Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, Allods Online Forum sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

1

Sunday, September 10th 2017, 7:52pm

Quête perdue

Bonjour, je suis à la recherche du pnj donnant la quête : "à travers les tempêtes et le tonnerre" l'ayant annulé par erreur je ne retrouve pas se foutu pnj ... Si qqun se rappel ... merci d'avance :)

ça doit etre une quête 69-70 vers les map de Dane ...

Bu mesaj 1 defa düzenlendi, son düzenlemeyi yapan "petitou78" (Sep 10th 2017, 8:27pm)

2

Sunday, September 10th 2017, 8:11pm

Alors comme ça je ne vois pas ... Peux tu me dire le level la faction et la zone ?
et essaie la recherche de quête ( quand tu affiche la map tu un un espèce de parchemin en haut a droite avec mention recherche de quête si cela peut t'aider )
Allods c'est comme une pièce de monnaie pour bien le connaitre je joue les 2 faces ;)

Cybermaman Modératrice FR
invitation discord communauté allods RU + EU https://discord.gg/Qf6nNAXveK

3

Sunday, September 10th 2017, 8:54pm

Cest bon c'etit la quete qui permettait d aller a Ammer et la quete se reprend au port de la faction ....

Merci Cybermaman :)

Bu mesaj 1 defa düzenlendi, son düzenlemeyi yapan "petitou78" (Sep 10th 2017, 9:16pm)

Bu konuyu değerlendir