SINIFLAR
• Artık pagan ve karabüyücünün peti de metanet kasacak.
OZAN
• ‘’Kaderin Gözdesi’’ uyumsuzluk talent agacına taşınacak.
• ‘’Ligyrophobia’’ gelişimi eklenecek. Ozan kontrol etkisi alırsa rakibinin %25 daha az vurmasına neden olacak bir etkiyti rakibe verebilecek.
• ‘’Harmony’’ gelişimi eklenecek. Ozan akustik duvar bastığında, dostları hasar alırsa, akustik duvar rakibe hasar verecek.
• ‘’Cacophony’’ gelişimi eklenecek. Ozan 20 metre yarıçap içindeki rakiplere 2 saniyelik random bir kontrol etkisi atabilecek. Rakipler 8 metre yarıçapın içindeyse etkinin süresi 8 saniyeye kadar uzayabilecek.
• Solo hasarı artık uyumsuzluk ve ahenksizlik hasarıyla eşleşmeyecek.
• Ozan büyücünün ya da karabüyücünün kalkanını uverturle silerse, kendisine şifa atabilecek.
ASKER
• ‘’Adrenaline Addiction’’ gelişimi eklenecek. Bu sayede ‘’Adrenaline Buzz’’ ve fiziksel yeteneklerin bekleme süreleri düşürülebilecek.
• ‘’Selflessness’’ gelişimi eklenecek. Açıklaması pek mümkün değil, page gelince göreceğiz.
• ‘’Athlete’’ gelişimi eklenecek. Bu gelişim savaşçıya bariyeri varken her iki saniyede bir %1-2-3 can yenilemesi verecek. Ayrıca ‘’Break’’ gelişimi bu yeteneğin ve bariyerin yenilenme sürelerini kısaltacak.
• ‘’just a Scratch’’ yeteneği artık savaşçı kalkan takmadığında bariyer oranını daha fazla arttıracak.
• ‘’Desire for Life’’ yeteneğinin yenilenme sürelenmesi %50 azalacak. ‘’Will to Love’’ ve bu yetenek %50 daha az avantaj isteyecek.
• ‘’Aimed Shot’’ artık 10 avantaj verecek.
• ‘’Low Flight’’ etkisi artacak. Ayrıca rakibi havaya savurduktan sonra 2 saniye yere serecek. Her dost oyuncu bu etkiyi kullanınca diğerlerinin bekleme süresi %30 kısalacak ve ‘’Crushing Blow’’ yeteneğinin hasarı %10 artacak.
BÜYÜCÜ
• ‘’Blazing Barrier’’ gelişimi eklenecek. Taş duvar/sınır basılıyken büyücü aldığı zararı rakibe büyü zararı olarak yansıtacak.
• ‘’Frosty Chain’’ gelişimi eklenecek. Bu sayede atılan 2.meteor ya da kuyruklu yıldız rakipleri dondurabilecek.
• ‘’Reverse Charge’’ gelişimi eklenecek. Bu sayede ‘’Electrik Pulse’’ ve ‘’Thunderhead’’ yetenekleri rakipte ‘’Electrified’’ etkisi biriktirecek. Bu etki 3e ulaşınca şimşek darbesi hazırlık yapmadan kullanılabilecek.
ŞİFACI
• ‘’Storm Bringer’’ gelişimi eklendi. Bu sayede ‘’Heavenly Smite’’ fanatizm etkisi verecek ve bu yeteneğin kritik şansını %15e kadar arttıracak.
• ‘’Fighter against Heresy’’ gelişimi eklendi. Süpürücü alev etkisi altındaki rakibe %39a kadar fazladan fiziksel hasar verilebilecek bu gelişimle.
• ‘’Heavenly Light’’ gelişimi eklendi. Şifacı seçtiği kişiye 6 saniye boyunca her 2 saniyede bir şifa verecek, verdiğinin yarısı kadarını kendisine alacak.
