You are not logged in.

1

Tuesday, December 17th 2019, 9:18pm

YAKINCI CASUS HAKKINDA. Yardımlarınızı Rica Ediyorum .

Oyun yönetiminin casusun yakın dövüş versiyonuyla ilgili bir düzeltmeye gitmek gibi bir düşüncesi yok mu? Oyunu ilk çıktığı yıllarda oynamıştım ve uzun süre aradan sonra geri dönmeye karar verdim ancak gördüğüm kadarıyla yakın casus rezalet durumda.Tüm mmorpg lerde assasin tarzı yakın karakterler yüksek atak yüksek kaçış zayıf zırh mantığına sahiptir.Hem atak hemde defans zayıf olursa yakın saldırı yapan bir karakter nasıl ayakta kalabilir? üstelik diğer birçok sınıfın yüksek hasarverip yüksek zırh yada bir çok farklı kaçış skilli varken yakın casus nasıl oynanır bilen varsa açıklayabilir mi? Kimse bana yere bilye atmaktan falan bahsetmesin.Mantıklı ve makul çözümü olan varsa yardımlarını bekliyorum.Şimdiden teşekkürler

2

Friday, December 20th 2019, 8:07am

Okçu

Vallaha o sınıf zaten yüksek hasar veriyor yakalamak zor stun özelikleri iyi yani niye illah yakıcı olarak oynamak istiyorsunki zaten bire birde hep win

3

Friday, December 20th 2019, 10:36pm

Ne kadar saçma bi soru. Neden büyücü oynamak istiyorsun yada neden tank oynamak istiyorsun gibi bişey bu. Bu sınıfa yakın skiller görüntü olsun diye verilmedi sanırım.Bir çok mmorpg de bıçak kullanan yakın karakter vardır.Bu oyundaki karşılığı da casus. Okçu büyücü gibi karakterlerdeki yüksek alan hasarlarına karşı bu karakterde de yüksek tek hedef saldırıları olmalı.Aynı şekilde mistik karakterinide çok dezavantajlı hale getirmişler.Bu karakterler yeniden düzenlenirse oyuncu sayısında ciddi artış olacağına inanıyorum.

4

Saturday, December 21st 2019, 11:47pm

Ne kadar saçma bi soru. Neden büyücü oynamak istiyorsun yada neden tank oynamak istiyorsun gibi bişey bu. Bu sınıfa yakın skiller görüntü olsun diye verilmedi sanırım.Bir çok mmorpg de bıçak kullanan yakın karakter vardır.Bu oyundaki karşılığı da casus. Okçu büyücü gibi karakterlerdeki yüksek alan hasarlarına karşı bu karakterde de yüksek tek hedef saldırıları olmalı.Aynı şekilde mistik karakterinide çok dezavantajlı hale getirmişler.Bu karakterler yeniden düzenlenirse oyuncu sayısında ciddi artış olacağına inanıyorum.

Bak benim dediğim saçma ise şunu sana söyleyeyim okcuda talenti ayarlarsan yakinci olarak ve talentin dışındaki diyer etkenleride tamamlarsan, yakıncı ilede güzel oyun çıkarabilirsin ,bu pach talenti yaptım kralım diye bir şey söz konusu değil ejder istemleri ve su kaseleri tamamlarsan yakıncıylada gayet iyi oynayabilirsin yani senin açtığın konu saçma çünkü sen pachin inceliğini bilmeden ,eski oyun mekaniği mantığındasın ama şu varki okcuyu uzakçı olarak oynarsan daha avantajlı birde Mistik iyi bir sınıf dezanavtaji pek yok artı oyun stratejisi gereği her pach belli sınıflar iyi olur ve bazı sınıflarda kötü bırakılır ...sınıflar arası geçiş sayesinde kristal harcamış olur kullanıcılar ama bence her ne kadar kötü biraksalarda kullanıcı oynamayı bilirse iyi iş çıkarabiliyor...yakıncımı oynamak istiyorsun asker oyna paladin oyna şifacı oyna okcuda oyna diyicemde sende onu beyenmiyorsun adamlar düzenleme yapmış bu pach şu sınıflar şu özellikleriyle öne çıkacak demiş sen kalkıp neden bu böyle diye sitem ediyorsun şimdi sana yakıncı okçu için bir isim vereyim diyicemde oda talent paylaşmıyor kardeşim

