You are not logged in.

1

Thursday, March 27th 2025, 10:14am

15.2 güncelleme notları


Genel

Arayüz
  • Yeni deneysel özellik - Açılır pencere açıklamalarını ve etkileşimli bağlantıları sabitleme!
    - O anda etkin olan açılır pencere açıklamasını sabitleme özelliği eklendi (varsayılan olarak Alt+T, ayarlardan yeniden atanabilir).
    - Sabitlenmiş bir açılır pencere açıklaması, imleç hareket ettirildiğinde otomatik olarak kapanmaz, böylece içindeki etkileşimli bağlantılarla etkileşime girebilir ve diğer açılır pencere açıklamalarını açıp bağlayabilirsiniz.
    - Etkileşimli bağlantılar şu anda sınırlı sayıda açıklamaya dahil edilmiştir, ancak sonraki güncellemelerde bunları mümkün olduğunca kademeli olarak entegre edeceğiz.
    - Kullanıcı arayüzünün sol alt köşesindeki aktif etkinlik bildirim simgeleri, seviyesi gerekli seviyenin 5 seviyeden daha altında olan karakterler için artık gizlenecek.



Dünya

Jigran
  • Görevler "Bataklıkta Uluma" ve "Jigran'ın Düşmanları: Bataklık Dehşeti" artık farklı bir konumda.



Sınıflar

  • Tek seferlik alan hasarı veren bazı yeteneklerin("Marş" gibi) ve periyodik alan hasarı veren desteklenen yeteneklerin ("Fırıldak" gibi) etkilenen düşman karakterleri savaş durumuna geçirmemesine neden olan bir hata düzeltildi.


Savaşçı
  • Tüm savaşçılar, rehberlerinden 3 Nisan'a kadar (dahil) karakter puanlarının, yeteneklerin ve gelişim aşamalarının ücretsiz olarak yeniden tahsis edilmesine erişebilecek.
  • Savaşçının verdiği tüm hasar ~%2 oranında artırıldı.
  • "Ani Darbe" yeteneği:
    - Artık "Ani Hamle" yeteneğinin geliştirilmiş bir versiyonudur.
    - Yeteneğin temel hasarı, "Ani Darbe" yeteneğinin mevcut hasarı ile aynıdır.
  • "Fırıldak" yeteneği:
    - Artık saniyede bir kez tetikleniyor (sürdürme başına 4 kez, önceden 5 kez).
    - Verilen hasar ~%12,5 oranında artırıldı, Saldırı Faktörü iyileşme süresi 3 saniyeye düşürüldü (önceden 4 saniyeydi).
    - Yeteneklerin hasar verirken düşman karakterleri çatışmaya sokmamasına neden olan bir hata düzeltildi.
  • Yeni "Sert Yumruk Darbesi" gelişimi aşaması:
    - Savaşta, "Fırıldak" yeteneğinin tamamlanmasının ardından savaşçı, bir sonraki "Hızlı Hamle" veya "Süratli Hamle"nin %10/20/30 daha az savaş avantajı harcamasını ve birincil hedefin etrafındaki 8 metrelik yarıçap içindeki tüm düşmanlara verdiği hasarın %33/66/100'ünü vermesini sağlayan bir etki seviyesi kazanır. Etki iki defaya kadar birikir ve verilen hasar etkinin seviye sayısına bağlı değildir. Savaşçı ayrıca "Fırıldak"ı sürdürürken alan saldırılarından %7/14/21 daha az hasar alır.
  • Yeni "Kombo Saldırı" gelişim aşaması:
    - "Ölümcül Hamle" yeteneğini uygulamak, savaşçıya bir sonraki "Hain Hamle"nin hedef üzerindeki her savaşçı kanaması etkisi için %8/14/20 daha fazla hasar vermesini sağlayan bir etki verir. Ayrıca "Hain Hamle", harcanan her birim için verilen hasarı %0,2/0,35/0,5 daha artırmak için tüm savaş avantajını kullanır (yetenek temel maliyetini saymaz). Toplam hasar artışı %80'i geçemez.
  • Yeni gelişim aşaması "Adrenalin Öforisi":
    - "Adrenalin Akını" maliyetini %50/100 azaltır ve savaşçıyı saniye başına kaybedilen canın %2,5/5'i oranında iyileştirmesini sağlar. Aktif bir Saldırı Faktörü gerektirir.
  • Yeni gelişim aşaması "Acı Çekerek"
    - "Yüzünü Dön" etkisi tetiklendiğinde savaşçıyı maksimum canının %10/20/30'u kadar iyileştirir, aktif bir Savunma Faktörü gerektirir.
  • Yeni "Kudretli Savurma" gelişimi aşaması:
    - Çift elle kullanılan bir silahla kuşanıldığında, Savunma Faktöründe verilen hasarı %10 artırır.
  • Yeni "Deli Fişek" Gelişim Aşaması:
    - Metanet puanını 30/60/90 birim artırır.
  • Gelişim aşaması "Kıyım Yuvası": Uygulanan efekt artık 4 kata kadar (önceden 3 kat) birikiyor.
  • "Çelik Girdap" Gelişim Aşaması: Artık savaşçının temel hızın %33/66/100'ünde (önceden %25/50/75) hareket etmesini sağlıyor.
  • "Kopan Fırtına" Gelişim Aşaması: Artık sadece savaşta tetikleniyor, 2/4/6 birime savaş avantajı sağlıyor (önceden 1/3/5 birim).
  • Gelişim aşaması "Deprem": Artık 2 kademeye sahip ve ek olarak "Çiğneme" hasarını %10/20 artırıyor, Savunma Faktöründe rakiplere 2/4 saniye boyunca "Zayıflık" veriyor (önceden 4 saniye idi).
  • "Hırçın Mahvedici" gelişimi aşaması: "Üstesinden Gelme" iyileşme süresi saldırı başına 1,5 saniyeye düşürüldü (önceden 2 saniye idi).
  • "Sağlam Kaya" Gelişim Aşaması: Periyodik iyileşme etkisinin süresi 4/8 saniyeye düşürüldü (daha önce 5/10 saniyeydi).
  • "Savaş Yolu" gelişimi aşaması: Alınan hasardaki azalma %2/4/6'ya düşürüldü (daha önce %3/6/9).
  • "Deneyimli Savaşçı" Gelişim Aşaması: Hasar bonusu %5'e yükseltildi (daha önce %3'tü).
  • "Dev Öfkesi" Gelişim Aşaması: Verilen hasar bonusu %100'e çıkarıldı (daha önce %75'ti).
  • "Sağlam Kaya", "Kalın Derili", "Savaş Tanrısı", "Çelik Direnç" ve "Vahşet" gelişimi aşamaları yeniden adlandırıldı.
  • Gelişim aşamaları ve yeteneklerin konumları değiştirildi.
  • Bazı gelişim aşamaları ve yeteneklerin simgeleri değiştirildi.

