Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, Allods Online Forum sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

1

Wednesday, May 10th 2023, 2:13pm

Astral Hunt is officially dead.

Pictures say enough, 0 testing or feedback from EU.
Why bother anymore.

Bu mesaj 1 defa düzenlendi, son düzenlemeyi yapan "Dragagon" (May 10th 2023, 5:37pm)


2

Wednesday, May 10th 2023, 3:01pm

A reactor cost 3200 nuggets in blue layer , means you need to do astral hunt 27 times = 13 hours killing mobs to get 10 chests each round for 1 device :cursing:

3

Wednesday, May 10th 2023, 3:08pm

Hello!

I´ve asked about it and I´ve been told that it´s fixed by now. Please check again and relaod the game if necessary; if you still have the same prices write a Ticket to the Support and share your Ticket number with me. I wasn´t able to login yet to check. Will do when I´ve got the time to check myself too.

Have a nice day and I hope it´ll be fixed! :thumbsup:
Allods Online Discord https://discord.gg/CcpVYQvAae

Bu mesaj 1 defa düzenlendi, son düzenlemeyi yapan "Telisia" (May 10th 2023, 3:26pm)


4

Wednesday, May 10th 2023, 5:38pm

5

Tuesday, May 16th 2023, 9:57pm

Bu konuyu değerlendir