This post has been edited 4 times, last edit by "masalsairi" (Dec 22nd 2019, 12:06am)


5

Sunday, December 22nd 2019, 9:00am

Arkadaşım senden her oyunda bir tane olmak zorunda mı ? Ben ne anlatıyorum sen ne söylüyorsun.Bırakın artık şu yönetim dalkavukluğunu.Ben 2003 ten beri bu tarz oyunların içindeyim. 2 farklı oyunda çok ileri seviyelerde oynadım. Bu oyunuda 2011-2012 de oynadım.O Karakterin adı okçu değil casus ona sana hatırlatayım önce. Casusun şu anda 2 tane ciddi yakın skilli var birinin yenilenme süresi 8 sn . Bu nedemek biliyormusun hiçbir casus yakın dövüş yetenekleriyle kendi seviyesindeki başka bir sınıfa üstün gelemez.İmkanı yok.Talente falan da ihtiyacım yok bu arada sen durumu çok yanlış anlamışsın.Zaten şu anki talente göre ya okçu olacaksın ya da tank olacaksın durum bu. Benimde söylemek istediğim tam olarak bu . Bu şekilde olmaması lazım.Oyunda Assasin sınıfının bir karşılığı olmalı .Paladin değil hele hele şifacı hiç değil.Şifacıyla bıçakçıyı nasıl aynı kategoriye koydun onuda anlamış değilim. Son olarak patch değiştikçe sınıf değiştirmeye mecbur olmak çok doğru birşeymiş gibi söylüyorsun.İnsanlar emek vericek para harcayacak sen kristal harcatmak için kafana göre karakterlerin dengeleriyle oynayacaksın böyle saçmalık olurmu ya? Bir de diyorsunki ejderleri giy taşları yükselt sonra oyna. Adam o seviyelere gelmek için yıllarını verip binlerce liraharcayacak bütün oyun boyunca tüm diğer sınıflara karşı handikaplı olucak ama kafana takma diyorsun.Kardeşim lütfen sen yardımcı olmaya çalışma olurmu.Mesajların için teşekkürler.

6

Sunday, December 22nd 2019, 8:00pm

Benimki dalkavukluk değil benim oynadığım sınıf şu an en yazif sınıflardan biri yani yonetimin bu tutumu benide olumsuz etkiledi... tamam sen haklısın önümüzdeki Çarşamba yönetim senin için tüm planları değiştirip yakın okçu üzerine calışacaklar için rahat etttimi şimdi ....vay efensim 8 sn miş çabukluğu kulan 4 sn yeye düşer o skil tabi okuma zahmetine girip okumussan bilirsin eyerki derdin 8 sn olması ise bu söylediğim.... hem yakinciya ait iki skil tek var diyorsan zaten oynama o sınıfı...ve o casus dediğin yakincida olur uzakcida olur tankta olur pvp yönü bu pach okçu üzerinedir bir sonraki de tank üzerine olur ondan sonraki de senin demenle yakıncı casus olur buna oyun yapımcıları karar veriyor.
Neyse sen bekle yönetimden biri sana yazar bu isteğini geri cevirmezler

7

Monday, December 23rd 2019, 2:25pm

Hala boş boş saçmalıyorsun. Çabukluk okuycakmışta 4 sn olacakmış. Bütün starları bas sen çabukluğa oyna o zaman. Senin gibiler yüzünden oyun yabancıların tekelinde doğru düzgün Türk birliği yok. Hiç bir şeye İtiraz etmeyin dile getirmeyin getirene muhalif olun yönetime yaranırsınız belki. Angus gibi yerinizde saymaya devam edin. Finalde oyunu bırakıp gidersiniz artık.