2

Thursday, March 27th 2025, 10:17am


Karabüyücü
  • Tüm Kara Büyücüler, rehberlerinden 3 Nisan'a kadar (dahil) karakter puanlarının, yeteneklerin ve gelişim aşamalarının ücretsiz olarak yeniden dağılımına erişebilecek.
  • Üstünlük bonusu artık bir müttefik Kara Büyücü'nün yakınında belirdikten 5 saniye sonra sona eriyor.
  • "Muhafız" Yeteneği:
    - Her rütbede, yetenek artık büyücüye yardımcı için ek bir kullanılabilir yeteneğe erişim sağlar.
    - Muhafız artık hedefli ve periyodik saldırılardan %50/70/90 daha az hasar alır ve alan saldırılarına karşı bağışıktır.
    - Muhafız, savaş sırasında periyodik olarak Kara Büyücü'ye maksimum canının %10'u kadar bir bariyer uygular.
  • "Kadavra" Yeteneği:
    - Her rütbede, yetenek artık büyücüye yardımcı için kullanılabilir ek bir yeteneğe erişim sağlar.
    - Kadavra artık hedefli ve periyodik saldırılardan %50/70/90 daha az hasar alıyor ve alan saldırılarına karşı bağışıklığı var.
    - Kadavra, Kara Büyücü'nün verdiği tüm hastalık hasarını pasif olarak %10 artırır.
  • "Ucube" Yeteneği:
    - Her rütbede, yetenek artık büyücüye yardımcı için ek bir kullanılabilir yeteneğe erişim sağlar.
    - Ucube, Kara Büyücü tarafından yapılan tüm iyileştirmeleri pasif olarak %10 artırır.
  • "Kan Ziyafeti" yeteneği: Yetenek artık çok sayıda düşmana hasar vermek için tasarlandı ve bir etki alanı ile uygulanıyor. (iyileşme süresi 10/8/6 sn.).
  • "Veba Ayini" yeteneği:
    - Artık düşmanlar üzerinde olumsuz etkiler yaratmıyor, ancak hedefin etrafındaki bir yarıçapta hasar veriyor.
    - Verilen hasar ~%70 oranında azaltıldı (bu bonus artık "Veba" gelişim aşaması tarafından veriliyor).
  • "Virüs" yeteneği: Artık alan hasarı vermiyor, ancak "Veba Ayini" yeteneğini uygulamak artık en az birinde bu etki varsa Virüs'ü etki alanındaki tüm hedeflere yayabilir.
  • "Hırslı Gölgeler" yeteneği:
    - Etkinin süresi 21 saniyeden 7 saniyeye düşürüldü.
    - Tetikleyici sayısı 14'ten 7'ye düşürüldü.
    - Yetenek artık 8/7/6 saniyelik bir iyileşme süresine sahip.
    - Hasar ~%14 oranında azaltıldı.
  • Yetenek "Sıtma Ateşi":
    - Etki süresi 12 saniyeden 6 saniyeye düşürüldü.
    - Hasar ~%5 azaltıldı.
  • Yetenek "Nörotoksin":
    - Etki süresi 12 saniyeden 6 saniyeye düşürüldü.
    - Her etki seviyesindeki hasar artışı %25/30/35'ten %20/25/30'a düşürüldü.
  • "İyileştiren Enjeksiyon" Yeteneği: Artık hazırlık süresi yok.
  • Yetenek "Kan Yenileme": Artık 10 saniyelik bekleme süresine sahip.
  • Yetenek "Her Derde Deva":
    - Artık yalnızca Şifa Faktörü'nde kullanılabilir.
    - Yetenek bakım süresi 2 saniyeye düşürüldü (önceden 2,5 saniyeydi).
    - Yayılma sayısı 4'ten 8'e çıkarıldı.
  • Yetenek "Kan Akışı":
    - Artık kanalize edilen bir yetenek değil, bunun yerine hedefe 7 saniye boyunca 7 kez sağlık yenileyen bir etki uygular.
    - Aktif Şifa veya Destek Faktörlerinde, etkinin her tetiklenişi Kara Büyücüye 1 damla kan geri kazandırır.
    - Yeteneğin bekleme süresi artık 6/4/2 saniyedir.
  • "Reanimasyon" Yeteneği: Uygulanması için artık bir kan damlası gerekmiyor.
  • Yetenek "Kan Bloğu":
    - Artık yalnızca Şifa ve Destek Faktörlerinde kullanılabilir.
    - Artık hedefin üzerine maksimum canının %50'sine eşit bir bariyer yerleştirir (yok edilemez) ve alınan tüm hasarı %10/20/30 oranında azaltır.
    - Etkinin süresi 6 saniyeye düşürüldü (önceden 15 saniyeydi.)
