You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Allods Online Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

1

Thursday, May 8th 2014, 6:58pm

[PMB] Halfur Pagan Talent

Karakter:Halfur
Birlik:Kusay/Er




Öncelikle merhaba arkadaşlar ve herkese de kolay gelsin,bu sayfaya vakit ayırıp baktığınız için de şimdiden teşekkür ederim.Oyunu beta sürümü çıktığından beri oynuyorum ara verdiğim kısa zamanlar dışında hep bulundum.Pagan benim ilk karakterim arada başka karakterlerde denedim fakat bir türlü kopamadım. Beni çeken bir şeyler var sanırım paganda :) Bir kere pete sahip olmak ben de hep yanımda bir yoldaş arkadaş varmış havası oluşturdu :)
şimdilerde eski halimizden eser kalmasa da oynamaya devam ediyorum yüksek damage e sahip olması,combolara sahip olması,yeri geldiği zaman şifacılara destek çıkarak destek vazifesi görmesi ve çok yönlü oluşu beni cezbeden özellikleri.Yeni gelecek patch de şifa özelliğimizin artacağı ifade ediliyor bakalım bekliyoruz :)


Şuan bahsedeceğim rehber caster yani pete dayalı,yakıncı pagan olduğumuzda hala bazı buglar var o yüzden pete dayalı olarak anlatacağım.


İlk Olarak Pvp talenti vereceğim arkadaşlar üzerinde yorumlarda bulunacağım.Linki de hemen alta ekledim.Linkteki bazı isimelerle şuan oyunda olanlar farklı olabilir açıklama da yapacağım.


PVP

http://tr.allodswiki.ru/calc/#!5!133.1.3…C!skplb/YXMPWHB





Pete dayalı bir pvp talente sahip olduğumuz için gelişim aşamalarını da bu yönde desteklememiz gerekiyor arkadaşlar.Pvp Talentte Balzam neden açık diye sorabilirsiniz,önce ki sürümlerde balzam sadece bizim kendi canımızı ve manamızı yenilerdi ama artık petinde enerji ve canını yeniliyor o yüzden balzam artık daha kritik bir noktada.Tabiki Balzam açmak için 12 Yetenek puanı harcamak yerine sürekli astral iksir de kullanabilirsiniz sizin tercihiniz.Yetenek kısmında eşşek arısı familyası bizim için çok önemli bir nevi korku vazifesi görüyor yanında zararda vererek.3 seviye yapmadım çünkü eğer açık yara varken atarsam zaten süresi %50 uzuyor ve 7.5 saniyeye çıkıyor buda hayli yeterli.Ölümcül iksir çok önemli arkdaşlar çünkü rakibimizin aldığı heal miktarını otomatik olarak %50 azaltıyor ve bu miktar pvp de çok önemli.Pet ağırlıklı talentimiz fakar kemikkıran tokat bölümünde ani kaçınma,ani savuşturma,tanrısal ilham olmazsa olmaz.Tanrısal ilham artık metanetimizi artırıyor.Antreman alanında ise bizim için intikam iksiri arkdaşlar çok önemli.karşıdaki kişiye attığınızda siz 3 kere saldırmadan o her saldırısında zarar alıyor.Doğa uzmanı yine çok önemli çünkü o artık coşkuyu artırıyor.%9 coşku fazla olması demek üstünüzde sanki fazladan bir item varmış kadar artırmaktadır.Yine ani savuşturma ve kaçınmayı desteklememiz gerek burda da.Kargaşa sanatı iksilerimizin süresini artırmaktadır.Bir çok iksire sahip olduğumuzu düşünürsek hayli önemli.Son kısımda da yine kaçınma ve savuşturmayı destekleyip doğal ilişkiden şansımızı artırmalıyız ki kritik ihtimalimiz artsın.ağır yaraları 2 de bıraktık çünkü veridiği zarar düşük çok yükseltmeye ve uzatmaya gerek yok.2 seviyede olan bizim arka arkaya tut etkisi atmamız için yeterli.dolanan köklerle rakibimizi yavaşlatarak kendimizden daha uzak tutup pet ile başbaşa bırakmaya çalışacağız.doğal kıvraklık ile de zırh seviyemizi yükselterek dayanıklılığımızı artırıyoruz.Arkadaşlar burdan da görülebileceği üzere talentten bir çok kabiliyet seviyemizi artırmamız mümkün.Fakat bunları artırırken itemlerle uyumlu olarak yürütmeliyiz sonlarda kabiliyetlere de değineceğim. Bir pagan olukça fazla comboya sahip hem dps yaparken hem de iksirlerini kullanırken.buda oynanmasını daha zor hale getiriyor.Pvp combolarımızı somutlaştıracak olursak




