You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Allods Online Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

1

Thursday, March 27th 2025, 10:14am

15.2 güncelleme notları


Genel

Arayüz
  • Yeni deneysel özellik - Açılır pencere açıklamalarını ve etkileşimli bağlantıları sabitleme!
    - O anda etkin olan açılır pencere açıklamasını sabitleme özelliği eklendi (varsayılan olarak Alt+T, ayarlardan yeniden atanabilir).
    - Sabitlenmiş bir açılır pencere açıklaması, imleç hareket ettirildiğinde otomatik olarak kapanmaz, böylece içindeki etkileşimli bağlantılarla etkileşime girebilir ve diğer açılır pencere açıklamalarını açıp bağlayabilirsiniz.
    - Etkileşimli bağlantılar şu anda sınırlı sayıda açıklamaya dahil edilmiştir, ancak sonraki güncellemelerde bunları mümkün olduğunca kademeli olarak entegre edeceğiz.
    - Kullanıcı arayüzünün sol alt köşesindeki aktif etkinlik bildirim simgeleri, seviyesi gerekli seviyenin 5 seviyeden daha altında olan karakterler için artık gizlenecek.



Dünya

Jigran
  • Görevler "Bataklıkta Uluma" ve "Jigran'ın Düşmanları: Bataklık Dehşeti" artık farklı bir konumda.



Sınıflar

  • Tek seferlik alan hasarı veren bazı yeteneklerin("Marş" gibi) ve periyodik alan hasarı veren desteklenen yeteneklerin ("Fırıldak" gibi) etkilenen düşman karakterleri savaş durumuna geçirmemesine neden olan bir hata düzeltildi.


Savaşçı
  • Tüm savaşçılar, rehberlerinden 3 Nisan'a kadar (dahil) karakter puanlarının, yeteneklerin ve gelişim aşamalarının ücretsiz olarak yeniden tahsis edilmesine erişebilecek.
  • Savaşçının verdiği tüm hasar ~%2 oranında artırıldı.
  • "Ani Darbe" yeteneği:
    - Artık "Ani Hamle" yeteneğinin geliştirilmiş bir versiyonudur.
    - Yeteneğin temel hasarı, "Ani Darbe" yeteneğinin mevcut hasarı ile aynıdır.
  • "Fırıldak" yeteneği:
    - Artık saniyede bir kez tetikleniyor (sürdürme başına 4 kez, önceden 5 kez).
    - Verilen hasar ~%12,5 oranında artırıldı, Saldırı Faktörü iyileşme süresi 3 saniyeye düşürüldü (önceden 4 saniyeydi).
    - Yeteneklerin hasar verirken düşman karakterleri çatışmaya sokmamasına neden olan bir hata düzeltildi.
  • Yeni "Sert Yumruk Darbesi" gelişimi aşaması:
    - Savaşta, "Fırıldak" yeteneğinin tamamlanmasının ardından savaşçı, bir sonraki "Hızlı Hamle" veya "Süratli Hamle"nin %10/20/30 daha az savaş avantajı harcamasını ve birincil hedefin etrafındaki 8 metrelik yarıçap içindeki tüm düşmanlara verdiği hasarın %33/66/100'ünü vermesini sağlayan bir etki seviyesi kazanır. Etki iki defaya kadar birikir ve verilen hasar etkinin seviye sayısına bağlı değildir. Savaşçı ayrıca "Fırıldak"ı sürdürürken alan saldırılarından %7/14/21 daha az hasar alır.
  • Yeni "Kombo Saldırı" gelişim aşaması:
    - "Ölümcül Hamle" yeteneğini uygulamak, savaşçıya bir sonraki "Hain Hamle"nin hedef üzerindeki her savaşçı kanaması etkisi için %8/14/20 daha fazla hasar vermesini sağlayan bir etki verir. Ayrıca "Hain Hamle", harcanan her birim için verilen hasarı %0,2/0,35/0,5 daha artırmak için tüm savaş avantajını kullanır (yetenek temel maliyetini saymaz). Toplam hasar artışı %80'i geçemez.
  • Yeni gelişim aşaması "Adrenalin Öforisi":
    - "Adrenalin Akını" maliyetini %50/100 azaltır ve savaşçıyı saniye başına kaybedilen canın %2,5/5'i oranında iyileştirmesini sağlar. Aktif bir Saldırı Faktörü gerektirir.
  • Yeni gelişim aşaması "Acı Çekerek"
    - "Yüzünü Dön" etkisi tetiklendiğinde savaşçıyı maksimum canının %10/20/30'u kadar iyileştirir, aktif bir Savunma Faktörü gerektirir.
  • Yeni "Kudretli Savurma" gelişimi aşaması:
    - Çift elle kullanılan bir silahla kuşanıldığında, Savunma Faktöründe verilen hasarı %10 artırır.
  • Yeni "Deli Fişek" Gelişim Aşaması:
    - Metanet puanını 30/60/90 birim artırır.
  • Gelişim aşaması "Kıyım Yuvası": Uygulanan efekt artık 4 kata kadar (önceden 3 kat) birikiyor.
  • "Çelik Girdap" Gelişim Aşaması: Artık savaşçının temel hızın %33/66/100'ünde (önceden %25/50/75) hareket etmesini sağlıyor.
  • "Kopan Fırtına" Gelişim Aşaması: Artık sadece savaşta tetikleniyor, 2/4/6 birime savaş avantajı sağlıyor (önceden 1/3/5 birim).
  • Gelişim aşaması "Deprem": Artık 2 kademeye sahip ve ek olarak "Çiğneme" hasarını %10/20 artırıyor, Savunma Faktöründe rakiplere 2/4 saniye boyunca "Zayıflık" veriyor (önceden 4 saniye idi).
  • "Hırçın Mahvedici" gelişimi aşaması: "Üstesinden Gelme" iyileşme süresi saldırı başına 1,5 saniyeye düşürüldü (önceden 2 saniye idi).
  • "Sağlam Kaya" Gelişim Aşaması: Periyodik iyileşme etkisinin süresi 4/8 saniyeye düşürüldü (daha önce 5/10 saniyeydi).
  • "Savaş Yolu" gelişimi aşaması: Alınan hasardaki azalma %2/4/6'ya düşürüldü (daha önce %3/6/9).
  • "Deneyimli Savaşçı" Gelişim Aşaması: Hasar bonusu %5'e yükseltildi (daha önce %3'tü).
  • "Dev Öfkesi" Gelişim Aşaması: Verilen hasar bonusu %100'e çıkarıldı (daha önce %75'ti).
  • "Sağlam Kaya", "Kalın Derili", "Savaş Tanrısı", "Çelik Direnç" ve "Vahşet" gelişimi aşamaları yeniden adlandırıldı.
  • Gelişim aşamaları ve yeteneklerin konumları değiştirildi.
  • Bazı gelişim aşamaları ve yeteneklerin simgeleri değiştirildi.