    - Kara Büyücü bu etkiyi kendisine uygulayabilir, ancak bu durumda yeteneğin bekleme süresi 3 kat artar.
  • Yetenek "Kanı Boşaltma":
    - Artık 15 saniyelik bir süreye ve 35/30/25 saniyelik bir bekleme süresine sahiptir.
    - Yetenek etkisi artık genel bekleme süresini azaltmıyor, ancak büyücü Muhafız veya Kadavra çağırmışsa büyücünün verdiği hasar %20, Ucube çağırmışsa yapılan iyileştirme %10 artıyor.
    - Kara büyücü, aktif "Kanı Boşlatma" etki alanını bir kez hareket ettirebilir.
  • Yetenek "Karanlık Avuç":
    - Artık hareket hızını azaltmıyor veya düşman kahramanlara daha fazla hasar vermiyor.
    - Saldırı Faktörü aktifken artık 8 metrelik bir yarıçapta hasar verir. Verilen hasar ~%33 oranında artar.
    - Destek Faktörü aktifken, Avuç düşmanı 3 saniye boyunca tutar ve saniye başına maksimum canın %10'u kadar hasar verir.
    - Şifa Faktörü aktifken artık tüm üyelere bir etki uygulayarak 5 saniye boyunca saniyede bir kez maksimum canın %10'unu geri kazandırır.
  • "Karanlık Güç" Yeteneği:
    - Muhafız artık ilave hasar vermiyor, bunun yerine Kara Büyücü'ye ilave bir "Dansçı Kemikler" yükü uyguluyor.
  • Kadavra'nın bonusları değiştirilmedi.
  • Ucube artık düşmanlara "Acizlik" etkisi uygulamıyor, bunun yerine yapılan tüm iyileştirmeleri ek olarak %3/6/10 oranında artırıyor.
  • Yeni yetenek "Ölüm Dokunuşu": Tek bir hedefe hasar verir (7 saniye bekleme süresi).
  • Gelişim aşaması "Kurutma": Artık "Hırslı Gölgeler", kullanıldığında büyücüye "Kurutma" etkisinin 3. seviyesini uygulayarak "Vampirizm" ve "Hayattan Çekilme" yeteneklerinin hazırlıksız kullanılmasına olanak tanıyor.
  • Gelişim aşaması "Mezarlık Soğuğu":
    - Artık "Vampirizm" ve "Hayattan Çekilme" yetenekleri büyücüye 1 seviye "Mezarlık Soğuğu" etkisi uygulayarak "Ölümün Nefesi" kullanımının maliyetini 3/4/5 damla kan azaltır.
    - Ayrıca, hedefte "Virüs" etkisi varsa, "Ölüme Dokunuş"u kullanmak bu etkiyi ortadan kaldırır ve ek hasar verir ("Veba Salgını" gelişme aşaması çalışıldığında, etki 8 metre yarıçapındaki tüm hedeflere uygulanır).
  • Gelişim aşaması "Gaddar Biçici":
    - Artık sadece 1 seviye etkisi var ve desteklediği yetenekler kullanılarak kaldırılmıyor.
    - Artık "Hırslı Gölgeler", "Virüs" ve "Sıtma Ateşi" %10/20/30 oranında güçlendiriyor.
  • Gelişim aşamas "Karanlık Bilgesi’: Artık "Gaddar Biçici"nin etkisini %17/34/51 oranında artırıyor ve ayrıca "Ölüme Dokunuş’ yeteneğinin hasarını %10/20/30 oranında artırıyor.
  • Gelişim aşaması "Şer Kader":
    - Artık "Vampirizm" ve "Hayattan Çekilme" yeteneklerini kullanmak ek olarak 1/2 damla kan geri kazandırıyor.
    - Saldırı veya Destek Faktöründe, "Vampirizm" ve "Hayattan Çekilme", "Sıtma Ateşi"nin süresini 0,25/0,5 saniye uzatır ve verdikleri hasar %15/30 oranında artar.
  • Gelişim aşaması "Ölüm Mührü":
    - "Ölümün Nefesi" artık büyücüye 1 seviye "Ölüm Mührü" uygular (maksimum 3 seviye).
    - "Ölüm Dokunuşu" yeteneği kullanıldığında bu etkiyi emecek ve ek hasar verecek.
  • Gelişim aşaması "Veba Salgını":
    - "Ölüm Dokunuşu" artık 8 metre içindeki tüm düşman birimlerine (kahramanlar hariç) verdiği hasarın %150'sini verir.
    - "Ölüm Uluması" 8 metre içindeki tüm düşman birimlerine (kahramanlar hariç) verdiği hasarın %200'ünü daha verir.
    - "Veba Ayini" 8 metre içindeki tüm düşman birimlerine (kahramanlar hariç) verdiği hasarın %200'ünü verir.

