Dear visitor, welcome to Allods Online Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
zo, dat was 't politieke gebeuren voor vandaag, kweet nu wie ik ga stemmen hahaha not! we hebben hier ook geen pvv dus zal t een lokale pty worden ipv dat ik mn stem aan de grootste hier ga geven.
is de server al on ¿¿ kunnen we weer wat nuttigs gaan doen
![]()
Hey Xeov hier, nl.
Speel nog niet heel lang maar bevalt me goed Allods. Game kan wel wat "veel" zijn zeg maar als je net begint. Zit in guild ToxiC, empire.
Gr. en tot ingame.
Helaas heeft elk land zijn of haar politieke figuren waar niet iedereen trots op is...zo, dat was 't politieke gebeuren voor vandaag, kweet nu wie ik ga stemmen hahaha not! we hebben hier ook geen pvv dus zal t een lokale pty worden ipv dat ik mn stem aan de grootste hier ga geven.
![]()
Ik weet niet hoe de situatie in NL is, maar is niet die ene Geert Wilders de partijleider daar? Die doet toch vaak van die gehandicapte opmerkingen toch, hoe kunt ge op zoiets stemmen?![]()
zo, dat was 't politieke gebeuren voor vandaag, kweet nu wie ik ga stemmen hahaha not! we hebben hier ook geen pvv dus zal t een lokale pty worden ipv dat ik mn stem aan de grootste hier ga geven.
![]()
Ik weet niet hoe de situatie in NL is, maar is niet die ene Geert Wilders de partijleider daar? Die doet toch vaak van die gehandicapte opmerkingen toch, hoe kunt ge op zoiets stemmen?![]()
sja meningen verschillen, in dit geval helaas...Helaas heeft elk land zijn of haar politieke figuren waar niet iedereen trots op is...zo, dat was 't politieke gebeuren voor vandaag, kweet nu wie ik ga stemmen hahaha not! we hebben hier ook geen pvv dus zal t een lokale pty worden ipv dat ik mn stem aan de grootste hier ga geven.
![]()
Ach, die egineer stellen toch niks voor. En manabike is slechts een mount. Er komen nog draken, honden en andere beesten aan als mount.
waar is de tijd heen dat mun dready nog nut had!!![]()
En over het stemmen, ik ga niet eens meer, zonde van je tijd, komt toch niets van terrecht. + er is geen partij die zich lokaal hard maakt voor de dolfijnen, hier geen lokale partij voor de dieren (zou er sowieso nog niet bijna op stemmen)