You are not logged in.

61

Tuesday, March 18th 2014, 6:29pm

Beaver

Beginner

Occupation: Astralonaut

• Send private message

Speelt er hier niemand op de sub server?
een keer 20 minuten....toen had ik al geen zin meer om nog een character te levelen XD Als dit had bestaan toen ik begon met allods was het msschien anders geweest.

Jammer :) Moet zeggen dat het wel leuk spelen is op p2p. PvP is balanced, iedereen gelijk. Enkel PvE ging wat moeizaam, maar we krijgen nu wel een aantal buffs die dat weer rechtzetten :D
Bairyheaver - Mage - Anger Management

62

Jellaa

Beginner

• Send private message

Het werd tijd dat wij eens de beste verbinding kregen : ) Ik ben wel benieuwd of ze hier ook mensen gestationeerd hebben om die server te repareren... In Ierland moesten Gm's eerst een uur rijden...
Ellen Page. Linda Cardellini. Miss France 2012

63

Valt wel mee. Allods is sowieso een veel te makkelijk spel; elke klas heeft maar vijf skills die je moet roteren. Warriors zelfs maar drie. Het is gewoon puur gear op P2P en gear + cs op F2P. Maar ik speel inderdaad F2P.

64

Tuesday, March 18th 2014, 6:32pm

Wabi

Trainee

Occupation: Being bad at things and calling others worse

• Send private message

Roxas is nogal p2w, hij heeft zelfs keybinds voor potents, toch jongeman? :D

65

Tuesday, March 18th 2014, 6:33pm

Oshi

Trainee

Occupation: Lover

• Send private message

is this duch chanell ?
:) :) :)

66

Tuesday, March 18th 2014, 6:36pm

is this duch chanell ?

ofc Oshi

Asc mafia hit car assasination survivor, too stronk i am, ligs preveil GG :thumbup:

67

Tuesday, March 18th 2014, 6:37pm

Roxas is nogal p2w, hij heeft zelfs keybinds voor potents, toch jongeman? :D

Nee, ik geef vrijwel niets meer uit aan het spel. Hooguit zo nu en dan een tientje voor potents etc, maar ben klaar met de grote uitgave. En Oshi, scheer je weg!

68

Tuesday, March 18th 2014, 6:38pm

Dragagon_old

Unregistered

Zijn er nog Nederlanders van de EU p2p server hier?

69

Valt wel mee. Allods is sowieso een veel te makkelijk spel; elke klas heeft maar vijf skills die je moet roteren. Warriors zelfs maar drie. Het is gewoon puur gear op P2P en gear + cs op F2P. Maar ik speel inderdaad F2P.

hmm nou nee,

Zeker zonder je runes en shit moet je je cc skills en global cds in de gaten houden het is niet zomaar keys bashen tot iets dood is.

voorbeeld, een equal gegearde of beter gegearde pally is een goeie counter voor een warrior, ik sloopte deze ( Russische ) pally keer op keer door mijn ccs als pvp warrior goed te gebruiken, pally had 1 K velly meer en weet zo goed als alles, omdat hij op de Russische server al alles speelde voor wij het zelfs hadden.

Nu weet ik van Roxas toevallig dat hij wel goed kan pvpen maar enkel wat skills roteren werkt niet in p2p

gg

Asc mafia hit car assasination survivor, too stronk i am, ligs preveil GG :thumbup:

70

Wabi

Trainee

Occupation: Being bad at things and calling others worse

• Send private message

Volgens mij een paar, maar niet veel.. kan 't niet echt zeggen want speel daar zelf niet.

71

Tuesday, March 18th 2014, 6:40pm

hmm nou nee,

Zeker zonder je runes en shit moet je je cc skills en global cds in de gaten houden het is niet zomaar keys bashen tot iets dood is.
Nu weet ik van Roxas toevallig dat hij wel goed kan pvpen maar enkel wat skills roteren werkt niet in p2p

gg

In vergelijking met andere mmo's is Allods gewoon enorm makkelijk.

72

Tuesday, March 18th 2014, 6:47pm

Jellaa

Beginner

• Send private message

Weet niet of je Tera ooit gespeeld hebt? Die is echt beyond makkelijk...:D
Ellen Page. Linda Cardellini. Miss France 2012

73

Tuesday, March 18th 2014, 6:48pm

Ziro

Wat denk jij over scouts in new patch ?
Veranderd volgens mij niet zo veel toch ?

gg

74

Tuesday, March 18th 2014, 6:58pm

Op Russische screenshot zag ik scout als top dps. Hoorde van meerdere dat scout top dps heeft deze patch, maar weet dat niet 100%. Wél weet ik dat er een rework aankomt over een aantal maanden, dus dat wordt erg interessant! Hopelijk buffen ze ranged scout, aangezien ik niks moet hebben van melee.

75

Tuesday, March 18th 2014, 7:00pm

melee leuk als pvp maar niet in grotere groepen dan 6 man doms imo

Ranged zowel pve als pvp viable imo

Ben ook zeer benieuwd naar de dps. toevallig net voor het levelen terug geswitched naar ranged.

Moet nog 3 weken voor greatness...

Lazyness OP

76

Tuesday, March 18th 2014, 7:04pm

Ik heb ranged voor beide specs. 1 op 1 pvp is nutteloos. Alleen leuk in arena, maar verder niet. En daarnaast is ranged ook zeer goed in 1 tegen 1, zolang je maar correct kite. Ik heb meer gegearde paladins, bards en warriors verslagen door goed te kiten, cd's op de juiste manier te gebruiken etc. Ranged is dan ook erg goed in groep pvp zoals AoD, battlegrounds en Dominion.

77

Tuesday, March 18th 2014, 7:22pm

Speel nu zelf Engineer op de russian server.
Daar zeggen mensen dat scout en warden in pvp nog steeds de slechtste classes zijn maar dat scout wel een pve dps boost heeft gekregen.

Warden krijgt binnenkort ook een dikke boost hoorde ik al.
I

78

Tuesday, March 18th 2014, 7:23pm

Beaver

Beginner

Occupation: Astralonaut

• Send private message

Daar zeggen mensen dat scout en warden in pvp nog steeds de slechtste classes zijn maar dat scout wel een pve dps boost heeft gekregen.

Warden en scout worden herwerkt, vanaf 5.0.1
Bairyheaver - Mage - Anger Management

79

Tuesday, March 18th 2014, 7:25pm

Ik vind scouts helemaal niet eens zo slecht momenteel hoor in pvp. In pve is de dps wel echt veel te laag, ja. Het is dus mooi om te zien dat we over een aantal dagen dus flink wat meer damage kunnen doen. Maar pvp, zolang je het een beetje fatsoenlijk speelt, kun je zeker competitief zijn als een scout!

80

Tuesday, March 18th 2014, 7:35pm

Klopt en vooral als een melee scout.
Die vind ik best OP.

Over een scout boost in 5.0.1 weten de russen die ik spreek niks.
Warden wel.
I