• ‘’Power of the Pure’’ gelişimi artık alan şifaya 2 etki verecek. Bunlar, şifacı alan şifa açtığında kontrol etkilerine karşı bağışıklık kazanacak ve %30a kadar az hasar alacak.
• ‘’Hold in Contempt’’ yeteneklere taşınacak ve rakibi 5 saniye boyunca silahsız bırakacak.
• ‘’Binding Light’’ gelişime taşındı. Rakibi 45 saniye boyunca sersemletecek. Ayrıca ‘’Swift Trial’’ gelişimiyle desteklenirse rakibin canı %90a inene kadar rakibin sersemletme etkisinden çıkması mumkun olmayacak.
• ‘’Veracity’’ gelişimi artık çılgınlık etkisi alan şifacıya zincirli ışıkla stun atma şansı sağlayacak.
• ‘’Blind Faith’’yeteneği artık rakibi 4.5 saniyeye kadar sersemletebiliyor.
MÜHENDİS
• ‘’Calibration’’ gelişimi eklendi. Tüm yeteneklerin kritik zararları %12ye kadar arttırılabilecek.
• ‘’Motion Detector’’ gelişimi eklendi. Bu gelişimle ‘’Steel Mosquitos’’ yeteneği durdurulursa, rakip 4.5 saniye yavaşlayacak ve ışık zararı alacak.
• ‘’Vacuum Gripper’’ gelişimi eklenecek. Bu gelişimle ‘’Steel Trap’’ yeteneğine takılan rakibin etrafındaki rakipler, tuzağa doğru çekilip yere serilecek.
MİSTİK
• ‘’Psychic Shock’’, ‘’Astral Venom’’, ‘’Shock’’, ‘’Destabilization’’, ‘’Pyrokinesis’’, ‘’Pyrolisis’’, ‘’Choke’’, ‘’Erase Memory’’ ve ‘’Mental Explosion’’ yetenekleri %15 daha fazla hasar verecek.
• ‘’Insight’’ gelişi eklendi. Bu gelişim ‘’Psychic Shock’’ yeteneğinin bekleme süresini ve ‘’Pyrokinesis’’in yapım süresini kısaltır.
• ‘’Irrational Horror’’ gelişimi eklenecek. Mistik rakibine 15 saniye boyunca %50/100 fazla hasar verecek. Ancak bu etki rakibin maksimum canının %10unu kapsayacak, ardından silinecek.
• ‘’Slippery Mind’’ gelişimi eklenecek. Bu etki sayesinde yere düşürme ve stun yetenekleri rakibin iradesine bakmaksızın etkili olacak. Ancak mistikler bu etkiyi alan rakibe %30 daha az vuracak.
• ‘’Depression’’ gelişimi eklenecek. Bu sayede mistik rakibin aldığı şifayı azaltabilecek.
• ‘’Unending Knowledge’’ rakip hasar alsa da ‘’Hypnosis’’ etkisinin ortadan kalkmasını rakibin canı %90a inene kadar engelleyecek.
• ‘’Mental Pulse’’ ve ‘’Telekinetic Pull’’ artık rakibin iradesini önemsemeyecek.
• ‘’Mind Fire’’ artık ‘’Phlebotomy’’ kullanınca tetiklenmeyecek.
KARABÜYÜCÜ
• ‘’Violent Reaction’’ gelişimi eklendi. Bu sayede karabüyücü ‘’Acid Bolt’’ attığında, ikinci bir ‘’Acid Bolt’’ gönderecek. Ancak 2.si normalin yarısı kadar vuracak.
• ‘’Impenetrable Darkness’’ gelişimi eklendi. Bu etki sayesinde karabüyücü canı %60ın altına indiğinde 4/7/10 adet etki alacak. Etkilerin her biri alınan hasarı %3 azaltacak ve alınan her hasarda bir etki silinecek.
• ‘’Bonds of Blood’’ gelişimi eklenecek. Bu etki sırayla 5 rakibe hasar verecek ya da 5 dosta şifa atacak. Her geçtiği hedefte etkinliği %20 artacak.