2

Thursday, March 27th 2025, 10:17am


Karabüyücü
  • Tüm Kara Büyücüler, rehberlerinden 3 Nisan'a kadar (dahil) karakter puanlarının, yeteneklerin ve gelişim aşamalarının ücretsiz olarak yeniden dağılımına erişebilecek.
  • Üstünlük bonusu artık bir müttefik Kara Büyücü'nün yakınında belirdikten 5 saniye sonra sona eriyor.
  • "Muhafız" Yeteneği:
    - Her rütbede, yetenek artık büyücüye yardımcı için ek bir kullanılabilir yeteneğe erişim sağlar.
    - Muhafız artık hedefli ve periyodik saldırılardan %50/70/90 daha az hasar alır ve alan saldırılarına karşı bağışıktır.
    - Muhafız, savaş sırasında periyodik olarak Kara Büyücü'ye maksimum canının %10'u kadar bir bariyer uygular.
  • "Kadavra" Yeteneği:
    - Her rütbede, yetenek artık büyücüye yardımcı için kullanılabilir ek bir yeteneğe erişim sağlar.
    - Kadavra artık hedefli ve periyodik saldırılardan %50/70/90 daha az hasar alıyor ve alan saldırılarına karşı bağışıklığı var.
    - Kadavra, Kara Büyücü'nün verdiği tüm hastalık hasarını pasif olarak %10 artırır.
  • "Ucube" Yeteneği:
    - Her rütbede, yetenek artık büyücüye yardımcı için ek bir kullanılabilir yeteneğe erişim sağlar.
    - Ucube, Kara Büyücü tarafından yapılan tüm iyileştirmeleri pasif olarak %10 artırır.
  • "Kan Ziyafeti" yeteneği: Yetenek artık çok sayıda düşmana hasar vermek için tasarlandı ve bir etki alanı ile uygulanıyor. (iyileşme süresi 10/8/6 sn.).
  • "Veba Ayini" yeteneği:
    - Artık düşmanlar üzerinde olumsuz etkiler yaratmıyor, ancak hedefin etrafındaki bir yarıçapta hasar veriyor.
    - Verilen hasar ~%70 oranında azaltıldı (bu bonus artık "Veba" gelişim aşaması tarafından veriliyor).
  • "Virüs" yeteneği: Artık alan hasarı vermiyor, ancak "Veba Ayini" yeteneğini uygulamak artık en az birinde bu etki varsa Virüs'ü etki alanındaki tüm hedeflere yayabilir.
  • "Hırslı Gölgeler" yeteneği:
    - Etkinin süresi 21 saniyeden 7 saniyeye düşürüldü.
    - Tetikleyici sayısı 14'ten 7'ye düşürüldü.
    - Yetenek artık 8/7/6 saniyelik bir iyileşme süresine sahip.
    - Hasar ~%14 oranında azaltıldı.
  • Yetenek "Sıtma Ateşi":
    - Etki süresi 12 saniyeden 6 saniyeye düşürüldü.
    - Hasar ~%5 azaltıldı.
  • Yetenek "Nörotoksin":
    - Etki süresi 12 saniyeden 6 saniyeye düşürüldü.
    - Her etki seviyesindeki hasar artışı %25/30/35'ten %20/25/30'a düşürüldü.
  • "İyileştiren Enjeksiyon" Yeteneği: Artık hazırlık süresi yok.
  • Yetenek "Kan Yenileme": Artık 10 saniyelik bekleme süresine sahip.
  • Yetenek "Her Derde Deva":
    - Artık yalnızca Şifa Faktörü'nde kullanılabilir.
    - Yetenek bakım süresi 2 saniyeye düşürüldü (önceden 2,5 saniyeydi).
    - Yayılma sayısı 4'ten 8'e çıkarıldı.
  • Yetenek "Kan Akışı":
    - Artık kanalize edilen bir yetenek değil, bunun yerine hedefe 7 saniye boyunca 7 kez sağlık yenileyen bir etki uygular.
    - Aktif Şifa veya Destek Faktörlerinde, etkinin her tetiklenişi Kara Büyücüye 1 damla kan geri kazandırır.
    - Yeteneğin bekleme süresi artık 6/4/2 saniyedir.
  • "Reanimasyon" Yeteneği: Uygulanması için artık bir kan damlası gerekmiyor.
  • Yetenek "Kan Bloğu":
    - Artık yalnızca Şifa ve Destek Faktörlerinde kullanılabilir.
    - Artık hedefin üzerine maksimum canının %50'sine eşit bir bariyer yerleştirir (yok edilemez) ve alınan tüm hasarı %10/20/30 oranında azaltır.
    - Etkinin süresi 6 saniyeye düşürüldü (önceden 15 saniyeydi.)
