Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, Allods Online Forum sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

1

Monday, September 15th 2014, 11:53pm

BandicootCn

Profesyonel

  • Konuyu başlatan "BandicootCn"

Mesajlar: 571

Konum: Dans l'esprit et la matière

Meslek: La LOI et le Droit en vérité par nature

  • Özel mesaj gönder

Newlester

le minimum quand un client qui payer/jouer a un service, et qui a été banni le minimum c'est d'envoyer un E-mail liée au compte, a moins que la team de gestion allods et en sous effectif, mais cela n'est pas compliquer a mettre en place(du moins pour des gens normaux):D
▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬

▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬
youtube.com/user/crashbandicootcn/videos
facebook.com/BandicootCn

2

Tuesday, September 16th 2014, 1:05am

Salut,

Le problème a été remonté, aussi bien pour le forum que le jeu.
Donc c'est dans la liste :).
Allods Online Discord
Check out the community chat
Choose EU in #language chan
----
Rejoignez la communauté sur le serveur Discord Allods Online
Clic sur le drapeau EU dans le canal #language

3

Tuesday, September 16th 2014, 1:16am

Pour résoudre le problème faut juste pas se faire ban :D

Il n'y a rien en dans ton filte antispam de ton client mail ou de fournisseur?

PS: Newsletter c'est un courrier qui t'annonce les nouvelles ^^
Lysonia - Requiem, guilde Française - Empire (Evolution)

Bu konuyu değerlendir