3

Thursday, March 27th 2025, 10:19am


  • Gelişim aşaması "Toksikoz":
    - Artık "Nörotoksin" etkisinin yığın sayısını 5/10 oranında artırır.
    - Hedef "Nörotoksin" etkisine sahipse, "Veba Ayini" kullanıldığında bu etki 8 metre içindeki tüm hedeflere yayılır.
  • Gelişim aşaması "Negroz":
    - Artık "Vampirizm", "Hayattan Çekilme", "Ölüm Uluması" ve "Sıtma Ateşi" yetenekleri hasar verirken "Nörotoksin" miktarını 6 artırır.
    - "Kan Ziyafeti" yeteneğini kullanmak, eğer varsa, etki alanındaki tüm hedeflerdeki "Nörotoksin" seviyelerinin sayısını 6 artırır.
    - "Veba Salgını" gelişim aşaması çalışıldığında, "Veba Ayini" ve "Ölüm Uluması" becerilerini kullanmak da 8 metre yarıçapındaki tüm hedeflerde "Nörotoksin" seviyesini 6 artırır.
  • Gelişim aşaması "Ölümün Koğuşu": "Ölüm Uluması" yeteneği kullanıldığında, Kara Büyücüye "Kanlı Kabuk" etkisi uygular (ancak her 45/30 saniyede bir defadan daha sık olmamak kaydıyla).
  • Gelişim aşaması "Ayinci": "Kan Ziyafeti"ni kullanmak, "Virüs"ün isabet ettiği her hedef için 1 damla kanı geri kazandırır.
  • Gelişim aşaması "Acı Heyecanı": Kara Büyücünün "Kan Ziyafeti" kullanırken aldığı hasar %5/0’a düşürülür.
  • Gelişim aşaması "Kan Ayini": "Veba Ayini" kullanmak için gereken kan damlası miktarı 2/4 oranında azalır.
  • Gelişim aşaması "Kan Banyosu": artık hareketsizleştirme etkisi her Faktörde kullanılabilir.
  • Gelişim aşaması "Hayat Seli": Artık ek olarak "Kan Ziyafeti" yeteneğinin kanalize olma süresini 1/2 saniye azaltır.
  • Gelişim aşaması "Ölü Drakonid'in Hayır Duası": Destek ve Şifa Faktörlerinde "Hırslı Gölgeler" kullanmak için gereken kan damlası miktarını artık artırmıyor.
  • Gelişim aşaması "Rüya Dünyası": Artık "Hayaletler Boyutu" yeteneğini hazırlık yapmadan kullanmanıza izin veriyor.
  • Gelişim aşaması "Karanlık Himayesi": Savaş sırasında kan damlası harcamadan minyonunuzu her 60 saniyede bir yeniden çağırmanızı sağlar.
  • Gelişim Aşaması "Son Kurban": Artık sadece Destek ve Şifa Faktörlerinde kullanılabilir.
  • Gelişim aşaması "Gölge Yoğunluğu": Artık "Şefkatli Gölge" etkisi tarafından emilen hasar miktarını %50/75/100 oranında artırır.
  • Gelişim Aşaması "Gölgelerin içinden yürüyün":
    - Destek Faktöründe, artık 2 saniye boyunca 40 metre içindeki tüm parti üyelerine "Savunma" etkisi uygular.
    - Şifa Faktörü'nde, artık 20 metre içindeki tüm parti üyelerine "Kan Akışı" etkisi uygular.
  • Gelişim aşaması "Banşi Uluması": Etki artık herhangi bir Kara Büyücü tarafından değil, sadece onu kullanan Ucube sahibi tarafından kaldırılabilir.
  • Gelişim aşaması "Gemotoksin": etki süresi 9 saniyeden 6 saniyeye düşmüş, aktivasyon sıklığı 1,5 saniyeden 1 saniyeye yükselmiştir.
  • Gelişim aşaması "Sert Kemikler": Artık "Kemik Kalkan" etkisi tarafından emilen hasar miktarını %50/75/100 oranında artırır.
  • Gelişim aşaması "Acı Hediyesi":
    - Muhafız saldırı hasarı bonusu 100/150/200%'e düşürüldü (100/200/300% idi), şimdi ek olarak Muhafız saldırı hızını 20/30/40% artırıyor.
    - Artık Kadavra saldırı hasarını da %50/75/100 oranında artırıyor.
  • Gelişim aşaması "Veba Bildiricisi": Artık "Virüs" her hasar verdiğinde, Kadavra "Veba Bildiricisi" etkisi kazanır. Bir düşmana saldırırken, Kadavra bu etkinin 1 seviyesini kullanır ve ek hasar verir.
  • Gelişim aşaması "Yaklaşan Lanet": Artık "Ölüm Dokunuşu", Kara Büyücü "Ölüm Mührü" etkisine sahipse, hesaplamaya göre 8 metre (maksimum 6) yarıçapındaki tüm düşmanlara "Yaklaşan Lanet" etkisi uygulayacaktır: 1 seviye "Ölüm Mührü" = 2 seviye "Yaklaşan Lanet".
  • Gelişim aşaması "Akut Belirtiler":
    - Artık "Ölüm Dokunuşu" yeteneğini canı %30 veya daha az olan bir düşman üzerinde kullanmak ek hasar verecektir.
    - Destek Faktöründe, "Ölüm Dokunuşu" yeteneğinin hasarı %10/20/30 oranında artar.
  • Gelişim aşaması "Yan Etkiler":
    - Artık sağlık seviyesi %30 veya daha az olan bir düşman üzerinde "Ölüm Dokunuşu" yeteneğini kullanmak, düşmana 10 saniye boyunca her 1 saniyede bir hasar veren "Solan Yaşam" etkisini uygulayacaktır.
    - Ayrıca, "Ölüm Dokunuşu" kullanıldığında ek olarak 5 damla kan geri yüklenir.
  • Gelişim aşaması "Kasılmalar": Tetikleme şansı artık %7,5/15.
  • Gelişim aşaması "Şifacının Düsturu": Artık "Kan Akışı" yeteneği kullanılırken alınan hasarı %10/20/30 oranında azaltmıyor.
  • Gelişim aşaması "Hücre Yenilenmesi": artık ek olarak "Kan Ziyafeti"nin iyileştirmesini %10/20/30 oranında artırıyor.
  • Gelişim aşaması "Kan Paktı":
    - Artık etkisi savaş dışında da elde edilebilir, ancak süresi artık 30 saniyedir.
    - Maksimum etki seviyesi sayısı 50'ye düşürüldü, iyileştirme gücündeki artış %0,1'den %0,2'ye yükseltildi.
    - Artık "İyileştiren Enjeksiyon", Kara Büyücüye 2 seviye "Kan Paktı" etkisi (önceden "Kan Akışı") verir.
  • Gelişim aşaması "Tahrik": Artık Kara Büyücü "Kan Paktı" etkisinin 50 seviyesi ile "Reanimasyon" yeteneği kullanıldığında, çağıran kişi hedefe "Kan Bloğu" etkisi uygulayacak (ancak her 40/30 saniyede bir defadan daha sık olmayacak).
  • Gelişim aşaması "Et Üzerinde Güç":
    - Aynı isimli etki artık sadece "İyileştiren Enjeksiyon" yeteneği tarafından uygulanabilir.
  • "İyileştiren Enjeksiyon" yeteneğinden gelen iyileştirme ayrıca %15/20/25 oranında artar.
  • Gelişim aşaması "Hemodinami": Artık "Kan Bağı" yeteneğinin bekleme süresini azaltmıyor.
  • Gelişim aşaması "İlham Veren Akın": Kara Büyücünün "Gölgelerin içinden yürüyün" yeteneğini kullanması artık grubuna "Cesaret" etkisi uygular.
  • Gelişim aşaması "Ziyafet": Kara Büyücünün "Kan Ziyafeti" yeteneğini kullanması artık grubuna "Kana Susama" etkisini uygular.
  • Gelişim aşamaları ve yeteneklerin konumları değiştirildi.

