Dear visitor, welcome to Allods Online Forum.
If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works.
To use all features of this page, you should consider registering.
Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process.
If you are already registered, please login here.
Roxas you ass, you left us on NA for EU and you were an astral scholar. #rude
Het Nederlandsche topic = Dutch only !
gaat niet bestaat niet
Very sorry

.
Hoe is minc deze dagen?
Nogsteeds zoveel drama

?
I
Valt mee, we proberen het zo veel mogelijk te verbergen. Maar zo nu en dan gebeurt het wel, ja. Onvermijdelijk.
Ohw en Nature ik heb je een PM met een link met bluray kwaliteit "47 Ronin"gestuurd
I
Heb zelf ook een tijd in minc gezeten, was toen heel veel drama.
Zit nu in SexyPirates, super chille guild.
Hele aardige members, bijna geen drama en iedereen helpt elkaar en het beste is nog dat het een van de meest actieve guilds is denk ik.
Tenzei we met een andere guild mergen zal ik niet meer leaven.
In te veel drama guilds gezeten maar dat heb je in de meeste high end guilds natuurlijk.
I
Meh, ik wil zo sterk mogelijk worden en Minc is wel extreem gezellig, haha. Veel te veel trolls, maar wel leuke tijden.
Ohw en Nature ik heb je een PM met een link met bluray kwaliteit "47 Ronin"gestuurd
yeps heb je n mssge terug gestuurd staat ie ook op maar pak meestal de 1080 versie

heb maar 2Tb(opslag sata3) + 200skandisk (c) en 250G down schijfjes hoor O
gaat niet bestaat niet
Heb zelf ook een tijd in minc gezeten, was toen heel veel drama.
Zit nu in SexyPirates, super chille guild.
Hele aardige members, bijna geen drama en iedereen helpt elkaar en het beste is nog dat het een van de meest actieve guilds is denk ik.
Tenzei we met een andere guild mergen zal ik niet meer leaven.
In te veel drama guilds gezeten maar dat heb je in de meeste high end guilds natuurlijk.
indd Sexy Pirates super chille guild, en zeer actief, en best wel n aantal NL/Be spelers, komt (voor mij nog t dichts in de buurt van dutch commanders tot lvl eh 42? heroics max? destijds?)
gaat niet bestaat niet
dat is de 1080p
I
dat is de 1080p
mkay? d8 bluray standard film rond de 12g zat en 1080 rond de 3? nvm hijs binne zo maar ff kijken denk ;p
gaat niet bestaat niet
nabs,
Wel erg dat er nog meer spelers uit Deventer zijn.
enne... hoe can ik voten op de rating van "het Nl topic" ¿
gaat niet bestaat niet
gewoon op de sterretjes klikken.
nja dan zal ik dat al wel tig keer gedaan hebben haha ;p
gaat niet bestaat niet
Wie komen er nog meer uit deventer dan
I
Ohw en Natureswrath kijk eens rechts onderin de thread. op die sterretjes moet je klikken
I
Wie komen er nog meer uit deventer dan
geen idee? al die andere deventenaren mschien ¿:p
gaat niet bestaat niet
Jongens, is het geen bedtijd voor jullie?
Ga over een half uurtje slapen
En Koers zei het zo alsof er veel deventernaren spelen maar ik ken er geen een.
I