Sayın ziyaretçi, Allods Online Forum sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

Da ich noch ganz neu bei Allods bin und mich zur Zeit auch mit der Frage rumquäle F2P oder P2P Server, möchte ich hier mal nachhaken.wenn dir die einschränkungen dort nicht zur last fallen und der preis für dich in ordnung ist oder du sogar die einschränkungen dort wünscht lohnt es vermutlich![]()
)
Bu mesaj 1 defa düzenlendi, son düzenlemeyi yapan "Zaccar20" (Oct 10th 2016, 5:28pm)
Bu mesaj 1 defa düzenlendi, son düzenlemeyi yapan "Stoppersocke" (Oct 11th 2016, 7:00am)
Alıntı
Mich wundert nur etwas, dass man trotz Abo nicht alle Vorteile bekommt.
Das es keine P2Win Items gibt, ist ja klar. Das es aber große Inventarfächer oder diesen Meistergoblin erst spät oder gar nicht gibt,
finde ich merkwürdig. Das erweckt bei mir so ein bischen den Eindruck, dass My.com scheinbar mehr auf den Cash Shop setzt denn auf die Abonnenten.
Es macht doch gerade Spaß sich solche Dinge zu erfarmen.
Bu mesaj 1 defa düzenlendi, son düzenlemeyi yapan "Buuhuu" (Oct 11th 2016, 2:57pm)
Bu mesaj 3 defa düzenlendi, son düzenlemeyi yapan "Stoppersocke" (Oct 12th 2016, 1:22pm)

Forum Yazılımı: Burning Board®, WoltLab® GmbH tarafından geliştirilmiştir.