4

Thursday, March 27th 2025, 10:21am


Birlikler

Dominyon
  • "Ses Labirenti" ve "Seversk Harabeleri" haritalarının dengesini iyileştirmek için çalışmalar yapıldı.
  • Farklı sunuculardan oyuncular artık Eğitim Dominyonu için katılımcı seçiminde yer alacak.



Savaşlar ve Maceralar

Astral Adalar
  • Üçtarlalar:
    - Aç Vampir ve Kibar Vampir için "Uyutma" yeteneğinin görselliği iyileştirildi.


Kahramanlık Maceraları
  • Bakır Dağı:
    - "Yangın Fırtınası" yeteneğini kullanırken Ateş Atlayan'ın bazen yerinde kalmasına neden olan bir hata düzeltildi.
  • 731. Lab
    - Zemberekli Muhafız'ın yetenekleri kullanmayı bırakıp hiçbir şey yapmamasına neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Ateşayazı:
    - Korkak Goblin ve Şaman Goblin Ureçiya artık troller öldükten sonra çağrılmayacak.
    - Trol Kumandan "Depar" yeteneğini kullanırken bazen hiçbir şey yapmamasına neden olan bir hata düzeltildi.
    - Hesta'nın Yeraltı Alevleri'nin takip mekaniği iyileştirildi.

5

Thursday, March 27th 2025, 10:28am

15.0.02.04


Genel

  • Yükseltilen araçlar, geliştirildiklerini açıkça yansıtacak şekilde yeniden adlandırıldı.
  • Erkek Aoidolar için bazı görsel efektlerin ilgili saldırılarda eksik olmasına neden olan bir hata düzeltildi.


Arayüz
  • Dikdörtgen mini haritanın boyutunu değiştirmeyi zorlaştıran bir hata düzeltildi.
  • Değiştirilen sohbet ayarlarının yalnızca sekmeler arasında geçiş yapıldığında uygulanmasına neden olan bir hata düzeltildi.
  • Açılır pencerenin imleçle kesiştiği zaman, açılır pencere açıklamasının görüntülenmesini engelleyen bir hata düzeltildi.
  • Mini haritadaki nesne işaretleyicilerinin kaybolmasıyla ilgili sorunu yerelleştirmeyi amaçlayan bir dizi düzeltme yapıldı.