1.Girdap Atıyoruz(ardından atacağımız alev ile dengeyi bozmak ve rakibi %50 yavaşlatmak için)
2.Alev(rakibin dengesini bozup yapacağımız kap saldırısı ile açık yara oluşturmak için)
3.Büyük Kıyım (bu skill i devreye sokuyoruz ki petimizin verdiği zarar belli süreliğine artıyor)
4.Kap(dengesi bozulmuş rakibe açık yara oluşturmak için)
5.Girdap(açık yarar olan rakibi travmaktik şok etkisi vermek için)
6.Hücum(rakibi susturmak ve zarar vermek)
7.Tut(en büyük damage imiz için.)
önce hücum kullandık çünkü travmaktik şok etkisini yok etmiyor ardından da tut.bu comboyu tamamladığımızda rakip hala açık yaralar etkisi altındadır.çünkü gelişim ile süresini uzattık tekrar girdap atarak travmatik şoka sokarak hücüm ve tut skill imizi kullanabiliriz.iksirleri pvp ye başlamadan ya da pvp esnasında uygun bi anda atmanızı öneririm. dolanan kökleri rakibi domuz vuruşu ile yere düşürerek de kullanabilirsiniz yada pvp başlamadan önce hazırlar kenarda bekletirsiniz

Peki Bu comboyu yaparken rakip de nasıl etkiler olacak?





yukarda sıralama yaptığım ölçüde 1 ve 2 nin sonucunda ilk resim, 3 ve 4 ün sonunda 2. resim,5. işlem sonunda ise son etki oluşmaktadır.son olarak arkadaşlar elimde fazla gelişimim ya da yetenek puanım var derseniz ben meşe kabuğunu ve üstündeki kabiliyet oranlarınıza yönelmeyi tavsiye ediyorum.




PVE



Aslında baktığınız zaman pvp ve pve talentimiz arasında çok bariz farklar bulunmamakla beraber bir kaç farklılık bulunmaktadır.Sonuçta dps yapmaya odaklı olduğumuz için talentlerimiz birbirine yakın.ilk olarak eşşek arısı familyasını burada göremiyoruz onun yerine zincirli şimşek ile alan dps yapmaya çalışacağız.ölümcül iksir yerine de uyku iksirine yöneleceğiz ki aradan mob çıkarabilelim.bu iksir astral adalar da ve ölüler şehri gibi yerlerde çok işe yaramaktadır.intikam iksiri yerine de burada yenileme skill imizi güçlendirerek takıma destek rolümüzü daha ön plana çıkarmaya çalıştık.pve talentinde yapacağımız combo yine aynıdır herhangi bir değişiklik yok.Isır ve fırtına alan skillerine yönelmememin sebebi ise oldukça az dps getirmeleri.alan etki etmelerine rağmen gelişim aşamalarını petimiz için kullandığımızdan talentten desteklenemiyor ve damage düşük kalıyor.eğer buglara rağmen yakıncı olmayı düşünürseniz yandan destekleyerek kullanabilirsiniz.




Yeni Patch ile gelen karakterisliklerde bize en faydalı olabilecek olanlar meleke,metanet,vahşet ve kana susama olacak diye düşünüyorum.tabi canlılığı da ihmal etmemek gerek.ve yeni gelecek patch de şifa özelliğimiz artarsa mukavemeti de düşünmek gerekecek.bunları hepsini aynı anda yükseltmek zor olacaktır.kendi şahsi görüşüm içlerinden en vazgeçebileceğimiz kana susama olacaktır.


Okuduğunuz için tekrar teşekkür ederim arkdaşlar.

This post has been edited 1 times, last edit by "halfur" (May 8th 2014, 7:05pm)


2

Thursday, May 8th 2014, 8:46pm

WasLey

Intermediate

Posts: 373

Location: ♥ Turkey ♥

  • Send private message

Paganla ilgilenen pek yok galiba ^^
Emeğine Sağlık.

3

Thursday, May 8th 2014, 8:51pm

yok unutulduk iyice :) sağoalsın

4

Friday, May 9th 2014, 9:48pm

Başarılar:)
Bu hesabımı artık kullanmıyorum.Şuan kullandığım hesap : KenanReiz

5

Saturday, May 10th 2014, 9:18am

Pagan oynamayı düşünüyorum yakın talenti iş yapmıyo heralde artık ?

