Giriş yapmadınız.

81

Tuesday, March 18th 2014, 7:37pm

Scout buff is waarschijnlijk 5.0.2. De developers hebben in ieder geval al gezegd dat er een rework aankomt, maar nog niet zeker wanneer precies. Melee is op in 1 tegen 1, maar zoals ik eerder zei: dit is compleet nutteloos. In groep pvp kan melee vrijwel niks.

82

Tuesday, March 18th 2014, 7:40pm

Scout buff is waarschijnlijk 5.0.2. De developers hebben in ieder geval al gezegd dat er een rework aankomt, maar nog niet zeker wanneer precies. Melee is op in 1 tegen 1, maar zoals ik eerder zei: dit is compleet nutteloos. In groep pvp kan melee vrijwel niks.

ik heb meerder doms gewonnen met mijn team tegen ascandancy als melee scout, ook kiten en diven als iemand low is. zie je iemand solo een flag verdedigen is diegene ook kapot. Zoals je zelf zei het is een kwestie van hoe je positioneert etc.

gg

Asc mafia hit car assasination survivor, too stronk i am, ligs preveil GG :thumbup:

83

Tuesday, March 18th 2014, 7:43pm

ik heb meerder doms gewonnen met mijn team tegen ascandancy als melee scout, ook kiten en diven als iemand low is. zie je iemand solo een flag verdedigen is diegene ook kapot. Zoals je zelf zei het is een kwestie van hoe je positioneert etc.

gg

Dan alsnog ben je als melee scout veel meer open voor aoe en mensen die je sneller aanvallen. Je bent als melee net zo squishy als dat je bent als ranged. Het is niet onmogelijk, maar een goed gecoördineerde tegenstander zorgt ervoor dat jij als melee scout het geen seconde uithoudt. Mijn damage als ranged scout is bijzonder hoog in pvp; double shot doet 40% damage tegen mensen die meer gear hebben dan ik en de kiting skills die scout erbij heeft gekregen met dragon tear zorgt ervoor dat kiten een stuk effectiever kan. Ranged is naar mijn mening gewoon de beste spec voor groep pvp; hogere damage, prima cc en goede kite-technieken. Melee heeft vrijwel alleen absurd veel cc, maar damage is redelijk laag en je bent veel meer open voor aoe en focus.

84

Tuesday, March 18th 2014, 7:47pm

gg

Dan alsnog ben je als melee scout veel meer open voor aoe en mensen die je sneller aanvallen. Je bent als melee net zo squishy als dat je bent als ranged. Het is niet onmogelijk, maar een goed gecoördineerde tegenstander zorgt ervoor dat jij als melee scout het geen seconde uithoudt. Mijn damage als ranged scout is bijzonder hoog in pvp; double shot doet 40% damage tegen mensen die meer gear hebben dan ik en de kiting skills die scout erbij heeft gekregen met dragon tear zorgt ervoor dat kiten een stuk effectiever kan. Ranged is naar mijn mening gewoon de beste spec voor groep pvp; hogere damage, prima cc en goede kite-technieken. Melee heeft vrijwel alleen absurd veel cc, maar damage is redelijk laag en je bent veel meer open voor aoe en focus.

met alle respect Ziro,

Je bent en blijft een beter scout dan mij xD
Maar als melee kan ik zeer lastig zijn voor de enemys. Zoals ik al zei ik heb vaak tegen ascandancy gevochten en gewonnen mede dankzij mij als melee scout zijnde,
je weet zelf hoe ascandancy kan spelen.

Dat neemt niet weg dat als je alles tegen elkaar wegstreept ranged beter is in algemeen, maar soms is een melee scout erg lekker om mee te spelen xD

gg

ps : wat ik probeer te zeggen is, tegen de community, laat je niet afschrikken, melee kan erg goed werken, het is alleen erg moeilijk om te weten wanneer en waar je wel en niet ingaat.

Asc mafia hit car assasination survivor, too stronk i am, ligs preveil GG :thumbup:

85

Tuesday, March 18th 2014, 7:48pm

gg

Klopt maar met melee scout 1 vs 1 ben je best op vooral met een paar dot arrows aan je build toegevoegd en fear.
I

86

Tuesday, March 18th 2014, 7:49pm

Melee scout heeft zeker zijn voordelen en met een beetje een sterke healer zul je vast kunnen overleven, maar dan alsnog blijf ik erbij dat ranged beter is. En dat ligt hem dan voornamelijk bij de damage output. Toegegeven, melee heb ik al zo'n jaartje niet meer gespeeld en ik heb geen idee of er veel veranderingen zijn; mijn mening is dus geheel gebaseerd op mijn ervaring enkele maanden terug. Maak anders eens een video van melee in actie. Ik ben absoluut geïnteresseerd. :)

@Saviorass, we hebben het nu puur over groep pvp. Melee is beter 1 tegen 1, hands down. Toevallig laatst nog een guildie 1 op 1 gevochten en sterk verloren. Die cc kan ik als ranged simpelweg niet verdragen.