Sınıflar

Karabüyücü
  • Yetenek "Kan Bloğu": artık hedefin aldığı hasarı doğru şekilde azaltıyor.
  • Yetenek "Kan Bloğu": artık hedefin aldığı hasarı doğru şekilde azaltıyor.
  • "Kan Akışı" Yeteneği: Yeteneği kullanmak artık genel bekleme süresini etkinleştirmiyor.
  • Yetenek "Sıtma Ateşi": Etkinin süresi 8 saniyeye çıkarıldı (önceden 7 saniyeydi).
  • Kadavra'nın "Yapışkan Pislik" ve "Boğucu Toksin" Yetenekleri: Bir müttefiki hedef almanın mümkün olduğu bir hata düzeltildi.
  • Gelişim aşaması "Yan Etkiler": "Solan Yaşam" etkisi artık doğru miktarda hasar veriyor.
  • Gelişim Aşaması "Terminal Aşaması": artık "Sıtma Ateşi" ve "Virüs" hazırlık yapmadan kullanmanıza izin veriyor (daha önce - hareket ederken hazırlanıyordu).
  • Gelişim aşaması "Ayinci": Artık "Kan Ziyafeti" atmak düşmanları atış noktasına çekiyor (ancak her 30 saniyede bir defadan fazla değil).
  • Gelişim aşaması "Akut Belirtiler": Artık hedefin kaybettiği canın her yüzdesi için ilave hasarı %0,5/1/1,5 oranında artırıyor.
  • Gelişim aşaması "Acı Hediyesi": Artık Kadavra'nın normal saldırılarının hasarını %50/65/80 artırır (önceden %50/75/100).



Savaşlar ve Maceralar

Kahramanlık Maceraları
  • Ördek Havzası:
    - Küstah Paralı Askerleri ve Abluka Trol'ün kitle kontrol etkilerinden etkilenmesine neden olan bir hata düzeltildi.

6

Thursday, March 27th 2025, 10:30am

15.0.02.04.1


Sınıflar

Karabüyücü
  • Yetenek "Kan Bloğu":
    - Bekleme süresi 30/25/20 saniyeden 60/50/40 saniyeye çıkarıldı.
    - Bariyer dayanıklılığı %50'den %20/25/30'a düşürüldü.
  • Gelişim aşaması "Kanlı Siper": İyileştirme 1. kademede %50 ve 2. kademede %65 azaltıldı.
  • Gelişim aşaması "Tahrik": Gelişim aşaması yeniden etkinleştirme gecikmesi 40/30 saniyeden 80/60 saniyeye çıkarıldı.

7

Thursday, March 27th 2025, 10:33am

15.0.02.06


Genel

  • [Abonelik] Kadim Nesne Dönüştürücü artık abonelik sunucularında kullanılabilir.
    -- Dönüştürücü, seviye 100'e ulaşmış karakterler tarafından ulus başkentlerindeki Yadigâr Ustalarından elde edilebilir.
    -- Gizemli Zerreler ulus başkentlerindeki Yadigâr Ustalarından satın alınabilir.
    --- Hafta boyunca satın alınabilecek zerre sayısı 200 ile sınırlıdır (her Perşembe sıfırlanır, limit ata ve enkarnasyonlar arasında paylaşılır).
    --- 50 zerre kadar satın alındığında, maliyet 10 zerre başına 100.000 altındır.
    --- 60 ila 100 zerre satın alındığında, maliyet 10 zerre başına 110.000 altındır.
    --- 110 ila 150 zerre satın alındığında, maliyet 10 zerre başına 125.000 altındır.
    --- 160 ila 200 zerre satın alındığında, maliyet 10 zerre başına 145.000 altındır.



Sınıflar

Ozan
  • Yetenek "Şarkıcı Gömleği":
    - Artık küresel bekleme süresinden etkilenmiyor.
    - Varsayılan olarak, yetenek artık hareket halindeyken kullanılamaz, bu yeteneği hareket halindeyken kullanmak ve kullanım sırasındaki hareket hızı için artık Dinamik Performans gelişim aşamasını öğrenmek gerekiyor.
  • "Hayalet Kalkan" Yeteneği: Artık Saldırı Faktöründe ozanın hızını ek olarak artırmıyor.


Karabüyücü
  • Kara Büyücü minyon yetenekleri artık genel bekleme süresini yok sayıyor.
  • Yetenek "Sıtma Ateşi": Aynı isimli etkinin aktivasyon sayısı 8'den 10'a çıkarıldı.
  • Yetenek "Kan Ziyafeti":
    - Yeteneğin daha az kez hasar vermesine neden olan bir hata düzeltildi.
    - Yeteneğin Kara Büyücüye verdiği hasarla ilgili eksik bilgiler açıklamaya eklendi.
  • Yetenek "Hırslı Gölgeler": Etkinin süresi 7 saniyeden 10 saniyeye çıkarıldı.
  • "Kan Bloğu" Yeteneği: Artık kendinize uygulanamaz.
  • Gelişim aşaması "Kanlı Siper": artık gelişim aşamasından gelen iyileşme saniyede bir kereden fazla gerçekleşmiyor.
  • Gelişim aşaması "Hiperemi": artık etki kara büyücünün kendisine uygulanıyor.
  • Gelişim aşaması "Ölüm Koğuşu": "Ölümün Nefesi" artık Kara Büyücüye ‘Kanlı Kabuk’ etkisi uygulamıyor, bunun yerine bu beceri kullanıldıktan sonra her 45/30 saniyede bir bekleme süresini sıfırlıyor.
  • Gelişim aşaması "Veba Bildiricisi": Etkinin Muhafız ve Ucube'ye uygulanmasına neden olan bir hata düzeltildi.
  • Gelişim Aşaması "Terminal Aşaması": "Sıtma Ateşi" ve "Virüs"ün hazırlık süresi olmadan kullanılabilmesini sağlayan "Şer Patlama" gelişim aşamasına taşındı ve artık Saldırı ve Destek Faktörlerinde kullanılabilir.
  • Gelişim Aşaması "Mezar Soğukluğu": "Virüs" bulaşmış hedeflere ek "Ölüm Dokunuşu" hasarı veren gelişim aşaması "Terminal Aşama" gelişim aşamasına taşındı.
  • Gelişim aşaması "Acı Heyecanı": Gerçek mekaniklerle uyuşmayan kan damlalarının yenilenmesi hakkındaki bilgiler açıklamadan kaldırıldı.
  • Gelişim Aşaması "Akut Belirtiler":
    - "Ölüm Dokunuşu" becerisi artık her zaman hedefin eksik canının her yüzdesi için %0,5/1/1,5 oranında ek hasar verir.
    - Sağlığı %30 veya daha az olan kahramanlara verilen ek hasar %50 azaltıldı.



