Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, Allods Online Forum sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

1

Thursday, March 20th 2014, 6:27pm

machopi

Acemi

  • Konuyu başlatan "machopi"

Mesajlar: 36

Konum: Memestan

Meslek: Full time cheeky cunt

  • Özel mesaj gönder

Misleadiing tooltip/broken talent - *not* a translation issue.

First of all lemme clarify - i solemnly believe this to be a general bug and NOT a translation error, that's why it's in the tech. issues forum.

It's about the engineer Variable Polarity talent. The tooltip clearly says that EVERY heating/cooling shot deals extra damage (if a debuff is present) and debuffs the target with cold/heat vulnerability which causes the next heating/cooling shot to do extra damage and debuff the target with cold/heat vulnerability and so on and so on. However, despite the talent's description either vulnerability debuff applies itself with about 20% chance per shot and as far as i can tell you can't apply consecutive vulnerabilities on a target.
I have 3/3 Variable Polarity and i've spent about 90 min testing this.
So this needs to either be fixed or the tooltip needs changing, because if it's working as intended variable polarity is utter shit.

Benzer konular

Bu konuyu değerlendir