    - Kara Büyücü bu etkiyi kendisine uygulayabilir, ancak bu durumda yeteneğin bekleme süresi 3 kat artar.
  • Yetenek "Kanı Boşaltma":
    - Artık 15 saniyelik bir süreye ve 35/30/25 saniyelik bir bekleme süresine sahiptir.
    - Yetenek etkisi artık genel bekleme süresini azaltmıyor, ancak büyücü Muhafız veya Kadavra çağırmışsa büyücünün verdiği hasar %20, Ucube çağırmışsa yapılan iyileştirme %10 artıyor.
    - Kara büyücü, aktif "Kanı Boşlatma" etki alanını bir kez hareket ettirebilir.
  • Yetenek "Karanlık Avuç":
    - Artık hareket hızını azaltmıyor veya düşman kahramanlara daha fazla hasar vermiyor.
    - Saldırı Faktörü aktifken artık 8 metrelik bir yarıçapta hasar verir. Verilen hasar ~%33 oranında artar.
    - Destek Faktörü aktifken, Avuç düşmanı 3 saniye boyunca tutar ve saniye başına maksimum canın %10'u kadar hasar verir.
    - Şifa Faktörü aktifken artık tüm üyelere bir etki uygulayarak 5 saniye boyunca saniyede bir kez maksimum canın %10'unu geri kazandırır.
  • "Karanlık Güç" Yeteneği:
    - Muhafız artık ilave hasar vermiyor, bunun yerine Kara Büyücü'ye ilave bir "Dansçı Kemikler" yükü uyguluyor.
  • Kadavra'nın bonusları değiştirilmedi.
  • Ucube artık düşmanlara "Acizlik" etkisi uygulamıyor, bunun yerine yapılan tüm iyileştirmeleri ek olarak %3/6/10 oranında artırıyor.
  • Yeni yetenek "Ölüm Dokunuşu": Tek bir hedefe hasar verir (7 saniye bekleme süresi).
  • Gelişim aşaması "Kurutma": Artık "Hırslı Gölgeler", kullanıldığında büyücüye "Kurutma" etkisinin 3. seviyesini uygulayarak "Vampirizm" ve "Hayattan Çekilme" yeteneklerinin hazırlıksız kullanılmasına olanak tanıyor.
  • Gelişim aşaması "Mezarlık Soğuğu":
    - Artık "Vampirizm" ve "Hayattan Çekilme" yetenekleri büyücüye 1 seviye "Mezarlık Soğuğu" etkisi uygulayarak "Ölümün Nefesi" kullanımının maliyetini 3/4/5 damla kan azaltır.
    - Ayrıca, hedefte "Virüs" etkisi varsa, "Ölüme Dokunuş"u kullanmak bu etkiyi ortadan kaldırır ve ek hasar verir ("Veba Salgını" gelişme aşaması çalışıldığında, etki 8 metre yarıçapındaki tüm hedeflere uygulanır).
  • Gelişim aşaması "Gaddar Biçici":
    - Artık sadece 1 seviye etkisi var ve desteklediği yetenekler kullanılarak kaldırılmıyor.
    - Artık "Hırslı Gölgeler", "Virüs" ve "Sıtma Ateşi" %10/20/30 oranında güçlendiriyor.
  • Gelişim aşamas "Karanlık Bilgesi’: Artık "Gaddar Biçici"nin etkisini %17/34/51 oranında artırıyor ve ayrıca "Ölüme Dokunuş’ yeteneğinin hasarını %10/20/30 oranında artırıyor.
  • Gelişim aşaması "Şer Kader":
    - Artık "Vampirizm" ve "Hayattan Çekilme" yeteneklerini kullanmak ek olarak 1/2 damla kan geri kazandırıyor.
    - Saldırı veya Destek Faktöründe, "Vampirizm" ve "Hayattan Çekilme", "Sıtma Ateşi"nin süresini 0,25/0,5 saniye uzatır ve verdikleri hasar %15/30 oranında artar.
  • Gelişim aşaması "Ölüm Mührü":
    - "Ölümün Nefesi" artık büyücüye 1 seviye "Ölüm Mührü" uygular (maksimum 3 seviye).
    - "Ölüm Dokunuşu" yeteneği kullanıldığında bu etkiyi emecek ve ek hasar verecek.
  • Gelişim aşaması "Veba Salgını":
    - "Ölüm Dokunuşu" artık 8 metre içindeki tüm düşman birimlerine (kahramanlar hariç) verdiği hasarın %150'sini verir.
    - "Ölüm Uluması" 8 metre içindeki tüm düşman birimlerine (kahramanlar hariç) verdiği hasarın %200'ünü daha verir.
    - "Veba Ayini" 8 metre içindeki tüm düşman birimlerine (kahramanlar hariç) verdiği hasarın %200'ünü verir.