• ‘’Phlebotomy’’ artık 4 saniyede 1 damla kan verecek.
CASUS
• ‘’Adventurer’’ gelişimi eklendi. Bu sayede casus ‘’Jocker’’ etkisi olmadan savaşa girerse 2 adet etki alır. Ayrıca savaşta kaldığı her 3 saniyede bir %30 ihtimalle bir adet ‘’Jocker’’ etkisi alır.
• ‘’Ammunition’’ gelişimi eklendi. Casus herhangi bir efsunlu atış kullandığında %45 ihtimalle ikincisini de gönderecek.
• ‘’Curare’’ gelişimi eklendi. Bu sayede casus ‘’Bully’’ pozisyonunda olmadığında, ‘’Flaming Sword of Al-Din’’ yeteneği rakibe 18 saniyeye kadar zehir etkisi verecek ve okçu agro yaratmayacak.
• ‘’Tesla Arrow Shot’’un yenilenme süresi 10 saniye, ‘’Bully’’ modunda 2 katı.
• ‘’Destructive Shots’’ artık ‘’Tesla Arrow Shot’’un yenilenme süresini kısaltacak.
• ‘’Ordinary Herbs’’ artık casusa %40 şifa verir.
• Priden ırk yeteneği ‘’Hunting Arrow’’ tek hedefi etkiler.
• ‘’Rain of Arrow’’ artık büyücü kalkanlarını yok sayacak. (burada bile büyücüye nerf atmışlar tebrik ediyorum)
PALADİN
• ‘’Mighty Strikes’’ gelişimi artık ‘’Crusader Blow’’, ‘’Crusader Seal’’, ‘’Purifying Strike’’ and ‘’Shining Sword’’ yeteneklerini %18e kadar güçlendirir.
• ‘’Intoxicating Fury’’ gelişimi eklendi. Bu gelişimle ‘’Righteous Cause’’ etkisi alınca fiziksel vuran yeteneklerin bekleme süresi %30 azalacak.
• ‘’Pure Thoughts’’ gelişimi eklendi. Paladin rakibini katlederse %60 şansla 1 temizligin kanunu alacak.
• ‘’Vow of Service’’ gelişimi eklendi. Paladin her kalkan kırışında %30 ihtimalle 1 ışığın kanunu alacak.
• Artık paladinin kalkanları gelen hasarın %75ini tutar. Kalan %25 paladinin canını indirir. Kalkandaki %75, kalkanlar kırılarak eritilir.
PAGAN
• ‘’Porridge from an Axe’’ gelişimi eklendi. Bu sayede pagan gereken malzemelere sahip değilse, 5 kerelik olmak üzere, mana kullanarak doğa krallığına gitmeden pot yapabilecek.
• ‘’First Blow’’ gelişimi eklendi. ‘’Combat Wit’’ ya da ‘’Static Charge’’ etkisi olmadan pagan fiziksel atak yaparsa, 3 kereye kadar ‘’Combat Wit’’ etkisi alabilecek.
• ‘’Electrostatic’’ gelişimi eklendi. ‘’Combat Wit’’ ya da ‘’Static Charge’’ etkisi olmadan pagan elektrik/ışık türü atak yaparsa, 3 kereye kadar ‘Static Charge’’ etkisi alabilecek.
• ‘’Tenacious Roots’’ gelişimi eklendi. ‘’Naturel Grip’’ etkisi varken rakip 2 saniyeliğine yerine sabitlenebilecek %40 ihtimalle.
• Artık paganlar tek hücrede 1000’e kadar pot malzemesi saklayabilecek.
SON SÖZLER
Terimleri yamadan sonra akıl karıştırmaması için çevirmedim. 5 Mart'dan sonra -yeni yamayla- PVP alanlarında sizleri nelerin bekleyeceği konusunda birazcık olsun bilgilenmenizi sağlamak tek temennimdir. Yamadan önce/sonra her türlü bilgi gereksinimiz için ulaşabilirsiniz.
Sevgiler, saygılar, Ercem.