You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Allods Online Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

161

Wednesday, March 19th 2014, 1:29pm

Wabi

Trainee

Posts: 67

Location: Cheeseland

Occupation: Being bad at things and calling others worse

  • Send private message

Wacht maar tot ze met dat insect like mount komen.. dan win je helemaal niets meer :S

162

Wednesday, March 19th 2014, 2:19pm

Deventer

Yooo,

Ik woon ook in DEVENTA ;o.
En ik ken nog iemand uit deventer die nog niet in dit forum heeft gepost :P.
Wel eu-sub allebei.

Rapid.

163

Wednesday, March 19th 2014, 2:45pm

Wacht maar tot ze met dat insect like mount komen.. dan win je helemaal niets meer :S
Niet dat ik nou irl zo'n enorme biker chick ben ofzo, maar ik wil nog steeds een mount op 2 wielen.






164

Wednesday, March 19th 2014, 3:11pm

Posts: 128

Location: Nederland

Occupation: Pro Slacker

  • Send private message

nah heb ik al O:)
:P
gaat niet bestaat niet

165

Wednesday, March 19th 2014, 3:39pm

Zo ff de rate geboost,

5 sterren voor onze VIP NL thread !

Politiek ? achja , is het het waard elk jaar van allerlei beloftes maar slechts enkele nniet veel veanderende beloftes worden waargemaakt en dan nog vaak anders dan het in eerste opzicht zou moeten gaan.

Dusjaa nee ik stem lekker niet dit keer, wss als ik verplicht zou moeten dan ook maar de PVV
maar dan vooral omdat het geld van ons voor ons moet worden gebruikt en niet overal maar naar toe smijten. !!!

Verders .... alles lekkaaaaaaaaaaaaaaaaah op deze zonnige middag ??

gg


Asc mafia hit car assasination survivor, too stronk i am, ligs preveil GG :thumbup:

166

Wednesday, March 19th 2014, 3:59pm

CatAsTrophy

Beginner

Posts: 37

Location: Netherlands

Occupation: In war it doesnt matter who is RIGHT, the only thing matters who is LEFT.

  • Send private message

Geert Wilders = Pim Fortuyn 2.
Iemand die zijn bek wel open trekt.
Iemand die wel voor NLers op komt.
En boven alles, iemand die er wel even voor zorgt dat de Nederlander werk kan krijgen en niet de polen - hongaren - marokanen - turken - spanjaarden ( m.a.w. buitenlanders) naar Nederland komt en voor een zacht prijsje het werk voor de neus van de doorsnee Nederlander weg pakt....
Ze motten de grens dichtgooien en alleen buitenalnders binnen laten die in verband staan met Nederlanders... zoals vriendin / getrouwd etc.
maar niet omdat ze hier zo nodig willen werken om meer geld te verdienen dan in eigen land


BTW, heya... :p
Bard : CatAsTophy lvl 60 - 7 blue items
Healer: QuisLina lvl 60
Psionist: Metapsionic lvl 58
Palladin: Kandura lvl 55
Summoner: Shinjumitsu lvl 55
Druid: Truixus lvl 43
Mage: Yerishira lvl 19

167

Wednesday, March 19th 2014, 4:01pm

168

Wednesday, March 19th 2014, 4:10pm

Shaarawy

Beginner

Posts: 25

Location: Belgium

  • Send private message

Kom dan naar Belgie, hier is het beter :P, 3 jaar zonder een regering, who cares!

169

Wednesday, March 19th 2014, 4:15pm

Wabi

Trainee

Posts: 67

Location: Cheeseland

Occupation: Being bad at things and calling others worse

  • Send private message

Laten we even gezellig blijven shinju, ok?

170

Wednesday, March 19th 2014, 4:31pm

Geert Wilders = Pim Fortuyn 2.
Iemand die zijn bek wel open trekt.
Iemand die wel voor NLers op komt.
En boven alles, iemand die er wel even voor zorgt dat de Nederlander werk kan krijgen en niet de polen - hongaren - marokanen - turken - spanjaarden ( m.a.w. buitenlanders) naar Nederland komt en voor een zacht prijsje het werk voor de neus van de doorsnee Nederlander weg pakt....
Ze motten de grens dichtgooien en alleen buitenalnders binnen laten die in verband staan met Nederlanders... zoals vriendin / getrouwd etc.
maar niet omdat ze hier zo nodig willen werken om meer geld te verdienen dan in eigen land


BTW, heya... :p
Lekker kortzichtig :P
Kun je het mensen kwalijk nemen dat ze ergens anders een beter leven willen? Ken btw genoeg zoals jij ze noemt buitenlanders(wat ze trouwens niet meer zijn als ze in ons land wonen ) die jobs inkleden waar niemand anders voor te vinden is.
Grens dichtgooien ? Laten we eerst effe aan de minimumlonen werken,wat maakt het uit welke soort mensen betaald worden voor een beroep? Als ze maar het juiste loon krijgen,of zijn wijzelf betere mensen ?

