zo, dat was 't politieke gebeuren voor vandaag, kweet nu wie ik ga stemmen hahaha not! we hebben hier ook geen pvv dus zal t een lokale pty worden ipv dat ik mn stem aan de grootste hier ga geven.
is de server al on ¿

¿ kunnen we weer wat nuttigs gaan doen
Ik weet niet hoe de situatie in NL is, maar is niet die ene Geert Wilders de partijleider daar? Die doet toch vaak van die gehandicapte opmerkingen toch, hoe kunt ge op zoiets stemmen?
zo, dat was 't politieke gebeuren voor vandaag, kweet nu wie ik ga stemmen hahaha not! we hebben hier ook geen pvv dus zal t een lokale pty worden ipv dat ik mn stem aan de grootste hier ga geven.
is de server al on ¿

¿ kunnen we weer wat nuttigs gaan doen
Ik weet niet hoe de situatie in NL is, maar is niet die ene Geert Wilders de partijleider daar? Die doet toch vaak van die gehandicapte opmerkingen toch, hoe kunt ge op zoiets stemmen?
Helaas heeft elk land zijn of haar politieke figuren waar niet iedereen trots op is...
sja meningen verschillen, in dit geval helaas...
de PVV is echt de enige party die 't nog voor de NL'ers zelf opneemt:
uit de EU ipv miljarden blijven schenken (aan EU, buiten de overige "goede" doelen waar ook nix terecht komt) en dit kapitaal besteden aan de mensen die NL opgebouwd hebben zoals 't nu is/was ipv hun in 24hrs luiers te laten lopen.
strengere straffen voor criminelen en meer bevoegdheid voor politie, nu is de politie en of 't slachtoffer de dader ipv de crimineel/verkrachter enz.
net zoals Pim Fortuyn destijds zag (en de meerderheid vd bevolking maar die zijn te laf hun bek open te doen, schaapjesvolk) de grenzen dicht, geen verblijfsvergunning? uitzetten ipv geld te laten trekken.
allochtonen met crimineel gedrag of andere aanpassings problemen? terug sturen naar land van herkomst!
ze komen naar NL omdat ze zien, dat door hoe wij hier leven(inc normen en waarden) wij 't hier goed hebben, moeten ze dus niet hun eigen manier mee brengen, waarvan ze weten en zien dat dat tot dusver enkel tot haat, armoede en ellende leid.
waarom grenzen dicht? duidelijk NL is VOL. er zijn nu al té veel werkelozen (ik ook helaas) waarom nóg meer mensen toelaten? brengen die werk mee dan?
dit zijn voor mij toch wel de belangrijkste punten sinds jaren!
nee ik ben er niet trots op dat hij "fel" tegen de moslims is, al ben ik wel zwaar tegen welke vorm van extremisme dan ook, wij (NL) hebben ook onze kruisridder en landje pik periodes enz gehad, maar is voor mij tevens een teken hoever sommige dus nog "achterlopen"
nee ik ben geen rassist, ja ik ben wel een realist !
ps ik besef ook dat de gemiddelde leeftijd ingame rond de 20jr ofzo ligt? de meesten kunnen zich dan ook haast niet voorstellen dat bv mijn opa naar de winkel gaat en vraagd: mevrouw, hebben jullie al elektriek? Jazeker Jantje gisteren zijn we aangesloten, pak die breinaald maar eens en stop die maar in dat gaatje, dan gaat 't kopje gloeien...nja PATS dus maar ach wat was het? niet eens 110Volt ;p
wel heel zijn leven keihard moet werken, zware lichaams arbeid, om een klein beetje te kunnen verdienen, en tevens ons Land(economie-normen en waarden en alles) mee opgebouwd. deze mensen zitten zitten te verwaarlozen in 24uurs luiers als dank, terwijl de criminelen naar de sportschool mogen,chinees en pizza's bestellen, een sauna hebben (de ouderen worden als ze geluk hebben 1x p/week gewassen?) enzenz, daarbij 't feit dat alles wat hier maar binnen gelaten word, zomaar n uitkering krijgt, terwijl er toch geen werk is??? ( ze hebben gelijk hoor? we geven ze de gelegenheid, ik zou 't zelfde doen)
bah

ik hou er over op, bedacht me net al die andere partijen en lijsttrekkers hier die gouden bergen beloven en vasthouden aan hun standpunten terwijl 't eerste 't beste debat al hun normen en warden al overboord zijn, omdat hun hun eigen zak toch al vullen....