6

Saturday, May 10th 2014, 10:10am

eline sağlık furkitoşko :D
<<<<<<<

7

Saturday, May 10th 2014, 11:40am

maalesef yakın talentte şuan sıkıntı var yeni gelecek patch ile düzeleceğini düşünüyorum, inşallah düzelir :)

teşekkürler giggity :)

8

Monday, May 12th 2014, 1:46pm

shady98

Beginner

Posts: 34

Location: TÜRKİYE

  • Send private message

çok güzel olmuş ama PvP de kurt boğmasını açsan daha iyi olabilirdi(1.seviye) ve yenilemenin gelişimlerini açarsan 2-2.5 kata kadar şifa farkediyor

9

Wednesday, July 2nd 2014, 7:37pm

yeni süürmde nasıl yapalım yeni yetenekelr var

Karakter:Halfur
Birlik:Kusay/Er




Öncelikle merhaba arkadaşlar ve herkese de kolay gelsin,bu sayfaya vakit ayırıp baktığınız için de şimdiden teşekkür ederim.Oyunu beta sürümü çıktığından beri oynuyorum ara verdiğim kısa zamanlar dışında hep bulundum.Pagan benim ilk karakterim arada başka karakterlerde denedim fakat bir türlü kopamadım. Beni çeken bir şeyler var sanırım paganda :) Bir kere pete sahip olmak ben de hep yanımda bir yoldaş arkadaş varmış havası oluşturdu :)
şimdilerde eski halimizden eser kalmasa da oynamaya devam ediyorum yüksek damage e sahip olması,combolara sahip olması,yeri geldiği zaman şifacılara destek çıkarak destek vazifesi görmesi ve çok yönlü oluşu beni cezbeden özellikleri.Yeni gelecek patch de şifa özelliğimizin artacağı ifade ediliyor bakalım bekliyoruz :)


Şuan bahsedeceğim rehber caster yani pete dayalı,yakıncı pagan olduğumuzda hala bazı buglar var o yüzden pete dayalı olarak anlatacağım.


İlk Olarak Pvp talenti vereceğim arkadaşlar üzerinde yorumlarda bulunacağım.Linki de hemen alta ekledim.Linkteki bazı isimelerle şuan oyunda olanlar farklı olabilir açıklama da yapacağım.


PVP

http://tr.allodswiki.ru/calc/#!5!133.1.3…C!skplb/YXMPWHB





Pete dayalı bir pvp talente sahip olduğumuz için gelişim aşamalarını da bu yönde desteklememiz gerekiyor arkadaşlar.Pvp Talentte Balzam neden açık diye sorabilirsiniz,önce ki sürümlerde balzam sadece bizim kendi canımızı ve manamızı yenilerdi ama artık petinde enerji ve canını yeniliyor o yüzden balzam artık daha kritik bir noktada.Tabiki Balzam açmak için 12 Yetenek puanı harcamak yerine sürekli astral iksir de kullanabilirsiniz sizin tercihiniz.Yetenek kısmında eşşek arısı familyası bizim için çok önemli bir nevi korku vazifesi görüyor yanında zararda vererek.3 seviye yapmadım çünkü eğer açık yara varken atarsam zaten süresi %50 uzuyor ve 7.5 saniyeye çıkıyor buda hayli yeterli.Ölümcül iksir çok önemli arkdaşlar çünkü rakibimizin aldığı heal miktarını otomatik olarak %50 azaltıyor ve bu miktar pvp de çok önemli.Pet ağırlıklı talentimiz fakar kemikkıran tokat bölümünde ani kaçınma,ani savuşturma,tanrısal ilham olmazsa olmaz.Tanrısal ilham artık metanetimizi artırıyor.Antreman alanında ise bizim için intikam iksiri arkdaşlar çok önemli.karşıdaki kişiye attığınızda siz 3 kere saldırmadan o her saldırısında zarar alıyor.Doğa uzmanı yine çok önemli çünkü o artık coşkuyu artırıyor.%9 coşku fazla olması demek üstünüzde sanki fazladan bir item varmış kadar artırmaktadır.Yine ani savuşturma ve kaçınmayı desteklememiz gerek burda da.Kargaşa sanatı iksilerimizin süresini artırmaktadır.Bir çok iksire sahip olduğumuzu düşünürsek hayli önemli.Son kısımda da yine kaçınma ve savuşturmayı destekleyip doğal ilişkiden şansımızı artırmalıyız ki kritik ihtimalimiz artsın.ağır yaraları 2 de bıraktık çünkü veridiği zarar düşük çok yükseltmeye ve uzatmaya gerek yok.2 seviyede olan bizim arka arkaya tut etkisi atmamız için yeterli.dolanan köklerle rakibimizi yavaşlatarak kendimizden daha uzak tutup pet ile başbaşa bırakmaya çalışacağız.doğal kıvraklık ile de zırh seviyemizi yükselterek dayanıklılığımızı artırıyoruz.Arkadaşlar burdan da görülebileceği üzere talentten bir çok kabiliyet seviyemizi artırmamız mümkün.Fakat bunları artırırken itemlerle uyumlu olarak yürütmeliyiz sonlarda kabiliyetlere de değineceğim. Bir pagan olukça fazla comboya sahip hem dps yaparken hem de iksirlerini kullanırken.buda oynanmasını daha zor hale getiriyor.Pvp combolarımızı somutlaştıracak olursak