Btw: wel vet dat dit nederlands topic een van de meest actieve is. 8)

171

Wednesday, March 19th 2014, 5:24pm

Pay 2 Win

hey ik hoop dat ze snel die cash shop weg halen of in iedergeval de spullen voor je rune's te upgrade met echt geld ik vind het spel echt geweldig het eenigste waarom ik het niet speel is de pay 2 win zoals lvl 12 rune's daar kan gewoon niks tegen beginnen zonder dat je daar zelf 1000 euro aan uit geeft en laatst keek ik nog op allods en de servers waren gewoon bijna leeg en ik durf bijna 100% zeker tezeggen dat het door de pay 2 win komt niet iedereen heeft geld teveel.


Ps. handig dat er een nederlande topic is =p zoals bij mij is me engels niet 100% perfect =p

172

Wednesday, March 19th 2014, 5:50pm

Shaarawy

Beginner

Posts: 25

Location: Belgium

  • Send private message

hey ik hoop dat ze snel die cash shop weg halen of in iedergeval de spullen voor je rune's te upgrade met echt geld ik vind het spel echt geweldig het eenigste waarom ik het niet speel is de pay 2 win zoals lvl 12 rune's daar kan gewoon niks tegen beginnen zonder dat je daar zelf 1000 euro aan uit geeft en laatst keek ik nog op allods en de servers waren gewoon bijna leeg en ik durf bijna 100% zeker tezeggen dat het door de pay 2 win komt niet iedereen heeft geld teveel.


Ps. handig dat er een nederlande topic is =p zoals bij mij is me engels niet 100% perfect =p

Mja je kunt het spel ook spelen zonder hardcore te zijn. Bv je koopt gewoon lvl 7 runes en je doet gewoon mee aan raids in een semi-hardcore guild idk. Ik begrijp u wel, die runes zijn idd ducking OP

173

Wednesday, March 19th 2014, 6:01pm

Posts: 128

Location: Nederland

Occupation: Pro Slacker

  • Send private message

heb maar 45 seconden op delete gedrukt, geen zin meer onnodig tekst te schrijven voor dom kortzichtig volk,dat niet in wil zien wat buiten hun voordeur gebeurd..
ik zeg t kabinet moet alle runes opeisen via de belasting dienst kunnen we die ook ( nl als kleinste land met hoogste bijdrage) aan de eu en andere bodemloze putten doneren !
einde discussie voor mij en de groeten, is de server al on?
:D
gaat niet bestaat niet

174

Wednesday, March 19th 2014, 6:27pm

wait for it..............waaaaiitttt
I

175

Wednesday, March 19th 2014, 6:30pm

Kom Zelf ook uit Deventer Saviorass....

176

Wednesday, March 19th 2014, 6:31pm

heb maar 45 seconden op delete gedrukt, geen zin meer onnodig tekst te schrijven voor dom kortzichtig volk,dat niet in wil zien wat buiten hun voordeur gebeurd..
ik zeg t kabinet moet alle runes opeisen via de belasting dienst kunnen we die ook ( nl als kleinste land met hoogste bijdrage) aan de eu en andere bodemloze putten doneren !
einde discussie voor mij en de groeten, is de server al on?

Een beetje zoals Wilders, niet buiten de voordeur kijken ;)

177

Wednesday, March 19th 2014, 6:38pm

En ja eerst grenzen dicht!
Gelijke lonen voor iedereen!
Dan worden polen ook niet meer boven nederlanders verkozen.
Nederland is gewoonweg vol en tuurlijk zijn er duizend andere dingen die moeten gebeuren maar ga jij maar eens op de koffie bij al die mensen zonder baan, hard werkende mensen waarvan de baan aan een pool of hongaar is gegeven omdat die voor een appelschilletje per dag willen werken.

