Scout buff is waarschijnlijk 5.0.2. De developers hebben in ieder geval al gezegd dat er een rework aankomt, maar nog niet zeker wanneer precies. Melee is op in 1 tegen 1, maar zoals ik eerder zei: dit is compleet nutteloos. In groep pvp kan melee vrijwel niks.
Scout buff is waarschijnlijk 5.0.2. De developers hebben in ieder geval al gezegd dat er een rework aankomt, maar nog niet zeker wanneer precies. Melee is op in 1 tegen 1, maar zoals ik eerder zei: dit is compleet nutteloos. In groep pvp kan melee vrijwel niks.
ik heb meerder doms gewonnen met mijn team tegen ascandancy als melee scout, ook kiten en diven als iemand low is. zie je iemand solo een flag verdedigen is diegene ook kapot. Zoals je zelf zei het is een kwestie van hoe je positioneert etc.
gg
ik heb meerder doms gewonnen met mijn team tegen ascandancy als melee scout, ook kiten en diven als iemand low is. zie je iemand solo een flag verdedigen is diegene ook kapot. Zoals je zelf zei het is een kwestie van hoe je positioneert etc.
gg
Dan alsnog ben je als melee scout veel meer open voor aoe en mensen die je sneller aanvallen. Je bent als melee net zo squishy als dat je bent als ranged. Het is niet onmogelijk, maar een goed gecoördineerde tegenstander zorgt ervoor dat jij als melee scout het geen seconde uithoudt. Mijn damage als ranged scout is bijzonder hoog in pvp; double shot doet 40% damage tegen mensen die meer gear hebben dan ik en de kiting skills die scout erbij heeft gekregen met dragon tear zorgt ervoor dat kiten een stuk effectiever kan. Ranged is naar mijn mening gewoon de beste spec voor groep pvp; hogere damage, prima cc en goede kite-technieken. Melee heeft vrijwel alleen absurd veel cc, maar damage is redelijk laag en je bent veel meer open voor aoe en focus.
Klopt maar met melee scout 1 vs 1 ben je best op vooral met een paar dot arrows aan je build toegevoegd en fear.Scout buff is waarschijnlijk 5.0.2. De developers hebben in ieder geval al gezegd dat er een rework aankomt, maar nog niet zeker wanneer precies. Melee is op in 1 tegen 1, maar zoals ik eerder zei: dit is compleet nutteloos. In groep pvp kan melee vrijwel niks.
gg
Dan alsnog ben je als melee scout veel meer open voor aoe en mensen die je sneller aanvallen. Je bent als melee net zo squishy als dat je bent als ranged. Het is niet onmogelijk, maar een goed gecoördineerde tegenstander zorgt ervoor dat jij als melee scout het geen seconde uithoudt. Mijn damage als ranged scout is bijzonder hoog in pvp; double shot doet 40% damage tegen mensen die meer gear hebben dan ik en de kiting skills die scout erbij heeft gekregen met dragon tear zorgt ervoor dat kiten een stuk effectiever kan. Ranged is naar mijn mening gewoon de beste spec voor groep pvp; hogere damage, prima cc en goede kite-technieken. Melee heeft vrijwel alleen absurd veel cc, maar damage is redelijk laag en je bent veel meer open voor aoe en focus.
Klopt en vooral als een melee scout.
Die vind ik best OP.
Over een scout boost in 5.0.1 weten de russen die ik spreek niks.
Warden wel.
Alıntı
I have just 2 questions for the administrators:
1) When can we expect the redevelopment of Scouts?
2) Will it be a proper redevelopment or again just “cosmetics” for a few months?
There will be significant changes to the “Scout” class. They will affect not only PvE/PvP effectiveness, but also the role of this class in a group. You can expect them after 5.0.1.
Ja is goed. Maar je speelt geen F2P of wel? Wil je sowieso wel in actie zien. Laatste dat ik me van je herinner was toen je super low geared was en ik je met één tesla doodde xD.
Toen class change kwam heb ik een aantal weken Druid gespeeld, maar het was compleet nutteloos. De rol in pve ontbrak. Damage was te laag, buffs waren niets bijzonder en ook in pvp was het niets bijzonder. Ben al snel weer overgestapt.
Forum Yazılımı: Burning Board®, WoltLab® GmbH tarafından geliştirilmiştir.