87

Tuesday, March 18th 2014, 7:51pm

Ziro,

Als het goed is hebben wij wel fraps liggen van doms tegen ascandancy weet niet of ik in die specifieke vids warrior ben ranged scout of melee..

Zal ze is opzoeken !

als ik wat heb laat ik het weten.

88

Tuesday, March 18th 2014, 7:52pm

Ja is goed. Maar je speelt geen F2P of wel? Wil je sowieso wel in actie zien. Laatste dat ik me van je herinner was toen je super low geared was en ik je met één tesla doodde xD.

89

Tuesday, March 18th 2014, 7:54pm

Beaver

Acemi

Meslek: Astralonaut

• Özel mesaj gönder

Klopt en vooral als een melee scout.
Die vind ik best OP.

Over een scout boost in 5.0.1 weten de russen die ik spreek niks.
Warden wel.

Wardens worden herwerkt in 5.0.1, scouts volgen daarna.

Alıntı

I have just 2 questions for the administrators:
1) When can we expect the redevelopment of Scouts?
2) Will it be a proper redevelopment or again just “cosmetics” for a few months?

There will be significant changes to the “Scout” class. They will affect not only PvE/PvP effectiveness, but also the role of this class in a group. You can expect them after 5.0.1.

http://allodsoracle.com/future-improvements-to-gameplay/
Bairyheaver - Mage - Anger Management

90

Tuesday, March 18th 2014, 7:56pm

Ja is goed. Maar je speelt geen F2P of wel? Wil je sowieso wel in actie zien. Laatste dat ik me van je herinner was toen je super low geared was en ik je met één tesla doodde xD.

haha dat was f2p, ik was epics en jij al myths xd

Ik speel nu P2P , geen CS.
ja ik zal is kieken wat ik heb liggen en anders fixen we wel wat xD dueltje ofzo !

anyways time for ranked ques LoL while waiting for ETA HoW

gg :thumbup:

91

Tuesday, March 18th 2014, 8:00pm

Meslek: Pro Slacker

• Özel mesaj gönder

:( gosh, ben ik de enige Drujah hier? ;( en nog naab ook :rolleyes:
gaat niet bestaat niet

92

Tuesday, March 18th 2014, 8:01pm

Toen class change kwam heb ik een aantal weken Druid gespeeld, maar het was compleet nutteloos. De rol in pve ontbrak. Damage was te laag, buffs waren niets bijzonder en ook in pvp was het niets bijzonder. Ben al snel weer overgestapt.

93

Tuesday, March 18th 2014, 8:22pm

Hmm we krijgen een paar dagen gratis subscription time omdat het allemaal wat langer duurt dan ze dachten....

Lekkah
I

94

Tuesday, March 18th 2014, 8:27pm

Nou, wat je lekker noemt. Hebben we toch niks aan op F2P.

95

Tuesday, March 18th 2014, 8:27pm

• Özel mesaj gönder

Toen class change kwam heb ik een aantal weken Druid gespeeld, maar het was compleet nutteloos. De rol in pve ontbrak. Damage was te laag, buffs waren niets bijzonder en ook in pvp was het niets bijzonder. Ben al snel weer overgestapt.

nja ik hoor er daar vaak over klagen maar pve met soort van gelijke gear enz, stond ik toch vaak ergens bovenin dps list astrals DC enz
nja pvp heb ik nog nooit n build voor gehad, dus kon/kan daar ook vaak niet meer dan met struikgewas en tornado klooien, wat met de nwe mounts helemaal geen nut meer heeft.
vind t ook velly overdone die nieuwere mounts, heeft nix met pvp te maken wel met btiq sjop, imo.
zit nu op zo'n 240/320 emblems of littleness, dus als t mee zit dit jaar ook dubele build :D
(sja als Pro-Slacking n proffesion was is ik rijk :rolleyes: )
gaat niet bestaat niet

96

Tuesday, March 18th 2014, 8:35pm

Only time wil tell

Kijk nu trouwens "47 Ronin", iemand bekend met die film?
I

97

Tuesday, March 18th 2014, 8:37pm

• Özel mesaj gönder

Only time wil tell

indd, en sja alleen nog maar voorstukjes gezien nog niet gevonden :/ lijkt me best wat
gaat niet bestaat niet

98

Tuesday, March 18th 2014, 8:38pm

Jep, heb die in de bios gezien. Leukere film dan ik oorspronkelijk voorspelde.

99

Tuesday, March 18th 2014, 8:39pm

• Özel mesaj gönder

Only time wil tell

indd, en sja alleen nog maar voorstukjes gezien nog niet gevonden :/ lijkt me best wat
laat maar heb hem (bijna ) :thumbsup: comment freakyge daar wss ;)
gaat niet bestaat niet

100

Tuesday, March 18th 2014, 8:47pm

Decen

Stajyer

Meslek: Student

• Özel mesaj gönder

Roxas you ass, you left us on NA for EU and you were an astral scholar. #rude