3

Thursday, March 27th 2025, 10:19am


  • Gelişim aşaması "Toksikoz":
    - Artık "Nörotoksin" etkisinin yığın sayısını 5/10 oranında artırır.
    - Hedef "Nörotoksin" etkisine sahipse, "Veba Ayini" kullanıldığında bu etki 8 metre içindeki tüm hedeflere yayılır.
  • Gelişim aşaması "Negroz":
    - Artık "Vampirizm", "Hayattan Çekilme", "Ölüm Uluması" ve "Sıtma Ateşi" yetenekleri hasar verirken "Nörotoksin" miktarını 6 artırır.
    - "Kan Ziyafeti" yeteneğini kullanmak, eğer varsa, etki alanındaki tüm hedeflerdeki "Nörotoksin" seviyelerinin sayısını 6 artırır.
    - "Veba Salgını" gelişim aşaması çalışıldığında, "Veba Ayini" ve "Ölüm Uluması" becerilerini kullanmak da 8 metre yarıçapındaki tüm hedeflerde "Nörotoksin" seviyesini 6 artırır.
  • Gelişim aşaması "Ölümün Koğuşu": "Ölüm Uluması" yeteneği kullanıldığında, Kara Büyücüye "Kanlı Kabuk" etkisi uygular (ancak her 45/30 saniyede bir defadan daha sık olmamak kaydıyla).
  • Gelişim aşaması "Ayinci": "Kan Ziyafeti"ni kullanmak, "Virüs"ün isabet ettiği her hedef için 1 damla kanı geri kazandırır.
  • Gelişim aşaması "Acı Heyecanı": Kara Büyücünün "Kan Ziyafeti" kullanırken aldığı hasar %5/0’a düşürülür.
  • Gelişim aşaması "Kan Ayini": "Veba Ayini" kullanmak için gereken kan damlası miktarı 2/4 oranında azalır.
  • Gelişim aşaması "Kan Banyosu": artık hareketsizleştirme etkisi her Faktörde kullanılabilir.
  • Gelişim aşaması "Hayat Seli": Artık ek olarak "Kan Ziyafeti" yeteneğinin kanalize olma süresini 1/2 saniye azaltır.
  • Gelişim aşaması "Ölü Drakonid'in Hayır Duası": Destek ve Şifa Faktörlerinde "Hırslı Gölgeler" kullanmak için gereken kan damlası miktarını artık artırmıyor.
  • Gelişim aşaması "Rüya Dünyası": Artık "Hayaletler Boyutu" yeteneğini hazırlık yapmadan kullanmanıza izin veriyor.
  • Gelişim aşaması "Karanlık Himayesi": Savaş sırasında kan damlası harcamadan minyonunuzu her 60 saniyede bir yeniden çağırmanızı sağlar.
  • Gelişim Aşaması "Son Kurban": Artık sadece Destek ve Şifa Faktörlerinde kullanılabilir.
  • Gelişim aşaması "Gölge Yoğunluğu": Artık "Şefkatli Gölge" etkisi tarafından emilen hasar miktarını %50/75/100 oranında artırır.
  • Gelişim Aşaması "Gölgelerin içinden yürüyün":
    - Destek Faktöründe, artık 2 saniye boyunca 40 metre içindeki tüm parti üyelerine "Savunma" etkisi uygular.
    - Şifa Faktörü'nde, artık 20 metre içindeki tüm parti üyelerine "Kan Akışı" etkisi uygular.
  • Gelişim aşaması "Banşi Uluması": Etki artık herhangi bir Kara Büyücü tarafından değil, sadece onu kullanan Ucube sahibi tarafından kaldırılabilir.
  • Gelişim aşaması "Gemotoksin": etki süresi 9 saniyeden 6 saniyeye düşmüş, aktivasyon sıklığı 1,5 saniyeden 1 saniyeye yükselmiştir.
  • Gelişim aşaması "Sert Kemikler": Artık "Kemik Kalkan" etkisi tarafından emilen hasar miktarını %50/75/100 oranında artırır.
  • Gelişim aşaması "Acı Hediyesi":
    - Muhafız saldırı hasarı bonusu 100/150/200%'e düşürüldü (100/200/300% idi), şimdi ek olarak Muhafız saldırı hızını 20/30/40% artırıyor.
    - Artık Kadavra saldırı hasarını da %50/75/100 oranında artırıyor.
  • Gelişim aşaması "Veba Bildiricisi": Artık "Virüs" her hasar verdiğinde, Kadavra "Veba Bildiricisi" etkisi kazanır. Bir düşmana saldırırken, Kadavra bu etkinin 1 seviyesini kullanır ve ek hasar verir.
  • Gelişim aşaması "Yaklaşan Lanet": Artık "Ölüm Dokunuşu", Kara Büyücü "Ölüm Mührü" etkisine sahipse, hesaplamaya göre 8 metre (maksimum 6) yarıçapındaki tüm düşmanlara "Yaklaşan Lanet" etkisi uygulayacaktır: 1 seviye "Ölüm Mührü" = 2 seviye "Yaklaşan Lanet".
  • Gelişim aşaması "Akut Belirtiler":
    - Artık "Ölüm Dokunuşu" yeteneğini canı %30 veya daha az olan bir düşman üzerinde kullanmak ek hasar verecektir.
    - Destek Faktöründe, "Ölüm Dokunuşu" yeteneğinin hasarı %10/20/30 oranında artar.
  • Gelişim aşaması "Yan Etkiler":
    - Artık sağlık seviyesi %30 veya daha az olan bir düşman üzerinde "Ölüm Dokunuşu" yeteneğini kullanmak, düşmana 10 saniye boyunca her 1 saniyede bir hasar veren "Solan Yaşam" etkisini uygulayacaktır.
    - Ayrıca, "Ölüm Dokunuşu" kullanıldığında ek olarak 5 damla kan geri yüklenir.
  • Gelişim aşaması "Kasılmalar": Tetikleme şansı artık %7,5/15.
  • Gelişim aşaması "Şifacının Düsturu": Artık "Kan Akışı" yeteneği kullanılırken alınan hasarı %10/20/30 oranında azaltmıyor.
  • Gelişim aşaması "Hücre Yenilenmesi": artık ek olarak "Kan Ziyafeti"nin iyileştirmesini %10/20/30 oranında artırıyor.
  • Gelişim aşaması "Kan Paktı":
    - Artık etkisi savaş dışında da elde edilebilir, ancak süresi artık 30 saniyedir.
    - Maksimum etki seviyesi sayısı 50'ye düşürüldü, iyileştirme gücündeki artış %0,1'den %0,2'ye yükseltildi.
    - Artık "İyileştiren Enjeksiyon", Kara Büyücüye 2 seviye "Kan Paktı" etkisi (önceden "Kan Akışı") verir.
  • Gelişim aşaması "Tahrik": Artık Kara Büyücü "Kan Paktı" etkisinin 50 seviyesi ile "Reanimasyon" yeteneği kullanıldığında, çağıran kişi hedefe "Kan Bloğu" etkisi uygulayacak (ancak her 40/30 saniyede bir defadan daha sık olmayacak).
  • Gelişim aşaması "Et Üzerinde Güç":
    - Aynı isimli etki artık sadece "İyileştiren Enjeksiyon" yeteneği tarafından uygulanabilir.
  • "İyileştiren Enjeksiyon" yeteneğinden gelen iyileştirme ayrıca %15/20/25 oranında artar.
  • Gelişim aşaması "Hemodinami": Artık "Kan Bağı" yeteneğinin bekleme süresini azaltmıyor.
  • Gelişim aşaması "İlham Veren Akın": Kara Büyücünün "Gölgelerin içinden yürüyün" yeteneğini kullanması artık grubuna "Cesaret" etkisi uygular.
  • Gelişim aşaması "Ziyafet": Kara Büyücünün "Kan Ziyafeti" yeteneğini kullanması artık grubuna "Kana Susama" etkisini uygular.
  • Gelişim aşamaları ve yeteneklerin konumları değiştirildi.