8

Monday, December 23rd 2019, 4:55pm

İşte bilip bilmeden konuşuyorsun ben zaten çabukluk üzerine inşa ediyorum talentimi ve memnunum da ve yönetimi senden fazla eleştirmişimdir GM ve GM arkadaslarının yüzlerine karşı da soylemisimdir eleştirimi ,türk birliği yokmuş neden yok biliyormusun yazdığın yazıya bak senin gibi ağzı bozuk kişiliği zayıf insanlarla aynı ortamda durmak istemiyorlar sen önce hakaret etmeden konuşmayı öğren sonra oyun yönetimi ve oyunculardan yardım bekle. Sana insan gibi söyledik çabukluk kas süresi düşer efendim neymiş sen çabukluk bas diyorsun, ben o cabuklukla ölü sınıfı ayağa kaldırdım hakaret edeceğine aç charını birde çabukluk yaparak dene hem fikir isteyip hemde hakaret etmekte ilginç bir psikoloji...finalde oyunu bırakıp gitmişsin zaten bir daha geri dönmüşsün kendini tarif etmişsin ilginç

This post has been edited 1 times, last edit by "masalsairi" (Dec 23rd 2019, 5:49pm)


9

Monday, December 23rd 2019, 10:51pm

Sana yazma dedim hala yazıyorsun belli ki kaşıntın var.Sen mi biliyorsun oyunu? Sen kendini ne kadar önemsiyorsun? Gm nin yüzüne söylemişte ölü charı diriltmişte breh breh breh. Ben oyunu senin gibi ergenler yüzünden bırakmıştım. Senin yaşın kadar oyun tecrübem var benim. Hadi beni boşver o zamandan bu zamana yüzlerce oyuncu oyunu bıraktı birlik birlik ayrıldı bir çoğu. Hemde sen parkta kumla oynarken oyunda zirve yapmış oyuncular ile onların birlikleri. Hepsi mallar, Bi sen harikasın. Bi halt bildiğin yok boş boş konuşma oyununa bak.

10

Tuesday, December 24th 2019, 7:25pm

Geçen yorumunda hakaret cümleleri kullanmıştın şimdi güya karşındakini tanımadan ergen olarak itham ediyorsun yaşın taş patlasın 25 dur ben kendimi birşey zannetmiyorum paylaşım yapmışsın yardım istemissin bizde sana öneri sunuyoruz kişiliğin zayıf olduğunu burda gösterdin artık sana bu başlık altında yardımcı olan olmaz sanırım neyse sana o ezik charinla bol eylenceler

11

Thursday, December 26th 2019, 1:28pm

Yaşım 36 ergenciğim ama ağlak bir ergen olmak için yaşın pek önemi yok.18-20 li yaşlarda senden çok daha olgun bir sürü insan tanıyorum.Burda yardım cümlesi nezaketen kullanılmış.Senin saçma fikirlerin olmadan da insanlar hayatlarına devam edebilirler, kendini bu kadar önemseme yani. Senin bana sunabileceğin hiç bir şey yok.Saçma yorumlarına teşekkür edip birdaha yazammanı söyledim ama sen polemik yaratıp kendini övmeye devam ediyorsun. Önüne gelene ezik diyen ağlak bi velet olduğun için bunları görmezden geliyorum.Şimdi git oyundaki arkadaşlarına ağla ve beni şikayet et onlarda gelip buraya bana muhalif yorumlar bıraksınlar.