Dat is het eerste probleem om op te lossen, al dat geld wordt in polen e.d. landen opgemaakt.
Daar zit ook een hoop belasting in, de kosten om de nederlandse man op de bank een uitkering te geven komt ook uit onze portomonee etc etc.

En ja ik snap die buitenlanders (behalve a-sociale bontkraagjes :P).
Ik zou ook na een ander land gaan als ik daar 10x meer verdien voor werk met betere arbeidsomstandigheden.
En daar zit het em nou net ons probleem.
Het is aan ons om nu de grenzen te sluiten en zei die buitenlands zijn zonder paspoort en van onze ww genieten er zonder pardon uitgooien.
Om uit de Eu te stappen wat voor ons niks anders is als een bodemloze put.
Geen geld uit de zorg te halen maar om geld te halen uit kosten aan 3e wereld landen waar voedsel van wordt gehaald wat toch nooit aankomt omdat het door corruptie wordt gejat en opgeslagen tot het weg rot.
Als dat voedsel zou aankomen of als er echt iets werd gedaan met dat geld zou ik het snappen maar nederland doet maar wat om als klein landje maar zo positief over te komen.

En het zou slim zijn om een wet te maken die stelt dat iedere nederlander die in nederland verblijft maar 1 paspoort mag hebben.

Dit is mijn uitspraak en hier moet je het mee doen, politiek is politiek en veel hebben een andere mening, betekent niet dat diegene zwakzinnig is als eerder werd vermeld maar gewoon iemand met een andere mening :)

Voit sorry dat ik niet veel eerder zei, vandaar dat ik het in 1 post het gezet :P

Please prove me wrong :P
I

178

Wednesday, March 19th 2014, 6:42pm

Shaarawy

Beginner

Posts: 25

Location: Belgium

  • Send private message

Ik heb niet alles gelezen, maar als die polen en hongaren weggaan worden de lonen te hoog en gaan er bedrijven verhuizen naar goedkopere landen met minder loon., zelfde resultaat nl. minder werkgelegenheid.... Het is gewoon in evenwicht gebracht daarom dat er buitenlanders mogen komen etc, is gewoon logica...

Denk je nu echt dat de grenzen dichtgaan als meneer wilders aan de macht komt? :D Stap 1 is dan uit de EU treden, en dat wil ik zien gebeuren ^^

179

Wednesday, March 19th 2014, 6:42pm

Ohw en wilders is een a-sociale pruik.
Duidelijk, het kan allemaal veel netter en veel veranderingen die hij wilt maken kan die beter achter zich laten.

Maar hij weet wel waar die het over heeft en is een realist en vooral iemand die voor niets en niemand zijn mening voor zich zou houden.

Ben het op veel gebieden niet met hem eens maar sommige punten zijn zo sterk, dat alleen al daarom ik voor pvv stem zodat de 2e kamer eens realiseert waar nederland mee kampt en waar nederland verandering in wilt zien.

(niet anti moslim, moeten ze lekker zelf weten :p)
I

180

Wednesday, March 19th 2014, 6:50pm

Ik heb niet alles gelezen, maar als die polen en hongaren weggaan worden de lonen te hoog en gaan er bedrijven verhuizen naar goedkopere landen met minder loon., zelfde resultaat nl. minder werkgelegenheid....
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
In die landen is geen winst te halen, anders zouden ze daar al lang zitten.
En de transport kosten om een productie bedrijf bijv in polen op te zetten om vervolgens alles eerst nog eens na nederland te transporteren is veeel ste duur.


Polen werken in de bouw, fabriekswerk, agrarisch werk en zijn vaak vrachtwagen chauffeur.


Kan je allemaal wel na polen verhuizen ma dat wordt alleen maar allemaal duurder door extra transportkosten en dat is nog maar 1 van de nadelen.


Het zit allemaal niet zo makkelijk in mekaar, nederland deed het voorheen ook goed zonder polen en hongaren, in tijden van crisis was het een pluspunt om ze te hebben, tuurlijk. een win win situatie voor ons allemaal.
Maar nu klimmen wij langzaam uit de recessie en zullen de meeste bedrijven langzamerhand weer zonder polen kunnen.


Kan onze belasting en dergelijke weer omlaag waardoor er ook weer meer besteed wordt in nederland.
Door nederlanders in nederland en niet door polen in polen :P
I

Similar threads

Rate this thread