You are not logged in.

141

Wednesday, March 19th 2014, 8:30am

Yoo Voit :)

Nou waar wou je het over hebben kerel.
I

142

Wednesday, March 19th 2014, 8:42am

Occupation: Pro Slacker

• Send private message

zo, dat was 't politieke gebeuren voor vandaag, kweet nu wie ik ga stemmen hahaha not! we hebben hier ook geen pvv dus zal t een lokale pty worden ipv dat ik mn stem aan de grootste hier ga geven.
is de server al on ¿ :D ¿ kunnen we weer wat nuttigs gaan doen :rolleyes:
gaat niet bestaat niet

143

Wednesday, March 19th 2014, 8:45am

Hey Xeov hier, nl.

Speel nog niet heel lang maar bevalt me goed Allods. Game kan wel wat "veel" zijn zeg maar als je net begint. Zit in guild ToxiC, empire.

Gr. en tot ingame.

144

Wednesday, March 19th 2014, 8:50am

Shaarawy

Beginner

• Send private message

zo, dat was 't politieke gebeuren voor vandaag, kweet nu wie ik ga stemmen hahaha not! we hebben hier ook geen pvv dus zal t een lokale pty worden ipv dat ik mn stem aan de grootste hier ga geven.

Ik weet niet hoe de situatie in NL is, maar is niet die ene Geert Wilders de partijleider daar? Die doet toch vaak van die gehandicapte opmerkingen toch, hoe kunt ge op zoiets stemmen? :P

145

Wednesday, March 19th 2014, 8:52am

• Send private message

Hey Xeov hier, nl.

Speel nog niet heel lang maar bevalt me goed Allods. Game kan wel wat "veel" zijn zeg maar als je net begint. Zit in guild ToxiC, empire.

Gr. en tot ingame.

hoi welkom dan he, sja indd game kan best wat "veel" zijn als je "vers" binnenkomt, geloof ik best. ben zelf met de beta versie 4-5jr terug begonnen, af en toe een pauze gehad, maar moet zeggen dat ik ook niet meer alles weet wat er allemaal mogelijk is, maar goed daar zijn guildies en forums voor toch :D
gaat niet bestaat niet

146

Wednesday, March 19th 2014, 8:52am

Ik weet niet hoe de situatie in NL is, maar is niet die ene Geert Wilders de partijleider daar? Die doet toch vaak van die gehandicapte opmerkingen toch, hoe kunt ge op zoiets stemmen? :P
Helaas heeft elk land zijn of haar politieke figuren waar niet iedereen trots op is...

147

Wednesday, March 19th 2014, 9:18am

• Send private message

Helaas heeft elk land zijn of haar politieke figuren waar niet iedereen trots op is...
sja meningen verschillen, in dit geval helaas...
de PVV is echt de enige party die 't nog voor de NL'ers zelf opneemt:
uit de EU ipv miljarden blijven schenken (aan EU, buiten de overige "goede" doelen waar ook nix terecht komt) en dit kapitaal besteden aan de mensen die NL opgebouwd hebben zoals 't nu is/was ipv hun in 24hrs luiers te laten lopen.

strengere straffen voor criminelen en meer bevoegdheid voor politie, nu is de politie en of 't slachtoffer de dader ipv de crimineel/verkrachter enz.

net zoals Pim Fortuyn destijds zag (en de meerderheid vd bevolking maar die zijn te laf hun bek open te doen, schaapjesvolk) de grenzen dicht, geen verblijfsvergunning? uitzetten ipv geld te laten trekken.
allochtonen met crimineel gedrag of andere aanpassings problemen? terug sturen naar land van herkomst!
ze komen naar NL omdat ze zien, dat door hoe wij hier leven(inc normen en waarden) wij 't hier goed hebben, moeten ze dus niet hun eigen manier mee brengen, waarvan ze weten en zien dat dat tot dusver enkel tot haat, armoede en ellende leid.
waarom grenzen dicht? duidelijk NL is VOL. er zijn nu al té veel werkelozen (ik ook helaas) waarom nóg meer mensen toelaten? brengen die werk mee dan?

dit zijn voor mij toch wel de belangrijkste punten sinds jaren!
nee ik ben er niet trots op dat hij "fel" tegen de moslims is, al ben ik wel zwaar tegen welke vorm van extremisme dan ook, wij (NL) hebben ook onze kruisridder en landje pik periodes enz gehad, maar is voor mij tevens een teken hoever sommige dus nog "achterlopen"

nee ik ben geen rassist, ja ik ben wel een realist !

ps ik besef ook dat de gemiddelde leeftijd ingame rond de 20jr ofzo ligt? de meesten kunnen zich dan ook haast niet voorstellen dat bv mijn opa naar de winkel gaat en vraagd: mevrouw, hebben jullie al elektriek? Jazeker Jantje gisteren zijn we aangesloten, pak die breinaald maar eens en stop die maar in dat gaatje, dan gaat 't kopje gloeien...nja PATS dus maar ach wat was het? niet eens 110Volt ;p
wel heel zijn leven keihard moet werken, zware lichaams arbeid, om een klein beetje te kunnen verdienen, en tevens ons Land(economie-normen en waarden en alles) mee opgebouwd. deze mensen zitten zitten te verwaarlozen in 24uurs luiers als dank, terwijl de criminelen naar de sportschool mogen,chinees en pizza's bestellen, een sauna hebben (de ouderen worden als ze geluk hebben 1x p/week gewassen?) enzenz, daarbij 't feit dat alles wat hier maar binnen gelaten word, zomaar n uitkering krijgt, terwijl er toch geen werk is??? ( ze hebben gelijk hoor? we geven ze de gelegenheid, ik zou 't zelfde doen)

bah :cursing: ik hou er over op, bedacht me net al die andere partijen en lijsttrekkers hier die gouden bergen beloven en vasthouden aan hun standpunten terwijl 't eerste 't beste debat al hun normen en warden al overboord zijn, omdat hun hun eigen zak toch al vullen....
gaat niet bestaat niet

148

Wednesday, March 19th 2014, 11:45am

Nou, les zit er weer op. Hoopte dat de servers online waren, maar helaas. En ik ben het met de dude boven mij eens. Als ik moet stemmen, stem ik pvv.