4

Thursday, March 27th 2025, 10:21am


Birlikler

Dominyon
  • "Ses Labirenti" ve "Seversk Harabeleri" haritalarının dengesini iyileştirmek için çalışmalar yapıldı.
  • Farklı sunuculardan oyuncular artık Eğitim Dominyonu için katılımcı seçiminde yer alacak.



Savaşlar ve Maceralar

Astral Adalar
  • Üçtarlalar:
    - Aç Vampir ve Kibar Vampir için "Uyutma" yeteneğinin görselliği iyileştirildi.


Kahramanlık Maceraları
  • Bakır Dağı:
    - "Yangın Fırtınası" yeteneğini kullanırken Ateş Atlayan'ın bazen yerinde kalmasına neden olan bir hata düzeltildi.
  • 731. Lab
    - Zemberekli Muhafız'ın yetenekleri kullanmayı bırakıp hiçbir şey yapmamasına neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Ateşayazı:
    - Korkak Goblin ve Şaman Goblin Ureçiya artık troller öldükten sonra çağrılmayacak.
    - Trol Kumandan "Depar" yeteneğini kullanırken bazen hiçbir şey yapmamasına neden olan bir hata düzeltildi.
    - Hesta'nın Yeraltı Alevleri'nin takip mekaniği iyileştirildi.

5

Thursday, March 27th 2025, 10:28am

15.0.02.04


Genel

  • Yükseltilen araçlar, geliştirildiklerini açıkça yansıtacak şekilde yeniden adlandırıldı.
  • Erkek Aoidolar için bazı görsel efektlerin ilgili saldırılarda eksik olmasına neden olan bir hata düzeltildi.


Arayüz
  • Dikdörtgen mini haritanın boyutunu değiştirmeyi zorlaştıran bir hata düzeltildi.
  • Değiştirilen sohbet ayarlarının yalnızca sekmeler arasında geçiş yapıldığında uygulanmasına neden olan bir hata düzeltildi.
  • Açılır pencerenin imleçle kesiştiği zaman, açılır pencere açıklamasının görüntülenmesini engelleyen bir hata düzeltildi.
  • Mini haritadaki nesne işaretleyicilerinin kaybolmasıyla ilgili sorunu yerelleştirmeyi amaçlayan bir dizi düzeltme yapıldı.