12

Thursday, December 26th 2019, 2:29pm

Üstteki yorumlarına bak kimin ağzından altta kalmamak için hakaret cümleleri çıktığını görüncen yaşın 36 evet dediğin gibi yaşın önemi yok 36 yaşında ,ağzı bozuk olan kişiligi zayıf insanlarda var ...söz gelişi nezaketen konu başlığı açtığın aslında nezaketen eser olmadığı yorumlarında belli...muhakkak ki insanlar yaşayabilir ancak ayırt edemediğim şey bu hayat değil oyun sen oyun ile hayatı karıştırıldığın için hakaretler savuruyorsun anlaşılan..artı teşekkür edeceğine hakaret cümlelerin için özür dilemesi bu bilmelisin yaşın gereği .... Ben sana ezikmi yazdım bu bak bakayım ezik charinla dedim sanırım gözlerinde problem var olabilir bunu anlayışla karsilayabilirim ..dediğin gibi olsaydı bu 3 gün içi de zaten buraya yorum yazarlardı yani yine iskaladın

13

Saturday, December 28th 2019, 8:08pm

Aslanım sen rahatsız mısın? Hala zır zır zırlıyorsun sus da motorun soğusun. 12 yaşında kız çocuğu gibi ne ağladın ya. Yazma diyorum hala anlatıyor. He öyle tamam sen haklısın çok doğru hadi oyununa...

14

Saturday, December 28th 2019, 8:12pm

Ciğerim adam olsan hakaret etmezsin zatende neyse seni fazla zorlamayayım ama sunuda söyleyeyim özür dilemek bir erdemdir bana dilemesende en ezindan bundan sonra sana yardımcı olmak isteyenlere hakaret etmezsin umarım halde iyi oyunlar

15

Sunday, December 29th 2019, 4:54pm

Jinn

Intermediate

Posts: 228

Location: Wonderland

  • Send private message

Her oyunda olduğu gibi bu oyunda da sınıflar (veya oynanış tarzları) buff veya nerf yiyebiliyor.


Bu yüzden uzun zaman sonra geri döndüğün için sınıf senin oynadığın zamanki gibi olmak zorunda değil ((:


Şuanda okçu uzakçı olarak daha güçlü belki bir sonraki patch yakıncı güçlenir kim bilir.


Ve eminim biliyorsundur (:d) oyuna ana güncelleme vs büyük şeyleri getiren değiştiren ekip Rusya ekibi olduğu için buradaki yönetim ekibinin o kadar büyük şeyleri değiştirme gibi bir özelliği yok yani buradaki ekibe sallamanın hiç bir anlamı yok.
(En fazla Rusya ekibine böyle bir şikayet var diye belirtirler ama bu söylediğin şey (bence) saçma olduğu için sanmıyorum.)


Bir de fazla kabadayı gibi takılma buralarda yetkili abiler aklını alır haberin olsun :))
^ . ^

This post has been edited 5 times, last edit by "Jinn" (Dec 29th 2019, 5:04pm)


16

Monday, December 30th 2019, 4:34pm

Ne yaptın ? Yan hesaptan giriş yapıp başka birisiymiş gibi mi yorumladun XD. Beyin yerine mercimek taşıyan iq su 45 insana anlatır gibi anlatayım.Bu konuyu açmamın sebebi eğer hala kaldıysa yakıncı oynayan arkadaşların fikirlerini almak. Kendileri bu durumla nasıl başa çıktılar farklı bir karaktere mi geçtiler başka metodlar mı uyguladılar hem onların fikirve tavsiyesini almak hemde oyunun tr yöneticilerinin de oyuncuların bu problemiyle ilgili taleplerinden haberdar olmasını sağlamak. Sonuç olarak ortada bir problem var, bu problem sebebiyle oyunu bırakan büyük bir kitle var.Bununla ilgili bir fikir alışverişi bir diyalog meydana gelir ümidiyle açılmış bir konu. Sırf kolay diye Okçu oynayan insan üstü zekalı ergenler" çeviklik bas çeviklik " gibi dahice yorumlar yapıp artistlik yapsınlar diye açılmadı.Ben karakterin ana yapısından bahsediyorum adam çeviklik bas diyor. Neyse sen yetkili abilerine takla atmaya devam et belki bi fayda görürsün çocuk.Daha da yorum yapıp kafa açma sana 40 defa söyledim oyununa bak.

