olarak dondurulması.
Hesabınıza 3 gün sonra tekrar girmeyi deneyiniz başarısız olursa 7. gün tekrar giriniz.
Başarısız olursanız Destek sayfasından hesaptan blokeyi kaldırma seçeneği ile desteğe mesaj atınız.
Mesaj atarken şunlara DİKKAT!! ediniz hesap isminin doğru olduğuna ihlalin tanımına ve şuçun itirafı bu hatanın tekrarlanmığcağına dağir sözün verilmesi
Daha fazla bilgiye ve sorularınız için
http://support.my.com/games/kb/allods/ sitesine gidebilir Kurallar için
http://allods.com/forum/index.php?page=Board&boardID=108 sitesinden yararlanabilirsiniz iyi günler