Sınıflar

Karabüyücü
  • Yetenek "Kan Bloğu": artık hedefin aldığı hasarı doğru şekilde azaltıyor.
  • Yetenek "Kan Bloğu": artık hedefin aldığı hasarı doğru şekilde azaltıyor.
  • "Kan Akışı" Yeteneği: Yeteneği kullanmak artık genel bekleme süresini etkinleştirmiyor.
  • Yetenek "Sıtma Ateşi": Etkinin süresi 8 saniyeye çıkarıldı (önceden 7 saniyeydi).
  • Kadavra'nın "Yapışkan Pislik" ve "Boğucu Toksin" Yetenekleri: Bir müttefiki hedef almanın mümkün olduğu bir hata düzeltildi.
  • Gelişim aşaması "Yan Etkiler": "Solan Yaşam" etkisi artık doğru miktarda hasar veriyor.
  • Gelişim Aşaması "Terminal Aşaması": artık "Sıtma Ateşi" ve "Virüs" hazırlık yapmadan kullanmanıza izin veriyor (daha önce - hareket ederken hazırlanıyordu).
  • Gelişim aşaması "Ayinci": Artık "Kan Ziyafeti" atmak düşmanları atış noktasına çekiyor (ancak her 30 saniyede bir defadan fazla değil).
  • Gelişim aşaması "Akut Belirtiler": Artık hedefin kaybettiği canın her yüzdesi için ilave hasarı %0,5/1/1,5 oranında artırıyor.
  • Gelişim aşaması "Acı Hediyesi": Artık Kadavra'nın normal saldırılarının hasarını %50/65/80 artırır (önceden %50/75/100).



Savaşlar ve Maceralar

Kahramanlık Maceraları
  • Ördek Havzası:
    - Küstah Paralı Askerleri ve Abluka Trol'ün kitle kontrol etkilerinden etkilenmesine neden olan bir hata düzeltildi.

6

Thursday, March 27th 2025, 10:30am

15.0.02.04.1


Sınıflar

Karabüyücü
  • Yetenek "Kan Bloğu":
    - Bekleme süresi 30/25/20 saniyeden 60/50/40 saniyeye çıkarıldı.
    - Bariyer dayanıklılığı %50'den %20/25/30'a düşürüldü.
  • Gelişim aşaması "Kanlı Siper": İyileştirme 1. kademede %50 ve 2. kademede %65 azaltıldı.
  • Gelişim aşaması "Tahrik": Gelişim aşaması yeniden etkinleştirme gecikmesi 40/30 saniyeden 80/60 saniyeye çıkarıldı.

7

Thursday, March 27th 2025, 10:33am

15.0.02.06


Genel

  • [Abonelik] Kadim Nesne Dönüştürücü artık abonelik sunucularında kullanılabilir.
    -- Dönüştürücü, seviye 100'e ulaşmış karakterler tarafından ulus başkentlerindeki Yadigâr Ustalarından elde edilebilir.
    -- Gizemli Zerreler ulus başkentlerindeki Yadigâr Ustalarından satın alınabilir.
    --- Hafta boyunca satın alınabilecek zerre sayısı 200 ile sınırlıdır (her Perşembe sıfırlanır, limit ata ve enkarnasyonlar arasında paylaşılır).
    --- 50 zerre kadar satın alındığında, maliyet 10 zerre başına 100.000 altındır.
    --- 60 ila 100 zerre satın alındığında, maliyet 10 zerre başına 110.000 altındır.
    --- 110 ila 150 zerre satın alındığında, maliyet 10 zerre başına 125.000 altındır.
    --- 160 ila 200 zerre satın alındığında, maliyet 10 zerre başına 145.000 altındır.



Sınıflar

Ozan
  • Yetenek "Şarkıcı Gömleği":
    - Artık küresel bekleme süresinden etkilenmiyor.
    - Varsayılan olarak, yetenek artık hareket halindeyken kullanılamaz, bu yeteneği hareket halindeyken kullanmak ve kullanım sırasındaki hareket hızı için artık Dinamik Performans gelişim aşamasını öğrenmek gerekiyor.
  • "Hayalet Kalkan" Yeteneği: Artık Saldırı Faktöründe ozanın hızını ek olarak artırmıyor.


Karabüyücü
  • Kara Büyücü minyon yetenekleri artık genel bekleme süresini yok sayıyor.
  • Yetenek "Sıtma Ateşi": Aynı isimli etkinin aktivasyon sayısı 8'den 10'a çıkarıldı.
  • Yetenek "Kan Ziyafeti":
    - Yeteneğin daha az kez hasar vermesine neden olan bir hata düzeltildi.
    - Yeteneğin Kara Büyücüye verdiği hasarla ilgili eksik bilgiler açıklamaya eklendi.
  • Yetenek "Hırslı Gölgeler": Etkinin süresi 7 saniyeden 10 saniyeye çıkarıldı.
  • "Kan Bloğu" Yeteneği: Artık kendinize uygulanamaz.
  • Gelişim aşaması "Kanlı Siper": artık gelişim aşamasından gelen iyileşme saniyede bir kereden fazla gerçekleşmiyor.
  • Gelişim aşaması "Hiperemi": artık etki kara büyücünün kendisine uygulanıyor.
  • Gelişim aşaması "Ölüm Koğuşu": "Ölümün Nefesi" artık Kara Büyücüye ‘Kanlı Kabuk’ etkisi uygulamıyor, bunun yerine bu beceri kullanıldıktan sonra her 45/30 saniyede bir bekleme süresini sıfırlıyor.
  • Gelişim aşaması "Veba Bildiricisi": Etkinin Muhafız ve Ucube'ye uygulanmasına neden olan bir hata düzeltildi.
  • Gelişim Aşaması "Terminal Aşaması": "Sıtma Ateşi" ve "Virüs"ün hazırlık süresi olmadan kullanılabilmesini sağlayan "Şer Patlama" gelişim aşamasına taşındı ve artık Saldırı ve Destek Faktörlerinde kullanılabilir.
  • Gelişim Aşaması "Mezar Soğukluğu": "Virüs" bulaşmış hedeflere ek "Ölüm Dokunuşu" hasarı veren gelişim aşaması "Terminal Aşama" gelişim aşamasına taşındı.
  • Gelişim aşaması "Acı Heyecanı": Gerçek mekaniklerle uyuşmayan kan damlalarının yenilenmesi hakkındaki bilgiler açıklamadan kaldırıldı.
  • Gelişim Aşaması "Akut Belirtiler":
    - "Ölüm Dokunuşu" becerisi artık her zaman hedefin eksik canının her yüzdesi için %0,5/1/1,5 oranında ek hasar verir.
    - Sağlığı %30 veya daha az olan kahramanlara verilen ek hasar %50 azaltıldı.