17

Monday, December 30th 2019, 7:29pm

Jinn

Intermediate

Posts: 228

Location: Wonderland

  • Send private message

Müthiş zekan ile açıklama ve kendince çıkarım yaptığın için teşekkürler :d


Ama ben de o zeka biraz daha fazla olmalı ki zaten yazdığın her şeye cevap vermiştim.


Bunları senin gibi müthiş yüksek zekalı birisine gösterir gibi göstereyim:


Senin yazdığın
Bu konuyu açmamın sebebi eğer hala kaldıysa yakıncı oynayan arkadaşların fikirlerini almak. Kendileri bu durumla nasıl başa çıktılar farklı bir karaktere mi geçtiler başka metodlar mı uyguladılar hem onların fikirve tavsiyesini almak
zaten verdiğim cevabı (karaktere neden böyle olduğu, ne yaptığım, hangi metodu uyguladığım ve daha fazlası)

Her oyunda olduğu gibi bu oyunda da sınıflar (veya oynanış tarzları) buff veya nerf yiyebiliyor.

Bu yüzden uzun zaman sonra geri döndüğün için sınıf senin oynadığın zamanki gibi olmak zorunda değil ((:

Şuanda okçu uzakçı olarak daha güçlü belki bir sonraki patch yakıncı güçlenir kim bilir.

tekrar senin yazdığın
hemde oyunun tr yöneticilerinin de oyuncuların bu problemiyle ilgili taleplerinden haberdar olmasını sağlamak.
zaten verdiğim cevabı (talebin için TR ekibinin ne yapabileceğini ne yapamayacağını anlattım uzunca ve fazlası)
Ve eminim biliyorsundur (:d) oyuna ana güncelleme vs büyük şeyleri getiren değiştiren ekip Rusya ekibi olduğu için buradaki yönetim ekibinin o kadar büyük şeyleri değiştirme gibi bir özelliği yok yani buradaki ekibe sallamanın hiç bir anlamı yok.
(En fazla Rusya ekibine böyle bir şikayet var diye belirtirler ama bu söylediğin şey (bence) saçma olduğu için sanmıyorum.)
+ olarak
Sırf kolay diye Okçu oynayan insan üstü zekalı ergenler" çeviklik bas çeviklik " gibi dahice yorumlar yapıp artistlik yapsınlar diye açılmadı.Ben karakterin ana yapısından bahsediyorum adam çeviklik bas diyor.
Beni ilgilendirmeyen bir nokta diğer arkadaşla alakam yok çünkü. Ama adam sana yakıncı güçsüz geldiyse farklı bir denemeni söyleyerek farklı bir fırsat sunmuş sana.
Neyse sen yetkili abilerine takla atmaya devam et belki bi fayda görürsün çocuk.Daha da yorum yapıp kafa açma sana 40 defa söyledim oyununa bak.
Yetkili abilere takla atmıyorum ama onlar sana takla attırabilir dikkatli ol diye ve yaşın kadar IQ ile burada kabadayılık taslarsan hem altımda ezilirsin hem de müthiş zekan ile rezil olursun diye söylemiştim.

Dediğim gibi diğer arkadaş ile alakam yok.

Bir sonraki akıl dolu, zeka fışkıran yorumunu beklemedeyim.

Aynı şeyleri papağan gibi tekrarlama yeterli, elimden geldiğince yardımcı olurum ((:
^ . ^

This post has been edited 1 times, last edit by "Jinn" (Dec 30th 2019, 7:37pm)


18

Tuesday, December 31st 2019, 6:05am

Discotech

Moderator

Posts: 1,335

Occupation: Teknik Destek

  • Send private message

Bu kez sadece uyarıyorum, forumu temiz kullanın ve üslubunuza dikkat edin. Konu kapatılmıştır.

Similar threads

Rate this thread