Birlikler

Dominyon
  • Takımlardan birinin düşman tarafından kısmen ele geçirilen bir noktanın kontrolünü yeniden ele geçirdiği durumlarda, bir noktanın ele geçirilmesine ilişkin arayüz animasyonunun hatalı gösterimi düzeltildi.



Zanaatkarlık

  • Bazı Deri ve Terzilik kaynaklarının 58. seviyeden 72. seviyeye kadar yanlış değiştirilebilirliğine neden olan bir hata düzeltildi.

8

Thursday, March 27th 2025, 10:35am

15.0.02.09


Genel

Savaş Alanı
  • "Kaos Savaşları Ustası" Görevi: Gerekli zafer sayısı 4'e düşürüldü.



Sınıflar

Ozan
  • "Dışavurum" Yeteneği: Artık Zehir yerine Astral ile doğru şekilde hasar veriyor.


Karabüyücü
  • Karabüyücü'nün minyon yetenekleri artık 4 saniyelik bekleme süresine sahip.
    - "Veba Ayini" yeteneğinin yanı sıra "Veba Habercisi", "Yaklaşan Kıyamet", "Veba Bildiricisi", "Terminal Aşaması" ve "Kan Banyosu" gelişimi aşamaları artık "İhtiyatlı Savaş" etkinleştirildiğinde özelliklerini doğru şekilde değiştiriyor.
    - Gelişim aşaması "Hiperemi": artık gelişim aşaması "Tahrik" tarafından uygulanan "Kan Bloğu" ile doğru şekilde etkileşime giriyor.
    - Gelişim aşaması "Son Kurban": Büyücünün sağlık seviyesi sınır değerlerin üzerine çıktıktan sonra minyona hasar yönlendirmesinin yanlış çalışmasına neden olan bir hata düzeltildi.
    - Gelişim aşaması "Kanlı Siper": İyileştirme etkinliği %100 arttı.


Pagan
  • "Orman Üstadı" Yeteneği: "Ormanın Öfkesi" etkisi artık Elektrik yerine doğru şekilde Zehir hasarı veriyor.

9

Thursday, March 27th 2025, 10:36am

15.0.02.14


Genel

  • Kibirli Erfar'dan gelen "Hirkalla'nın Fermanı: Parlayan Ada'yı Ele Geçirme" görevine teknik sorunlar nedeniyle geçici olarak ara verilmiştir.



Dünya

Jigran
  • En Kutsal Kristal artık banka kasasında saklanamaz.

This post has been edited 1 times, last edit by "Lazy_Bird" (Mar 27th 2025, 12:56pm)


10

Thursday, March 27th 2025, 10:39am

15.0.02.25


Genel

  • Çantanızda hem normal hem de premium mana pilleri varken bazı durumlarda İğne Sahası Silahlı, Çevre Ağır Kalibreli Silahlı ve Üçlü Kuşatma Silahlı kulelerini kullanmayı imkansız hale getiren bir hata düzeltildi.
  • Gök Gürültüsü Kuşu Tüyü ile elde edilen binekli griffinin "Uçma" yeteneğine erişimini kaybetmesine neden olan bir hata düzeltildi.



Sınıflar

Ozan
  • Tüm ozanlar, rehberlerinden 3 Nisan'a kadar (dahil) özellik puanlarının, yeteneklerin ve gelişim aşamalarının ücretsiz olarak yeniden dağıtımına erişebilecekler.
  • Yetenek "Hayalet Kalkan": artık kanalize edilen bir yetenek değil. Artık kullanıldığında, 4 saniye boyunca bir müttefike veya ozanın kendisine aynı adı taşıyan etkiyi uygular ve 0,7 saniye boyunca her saniye "Savunma" verir. Yeteneğin etkisi sona erdiğinde ozan, hedefin azami canının %5/10/15'ine eşit bir bariyer alır.
  • "Ninni" Yeteneği: Artık "Felç" etkisi "Sebat" özelliğiyle doğru şekilde etkileşime giriyor.
  • "Uvertür", "Sonat" ve "Kadenz" yetenekleri: artık sadece Destek Faktöründe uygulanabilir.
    Gelişim Aşaması "Uyku Kucağı": "Ninni" yeteneğinin kullanım süresi artık sadece Destek Faktörü'nde azalıyor


Mühendis
  • Tüm mühendisler, rehberlerinden 3 Nisan'a kadar (dahil) özellik puanlarının, yeteneklerin ve gelişim aşamalarının ücretsiz olarak yeniden dağıtımına erişebilecekler.
  • "Odaklanın" Yeteneği: Artık sadece Destek Faktöründe uygulanabilir.
  • Gelişim aşaması "Zapt Akımı": "Felç Eden Işın" yeteneğinin hazırlık süresi artık sadece Destek Faktörü'nde azalıyor.


