You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Allods Online Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

1

Sunday, November 23rd 2014, 3:05pm

Hesabımı nasıl geri alabilirim Yardım Lütfen *

öncelikle merhaba . Ben eski bir allods oyuncusuyum askerlik nedeniyle oyuna ara vermek zorunda kalmıştım. Şifremi kimseyle paylaşmamama rağmen bir gün oyundan arkadaşım çarşı iznindeyken aradı ve karakterimin online olduğunu söyledi O dönemde elimden bişey gelmeyecigini söyledim. Sanırım karakter arkadaşlarım ve tanışlarım tarafından şikayet edilmiş ve hesabım yönetim tarafından bloke edilmiş . yaklaşık 1 ay önce askerlik görevimi tamamladım ve geri döndüm , sunucular birleşmiş ve destek ekibi değişmiş . Oyunu özledim ve yeniden online olmak istiyorum . Ticket yazdım ve bekliyorum fakat pazar günü oldugundan destek ekibi çalışmıyor diye tahmin ediyorum. Hesabın kullanıcı adı - Karakterin ismi - hesabın oluşturulduğu ilk e-mail adresi ve şifresi (tamamen bana ait) -(ilk gelen mailin ekran görüntüsü) - Yatırdığım paraların ve hesaba çektiğim kristallerin dekontların ekran görüntüsü- Hesabın ilk kayıt tarihinin günü ayı ve yılı '' bu bilgilere sahibim HESABIMI geri alabilirmiyin yorumlarınızı ve yardımlarınızı bekliyorum.

2

Sunday, November 23rd 2014, 3:17pm

Discotech

Professional

Posts: 1,436

Occupation: Teknik Destek

  • Send private message

Merhaba
Yoğunluktan dolayı ticketlere cevap gecikebilir muhakkak geri dönüş yapılır incelemeden sonra.
Bu konuda sizden anlayışlı olmanızı ve cevap gelene kadar beklemenizi rica ediyorum.
İyi Oyunlar.
.

3

Sunday, November 23rd 2014, 3:19pm

Şuanda destek ekibi çalışmakta mı ? Çünkü ticketi dün gece 3 civarlarında yazmıştım

4

Sunday, November 23rd 2014, 3:24pm

Discotech

Professional

Posts: 1,436

Occupation: Teknik Destek

  • Send private message

Bazı konular inceleme gerektirdiği için bu zaman alıyor beklemekten başka çare yok inceleme bitince geri dönüş yapacaklardır.
.

5

Tuesday, November 25th 2014, 11:50am

Ticketi atışımın 3. günü ve henüz kimseden bi cevap alamadım artık bi ilgilenseniz diyorum ....

6

Tuesday, November 25th 2014, 11:55am

Discotech

Professional

Posts: 1,436

Occupation: Teknik Destek

  • Send private message

Buradan işlem yapamıyoruz destek ekibinin ticketinize cevap vermesini bekleyin lütfen.
.

Rate this thread