1.Girdap Atıyoruz(ardından atacağımız alev ile dengeyi bozmak ve rakibi %50 yavaşlatmak için)
2.Alev(rakibin dengesini bozup yapacağımız kap saldırısı ile açık yara oluşturmak için)
3.Büyük Kıyım (bu skill i devreye sokuyoruz ki petimizin verdiği zarar belli süreliğine artıyor)
4.Kap(dengesi bozulmuş rakibe açık yara oluşturmak için)
5.Girdap(açık yarar olan rakibi travmaktik şok etkisi vermek için)
6.Hücum(rakibi susturmak ve zarar vermek)
7.Tut(en büyük damage imiz için.)
önce hücum kullandık çünkü travmaktik şok etkisini yok etmiyor ardından da tut.bu comboyu tamamladığımızda rakip hala açık yaralar etkisi altındadır.çünkü gelişim ile süresini uzattık tekrar girdap atarak travmatik şoka sokarak hücüm ve tut skill imizi kullanabiliriz.iksirleri pvp ye başlamadan ya da pvp esnasında uygun bi anda atmanızı öneririm. dolanan kökleri rakibi domuz vuruşu ile yere düşürerek de kullanabilirsiniz yada pvp başlamadan önce hazırlar kenarda bekletirsiniz

Peki Bu comboyu yaparken rakip de nasıl etkiler olacak?





yukarda sıralama yaptığım ölçüde 1 ve 2 nin sonucunda ilk resim, 3 ve 4 ün sonunda 2. resim,5. işlem sonunda ise son etki oluşmaktadır.son olarak arkadaşlar elimde fazla gelişimim ya da yetenek puanım var derseniz ben meşe kabuğunu ve üstündeki kabiliyet oranlarınıza yönelmeyi tavsiye ediyorum.




PVE



Aslında baktığınız zaman pvp ve pve talentimiz arasında çok bariz farklar bulunmamakla beraber bir kaç farklılık bulunmaktadır.Sonuçta dps yapmaya odaklı olduğumuz için talentlerimiz birbirine yakın.ilk olarak eşşek arısı familyasını burada göremiyoruz onun yerine zincirli şimşek ile alan dps yapmaya çalışacağız.ölümcül iksir yerine de uyku iksirine yöneleceğiz ki aradan mob çıkarabilelim.bu iksir astral adalar da ve ölüler şehri gibi yerlerde çok işe yaramaktadır.intikam iksiri yerine de burada yenileme skill imizi güçlendirerek takıma destek rolümüzü daha ön plana çıkarmaya çalıştık.pve talentinde yapacağımız combo yine aynıdır herhangi bir değişiklik yok.Isır ve fırtına alan skillerine yönelmememin sebebi ise oldukça az dps getirmeleri.alan etki etmelerine rağmen gelişim aşamalarını petimiz için kullandığımızdan talentten desteklenemiyor ve damage düşük kalıyor.eğer buglara rağmen yakıncı olmayı düşünürseniz yandan destekleyerek kullanabilirsiniz.




Yeni Patch ile gelen karakterisliklerde bize en faydalı olabilecek olanlar meleke,metanet,vahşet ve kana susama olacak diye düşünüyorum.tabi canlılığı da ihmal etmemek gerek.ve yeni gelecek patch de şifa özelliğimiz artarsa mukavemeti de düşünmek gerekecek.bunları hepsini aynı anda yükseltmek zor olacaktır.kendi şahsi görüşüm içlerinden en vazgeçebileceğimiz kana susama olacaktır.


Okuduğunuz için tekrar teşekkür ederim arkdaşlar.

Similar threads

Rate this thread