Birlikler

Dominyon
  • Takımlardan birinin düşman tarafından kısmen ele geçirilen bir noktanın kontrolünü yeniden ele geçirdiği durumlarda, bir noktanın ele geçirilmesine ilişkin arayüz animasyonunun hatalı gösterimi düzeltildi.



Zanaatkarlık

  • Bazı Deri ve Terzilik kaynaklarının 58. seviyeden 72. seviyeye kadar yanlış değiştirilebilirliğine neden olan bir hata düzeltildi.

8

Thursday, March 27th 2025, 10:35am

15.0.02.09


Genel

Savaş Alanı
  • "Kaos Savaşları Ustası" Görevi: Gerekli zafer sayısı 4'e düşürüldü.



Sınıflar

Ozan
  • "Dışavurum" Yeteneği: Artık Zehir yerine Astral ile doğru şekilde hasar veriyor.


Karabüyücü
  • Karabüyücü'nün minyon yetenekleri artık 4 saniyelik bekleme süresine sahip.
    - "Veba Ayini" yeteneğinin yanı sıra "Veba Habercisi", "Yaklaşan Kıyamet", "Veba Bildiricisi", "Terminal Aşaması" ve "Kan Banyosu" gelişimi aşamaları artık "İhtiyatlı Savaş" etkinleştirildiğinde özelliklerini doğru şekilde değiştiriyor.
    - Gelişim aşaması "Hiperemi": artık gelişim aşaması "Tahrik" tarafından uygulanan "Kan Bloğu" ile doğru şekilde etkileşime giriyor.
    - Gelişim aşaması "Son Kurban": Büyücünün sağlık seviyesi sınır değerlerin üzerine çıktıktan sonra minyona hasar yönlendirmesinin yanlış çalışmasına neden olan bir hata düzeltildi.
    - Gelişim aşaması "Kanlı Siper": İyileştirme etkinliği %100 arttı.


Pagan
  • "Orman Üstadı" Yeteneği: "Ormanın Öfkesi" etkisi artık Elektrik yerine doğru şekilde Zehir hasarı veriyor.

9

Thursday, March 27th 2025, 10:36am

15.0.02.14


Genel

  • Kibirli Erfar'dan gelen "Hirkalla'nın Fermanı: Parlayan Ada'yı Ele Geçirme" görevine teknik sorunlar nedeniyle geçici olarak ara verilmiştir.



Dünya

Jigran
  • En Kutsal Kristal artık banka kasasında saklanamaz.

This post has been edited 1 times, last edit by "Lazy_Bird" (Mar 27th 2025, 12:56pm)


10

Thursday, March 27th 2025, 10:39am

15.0.02.25


Genel

  • Çantanızda hem normal hem de premium mana pilleri varken bazı durumlarda İğne Sahası Silahlı, Çevre Ağır Kalibreli Silahlı ve Üçlü Kuşatma Silahlı kulelerini kullanmayı imkansız hale getiren bir hata düzeltildi.
  • Gök Gürültüsü Kuşu Tüyü ile elde edilen binekli griffinin "Uçma" yeteneğine erişimini kaybetmesine neden olan bir hata düzeltildi.



Sınıflar

Ozan
  • Tüm ozanlar, rehberlerinden 3 Nisan'a kadar (dahil) özellik puanlarının, yeteneklerin ve gelişim aşamalarının ücretsiz olarak yeniden dağıtımına erişebilecekler.
  • Yetenek "Hayalet Kalkan": artık kanalize edilen bir yetenek değil. Artık kullanıldığında, 4 saniye boyunca bir müttefike veya ozanın kendisine aynı adı taşıyan etkiyi uygular ve 0,7 saniye boyunca her saniye "Savunma" verir. Yeteneğin etkisi sona erdiğinde ozan, hedefin azami canının %5/10/15'ine eşit bir bariyer alır.
  • "Ninni" Yeteneği: Artık "Felç" etkisi "Sebat" özelliğiyle doğru şekilde etkileşime giriyor.
  • "Uvertür", "Sonat" ve "Kadenz" yetenekleri: artık sadece Destek Faktöründe uygulanabilir.
    Gelişim Aşaması "Uyku Kucağı": "Ninni" yeteneğinin kullanım süresi artık sadece Destek Faktörü'nde azalıyor


Mühendis
  • Tüm mühendisler, rehberlerinden 3 Nisan'a kadar (dahil) özellik puanlarının, yeteneklerin ve gelişim aşamalarının ücretsiz olarak yeniden dağıtımına erişebilecekler.
  • "Odaklanın" Yeteneği: Artık sadece Destek Faktöründe uygulanabilir.
  • Gelişim aşaması "Zapt Akımı": "Felç Eden Işın" yeteneğinin hazırlık süresi artık sadece Destek Faktörü'nde azalıyor.