Karabüyücü
  • Yetenek "Reanimasyon": Kan damlaları kullanmanın maliyeti artık 4/3/2 birimdir.
  • "Kanı Boşaltma" Yeteneği: Artık kanı geri getirmiyor.
  • "Karanlık Güç" Yeteneği: Artık sadece Saldırı ve Destek Faktörlerinde kan yeniliyor.
  • "Kan Akışı" Yeteneği: Artık sadece Şifa Faktörü'nde kan yeniliyor.
  • Yetenek "Gölgelerin İçinden Yürü- Yetenek ‘Gölgelerin İçinden Yürüyün’:
    - Artık düşman hedefler üzerinde kullanılabilir.
    - Artık bu yeteneği kullanmak, hedef bir grup veya takımın üyesiyse ve karabüyücü Saldırı veya Destek Faktöründeyse 5 damla kan geri kazandırır.
  • Yetenek "Yapışkan Pislik": Artık düşman NPC'leri 15 metre yarıçapında çekiyor (her 20 saniyede bir defadan fazla değil).
  • Gelişim aşaması "Kan Alma": Kan damlası tedarikini yenileme şansı %25/50'ye düşürüldü (önceden %50/100).
  • Gelişim aşaması "Kurutma": Aynı isimli etkinin uygulanan seviye sayısı 1'e düşürüldü (önceden 3'tü).
  • Gelişim aşaması "Acı Hediyesi": Artık Muhafız'ın normal saldırı hasarını %150/200/250 (önceden %100/150/200) artırır.
  • Gelişim aşaması "Kan Banyosu": Hareketsizleştirme artık hedefte her 20 saniyede bir defadan fazla gerçekleşmiyor.
  • Gelişim aşaması "Ayinci": Artık "Kan Ziyafeti "nin hedefleri çekmesine izin vermiyor.
  • "Şer Kader" Gelişim Aşaması: Şimdi, öğrenilen "Terminal Aşaması" gelişim aşaması ile, "Ölümün Dokunuşu" ile hedeften "Sıtma Ateşi" etkisini kaldırmak, büyücüye 4/5 saniye boyunca kan kaynağını saniyede 1 birim yenileyecek olan "Kan Akımı" etkisini verecektir.
  • Gelişim aşaması "Kanlı Fırtına": Artık saniye başına en fazla bir kez kan yeniliyor.


Tapınak Şovalyesi
  • Bariyerlerden alınan hasar artık Cun Yeraltı Mezarları'ndaki sandıkların alınmasını ve Dominyon'daki Yardımcı Hayvan Çağırma Küresi'nin kullanımını kesintiye uğratmıyor.


Pagan
  • Tüm paganlar, rehberlerinden 3 Nisan'a kadar (dahil) özellik puanlarının, yeteneklerin ve gelişim aşamalarının ücretsiz olarak yeniden dağıtımına erişebilecekler.
  • "Rüzgar" Yeteneği: Artık sadece Destek Faktörü'nde uygulanabilir.
  • Gelişim aşaması "Doğuştan Kurnaz": "Hortum" yeteneğinin hazırlık süresi artık sadece Destek ve Şifa Faktörlerinde azalıyor.

11

Thursday, March 27th 2025, 10:40am

15.0.02.29


Sınıflar

Ozan
  • Gelişim aşaması "Yüksek Frekans": Hasar bonusu %8/14/20'ye yükseltildi (önceden %6/12/18 ).
  • Gelişim aşaması "Tutkulu Şarkı": Hasar bonusu 100/110/120%'ye yükseltildi (önceden 80/90/100%).
  • Gelişim aşaması "Tutku Dansı": Hasar bonusu %30/60/90/120'ye yükseltildi (önceden %25/50/75/100).


Mühendis
  • Gelişim aşaması "Çıkarma": artık sadece Destek Faktöründe çalışıyor.
  • Gelişim aşaması "Zorunlu Baskı": Yaylım ateşi hasarına bonus %15/30/45'e yükseltildi (önceden %10/20/30).
  • Gelişim aşaması "Mermiler": Uygulanan aynı isimli etkinin katman sayısı 3'ten 2'ye düşürüldü, ancak verilen hasar bonusu %40/80/120'ye yükseltildi (daha önce %30/60/90).


Karabüyücü
  • Yetenek "Nörotoksin": Kan damlası maliyeti 1/2/3'e düşürüldü (önceden 2/3/4).
  • Yetenek "Yapışkan Pislik":
    - Bekleme süresi 60 saniyeden 45 saniyeye düşürüldü.
    - Hedef çekme ile ilgili bazı sorunlar düzeltildi.
  • Gelişim aşaması "Şer Kader":
    - "Kan Akımı" etki süresi artık 2/3 saniyedir (daha önce 3/4 saniyeydi).
    - Saniye başına geri yüklenen kan damlası sayısı 1'den 2'ye çıkarıldı.
  • Gelişim aşaması "Kurutma": Artık hareket halindeyken "Vampirizm" ve "Hayattan Çekilme" büyülerini yapmanıza da izin veriyor.

Rate this thread