149

Wednesday, March 19th 2014, 11:49am

• Send private message

nja lag..?
gaat niet bestaat niet

150

Wednesday, March 19th 2014, 11:50am

Wanneer krijgen we eens wat te horen van de GMs, trouwens? Belachelijk dat er pas één Duitser zijn neus heeft laten zien...

151

Wednesday, March 19th 2014, 11:54am

Wabi

Trainee

Occupation: Being bad at things and calling others worse

• Send private message

Ja hoop ook dat we eens wat meer te horen krijgen.. op z'n minst wat introducties of nieuws over belangerijke dingen.

EDIT: Blijkbaar zei een fransoos dat alles goed verliep tot nu toe.

152

Wednesday, March 19th 2014, 11:58am

• Send private message

jop zou indd wel fijn zijn, tussenstand van zaken...
maja meanwhile... :thumbsup:
gaat niet bestaat niet

153

Wednesday, March 19th 2014, 12:08pm

• Send private message

waarom PVV?

Dit keer geen vliegtuigen boven Rotterdam
Geen wapengekletter en stampende laarzen
Geen regering, die de wijk naar Engeland nam
Die werkt er nu gewoon aan mee, dat stel verwerpelijke dwazen.
De vrijheid wordt ons, op kousenvoeten nu ontnomen
Onder de bezielende leiding van ons kabinet
Die laten onze bezetter vrijwillig binnenkomen
Hun wapens, zijn moskee en minaret.
Sluipend zijn ze bezig ons landje in te nemen
In grote steden zijn ze al haast de baas
Door het gezag gefaciliteerd met huis en uitkering
Plant zichzelf razendsnel voort, deze “verrijking” van de samenleving.
Ze zijn brutaal, erkennen geen tegenspraak en gezag
Bespotten en beschimpen de hand die hen voedt
Omdat dit van Mohammed en van Allah moet
En dat doet onze samenleving bepaald geen goed.
Zelfs onze majesteit op haar buitenlandse reizen
Past zich met hoofddoek aan, dat valt in haar niet te prijzen
Zij moet toch juist voor onze vrijheid staan
Die belofte heeft ze onder ede ooit gedaan!!
De vijand is nu al binnengedrongen
In de Tweede Kamer en in gemeenteraden
En met hun dubbele nationaliteit
Laat zich hun solidariteit wel raden.
Nee, dit keer geen vliegtuigen boven Rotterdam
Geen Waterlinie en geen Grebbeberg
Maar deze keer wel dubbel erg
Omdat ons volk door haar eigen regering wordt verraden.
gaat niet bestaat niet

154

Wednesday, March 19th 2014, 12:36pm

• Send private message

back to gaming: 5.0 trailer http://en.allods.com/news/announcements/heart-world-trailer
ziet er goed uit, maar voor mij, met engineer, manabikes en 'bot's enz denk ik niet dat ik de game nog lang zal blijven spelen..:( :thumbdown:
gaat niet bestaat niet

155

Wednesday, March 19th 2014, 12:37pm

Ach, die egineer stellen toch niks voor. En manabike is slechts een mount. Er komen nog draken, honden en andere beesten aan als mount.

156

Wednesday, March 19th 2014, 12:57pm

• Send private message

Ach, die egineer stellen toch niks voor. En manabike is slechts een mount. Er komen nog draken, honden en andere beesten aan als mount.

kan best, maar was eergister in JC, was n imp op bot, doe ik dus zero dps op hem, ben ik dus haast verplicht om dismount (ofzo? geen idee en boeid me ook niet echt meer nu)aan te schaffen?

weinig f2p aan imo :thumbdown:
gaat niet bestaat niet

157

Wednesday, March 19th 2014, 12:58pm

Ja, gewoon thunderstrike gebruiken en anders gwn dpsen tot hij er vanaf komt. Mounts doen sowieso amper damage. Ik heb zo'n spin en de aanval is vrijwel nutteloos.

158

Wednesday, March 19th 2014, 1:08pm

String

Beginner

Occupation: undertaker

• Send private message

waar is de tijd heen dat mun dready nog nut had!! :P

En over het stemmen, ik ga niet eens meer, zonde van je tijd, komt toch niets van terrecht. + er is geen partij die zich lokaal hard maakt voor de dolfijnen, hier geen lokale partij voor de dieren (zou er sowieso nog niet bijna op stemmen)

159

Wednesday, March 19th 2014, 1:12pm

Ik stem ook niet; de politiek kan me sowieso geen ene reet interesseren. Maar mocht ik stemmen, dan ging het richting de pvv.

160

Wednesday, March 19th 2014, 1:27pm

• Send private message

waar is de tijd heen dat mun dready nog nut had!! :P

En over het stemmen, ik ga niet eens meer, zonde van je tijd, komt toch niets van terrecht. + er is geen partij die zich lokaal hard maakt voor de dolfijnen, hier geen lokale partij voor de dieren (zou er sowieso nog niet bijna op stemmen)

indd ooit was ik blij met mn r2 knol

en sja niet stemmen heeft nog minder zin, gaat de stem meteen naar de grootste he :(
gaat niet bestaat niet