Karabüyücü
  • Yetenek "Reanimasyon": Kan damlaları kullanmanın maliyeti artık 4/3/2 birimdir.
  • "Kanı Boşaltma" Yeteneği: Artık kanı geri getirmiyor.
  • "Karanlık Güç" Yeteneği: Artık sadece Saldırı ve Destek Faktörlerinde kan yeniliyor.
  • "Kan Akışı" Yeteneği: Artık sadece Şifa Faktörü'nde kan yeniliyor.
  • Yetenek "Gölgelerin İçinden Yürü- Yetenek ‘Gölgelerin İçinden Yürüyün’:
    - Artık düşman hedefler üzerinde kullanılabilir.
    - Artık bu yeteneği kullanmak, hedef bir grup veya takımın üyesiyse ve karabüyücü Saldırı veya Destek Faktöründeyse 5 damla kan geri kazandırır.
  • Yetenek "Yapışkan Pislik": Artık düşman NPC'leri 15 metre yarıçapında çekiyor (her 20 saniyede bir defadan fazla değil).
  • Gelişim aşaması "Kan Alma": Kan damlası tedarikini yenileme şansı %25/50'ye düşürüldü (önceden %50/100).
  • Gelişim aşaması "Kurutma": Aynı isimli etkinin uygulanan seviye sayısı 1'e düşürüldü (önceden 3'tü).
  • Gelişim aşaması "Acı Hediyesi": Artık Muhafız'ın normal saldırı hasarını %150/200/250 (önceden %100/150/200) artırır.
  • Gelişim aşaması "Kan Banyosu": Hareketsizleştirme artık hedefte her 20 saniyede bir defadan fazla gerçekleşmiyor.
  • Gelişim aşaması "Ayinci": Artık "Kan Ziyafeti "nin hedefleri çekmesine izin vermiyor.
  • "Şer Kader" Gelişim Aşaması: Şimdi, öğrenilen "Terminal Aşaması" gelişim aşaması ile, "Ölümün Dokunuşu" ile hedeften "Sıtma Ateşi" etkisini kaldırmak, büyücüye 4/5 saniye boyunca kan kaynağını saniyede 1 birim yenileyecek olan "Kan Akımı" etkisini verecektir.
  • Gelişim aşaması "Kanlı Fırtına": Artık saniye başına en fazla bir kez kan yeniliyor.


Tapınak Şovalyesi
  • Bariyerlerden alınan hasar artık Cun Yeraltı Mezarları'ndaki sandıkların alınmasını ve Dominyon'daki Yardımcı Hayvan Çağırma Küresi'nin kullanımını kesintiye uğratmıyor.


Pagan
  • Tüm paganlar, rehberlerinden 3 Nisan'a kadar (dahil) özellik puanlarının, yeteneklerin ve gelişim aşamalarının ücretsiz olarak yeniden dağıtımına erişebilecekler.
  • "Rüzgar" Yeteneği: Artık sadece Destek Faktörü'nde uygulanabilir.
  • Gelişim aşaması "Doğuştan Kurnaz": "Hortum" yeteneğinin hazırlık süresi artık sadece Destek ve Şifa Faktörlerinde azalıyor.

11

Thursday, March 27th 2025, 10:40am

15.0.02.29


Sınıflar

Ozan
  • Gelişim aşaması "Yüksek Frekans": Hasar bonusu %8/14/20'ye yükseltildi (önceden %6/12/18 ).
  • Gelişim aşaması "Tutkulu Şarkı": Hasar bonusu 100/110/120%'ye yükseltildi (önceden 80/90/100%).
  • Gelişim aşaması "Tutku Dansı": Hasar bonusu %30/60/90/120'ye yükseltildi (önceden %25/50/75/100).


Mühendis
  • Gelişim aşaması "Çıkarma": artık sadece Destek Faktöründe çalışıyor.
  • Gelişim aşaması "Zorunlu Baskı": Yaylım ateşi hasarına bonus %15/30/45'e yükseltildi (önceden %10/20/30).
  • Gelişim aşaması "Mermiler": Uygulanan aynı isimli etkinin katman sayısı 3'ten 2'ye düşürüldü, ancak verilen hasar bonusu %40/80/120'ye yükseltildi (daha önce %30/60/90).


Karabüyücü
  • Yetenek "Nörotoksin": Kan damlası maliyeti 1/2/3'e düşürüldü (önceden 2/3/4).
  • Yetenek "Yapışkan Pislik":
    - Bekleme süresi 60 saniyeden 45 saniyeye düşürüldü.
    - Hedef çekme ile ilgili bazı sorunlar düzeltildi.
  • Gelişim aşaması "Şer Kader":
    - "Kan Akımı" etki süresi artık 2/3 saniyedir (daha önce 3/4 saniyeydi).
    - Saniye başına geri yüklenen kan damlası sayısı 1'den 2'ye çıkarıldı.
  • Gelişim aşaması "Kurutma": Artık hareket halindeyken "Vampirizm" ve "Hayattan Çekilme" büyülerini yapmanıza da izin veriyor.

Rate this thread