You are not logged in.

1

Monday, July 23rd 2018, 7:15am

CypRush

Beginner

  • "CypRush" started this thread

Posts: 45

Location: CYPRUS

  • Send private message

Destek

Destek calisma saatleri ne bilen yazabilir mi lutfen

2

Monday, July 23rd 2018, 9:32am

3

Monday, July 23rd 2018, 9:41am

Posts: 145

Location: Allods Online Forum

  • Send private message

Hafta sonu haricinde destek ekibimiz genel olarak aktif bulunmakta.

4

Monday, July 23rd 2018, 9:44am

CypRush

Beginner

  • "CypRush" started this thread

Posts: 45

Location: CYPRUS

  • Send private message

Peki neden yardimci olmuyorlar?

5

Monday, July 23rd 2018, 10:21am

yalniz eski sürümlerden koleksiyon alan arkadaşlarda aynı sorunla karşılaşıyor destek ekibinin bi el atması gerekiyor diye düşünüyorum bir sorun var sanırım

6

Monday, July 23rd 2018, 11:15am

CypRush

Beginner

  • "CypRush" started this thread

Posts: 45

Location: CYPRUS

  • Send private message

Destek ekibi istifa etti diye düşünüyorum.

7

Monday, July 23rd 2018, 12:12pm

Posts: 145

Location: Allods Online Forum

  • Send private message

Sizin gibi birçok oyuncu ticket atıyor hepsine yardımcı olmaya çalışıyorlar. Biraz gecikmesi normal. İstifa falan söz konusu değil :) .

8

Monday, July 23rd 2018, 12:13pm

CypRush

Beginner

  • "CypRush" started this thread

Posts: 45

Location: CYPRUS

  • Send private message

Çok rahatladım teşekkür ederim :)

9

Monday, July 23rd 2018, 12:17pm

ticket atın sizden bilgi doğrulama isticekler 2 3 soruyla klasik prosedürler sonra postalarlar uzun sürmez :D ama dediğim gibi sitenin satın alma kısmında bir sorun oldu sanırım

10

Monday, July 23rd 2018, 12:46pm

CypRush

Beginner

  • "CypRush" started this thread

Posts: 45

Location: CYPRUS

  • Send private message

Dunden beri ticket duruyor. Parayida cekti odullerivermiyor

11

Monday, July 23rd 2018, 2:55pm

Jinn

Intermediate

Posts: 234

Location: Wonderland

  • Send private message

Modumuzun ve benim de daha önce belirttiğim gibi hafta sonu ticketlara cevap verilmiyor.
^ . ^

12

Monday, July 23rd 2018, 3:21pm

bizim arkadaş sorununu çözmeye çalışıyor ticketine cevap gelmiş tamam postaladık diye ama posta falan yok şimdi bide onla uğrraşıyor :D

13

Monday, July 23rd 2018, 3:47pm

CypRush

Beginner

  • "CypRush" started this thread

Posts: 45

Location: CYPRUS

  • Send private message

Hafta içi şuan farkındaysanız. Walla quentana daha ugrasacak bana 1 gunun ıcınde msj geldı sorununun devam ediyormu yazdılar sımdı 1 gun sonrada msj gelır bakalım ne diyeceler boyle olursa 1 haftada benım sorunu çözerler :)

14

Monday, July 23rd 2018, 3:52pm

sanırım sistemde sorun var satın almada oyuzden bir kargaşa oldu sanırım. patch öncesi hazırlıkta sanırım destekte de biraz kafalar karışmış olabilir :)

15

Monday, July 23rd 2018, 3:54pm

CypRush

Beginner

  • "CypRush" started this thread

Posts: 45

Location: CYPRUS

  • Send private message

aynen olabilir çünki günde 1 msj anca atabiliyorlar ondada bana sorun hale devam ediyor mu attılar bizdekide şanş işte :D

16

Monday, July 23rd 2018, 4:01pm

diyorum ya arkadaşa kart bilgilerini doğruladılar standart prosedür sonrasındar postalıyoruz diyolar ama ortada posta yok :D tahminimce çeviriler patch hazırlığı falan karışıklık oldu diye tahmın edıyrum ^^ sorun devam ettiğinde yine ticket atmak gerekıyor kesinlikle sorunu düzeltiyolar ama içiniz rahat olsun :)

17

Monday, July 23rd 2018, 4:05pm

CypRush

Beginner

  • "CypRush" started this thread

Posts: 45

Location: CYPRUS

  • Send private message

Sorun düzeleceğinden eminim de bu 1 haftamı sürer artık orasını bilemem ve hiç hoşuma gitmiyor bu durum :)

18

Monday, July 23rd 2018, 4:41pm

CypRush

Beginner

  • "CypRush" started this thread

Posts: 45

Location: CYPRUS

  • Send private message

Desteklerin mesai acaba 5 e kadar mı ? :D

19

Monday, July 23rd 2018, 4:50pm

genelde akşama daha çok ilgileniyorlar gibi geldi bana

20

Monday, July 23rd 2018, 5:00pm

Similar threads

Rate this thread