Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, Allods Online Forum sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

1

Saturday, March 7th 2015, 2:45am

  • Konuyu başlatan "Soranimus"

Mesajlar: 3

Konum: Nezebgrad

Meslek: fka ancom

  • Özel mesaj gönder

Connection Broken

Hey everyone, after the 6.00 update it seems that i cannot log in any more , this is what i see when trying to log in. It says:
Account Server:A connection was established to host auth.allods.com, port 9340
Account Server: Processing connection request...
Connection broken: A connection could not be established.

I want to be the most specific when i say that the day before the update i had no problem whatsoever by logging in and playing.
Could somebody please help me here <image removed>

Bu mesaj 1 defa düzenlendi, son düzenlemeyi yapan "Gladia" (Mar 7th 2015, 9:57am) düzenleme sebepleri: image removed as there is your login information


2

Saturday, March 7th 2015, 9:58am

Hello

Which launcher do you use ?
Do you launch the game in administrator mode (Win7, Win8 )
Did you check your firewall settings after patch applied yesterday ?
Allods Online Discord
Check out the community chat
Choose EU in #language chan
----
Rejoignez la communauté sur le serveur Discord Allods Online
Clic sur le drapeau EU dans le canal #language

Bu konuyu değerlendir