You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Allods Online Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

1

Thursday, February 12th 2015, 3:03pm

Dexter 6.0 Kirilmiş Zincirler Yama Notlari

Selam arkadaşlar, Kusay Birliği'nden Dexter (Ercem) ben. Bi' süre ara vermiştim oyuna ancak tamamen kopmak ne mümkün !

Lafı uzatmanın alemi yok haşmetlilerim. Buyrunuz, dilimiz döndüğünce 6.0 yama notlarının Türkçesi.

ALLODS 6.0 KIRILMIŞ ZİNCİRLER YAMA NOTLARI

ÖNEMLİ DEĞİŞİKLİKLER

Priden ırkı AO dünyasına girecek. Doğayla uyum içinde yaşayıp hayatta kalmak için avlanan yeni ırkımız batıl inançlara sahip. Casus, pagan,asker, ozan ve büyücü olarak oyunun içinde yer alacaklar. Sırlar tomarı basılı olup bu sınıflardan başka ırka mensup olan arkadaşlara yeni bir yetenek gelecek gibi görünüyor. Ayrıca pridenler ittifak ya da imparatorluğa has olmayacak. Belli bir seviyeden sonra taraflarını seçecek ve artık oyuna o tarafta devam edecekler.


İtem sistemi tamamen değişecek. Eski kakma taşlar artık yan statları (meleke, vahşet, canlılık, irade vs.) verirken itemler sadece çoşku ve dayanıklılık verecek.

Nezeb ve Nova’ya eklenecek 2 npc ile çoğu etkinlik için farklı NPC’leri gezmeden ödülleri alabileceğiz.

Meslek sistemi tamamen değişiyor. Artık mesleklerden her kalitede kakma taş ve geliştirici yapılabilecek. Yeni şeyler üretme yolu ve ilham sistemi de tamamen değişecek.

Elemente yeni bir ada eklenecek. Burada yeni bir raid bossu olacak.


GENEL DEĞİŞİKLİKLER

Maksimum level 65 olacak. (bunu ciddi ciddi page notlarına yazmışlar arkadaşlar.)

Yeni harita ve hikaye eklenecek.

Karakter seçim ekranı değişecek. (ben gördüm ittifakınki çok güzel olmuş.)

AFK oyuncuları savaştan atmak için oy kullanabileceğiz.

Harita açmada bir değişiklik olmayacak, yine ada çıkıp boss kestikçe sektörler açılacak.

Meslek levelleri 65e yükselecek.

Kalitesiz itemler artık tek çanta hücresinde toplanabilecek.

Talent penceresinden skilleri direk bara sürükleme özelliği eklenecek.

Hazine avcıları pelerin dağıtımı yapabilecek.

Arkadaş listesine 100den fazla ekleme yapılamayacak.

Tek hücrede 1k amalgam biriktirmek mümkün olacak.

60 lv taşların yerine, meslek NPC’lerinden yeni taşlardan almak mümkün olacak.

Kritik hasarlar daha belirgin görselle sahip olacak.

Raid ekranı artık daha kişisel olacak, oyuncular bu ekranda bir çok değişiklik
yapabilecekler.

Bütün amalgam konsantreleri silinecek.


EKİPMAN DEĞİŞİKLİKLERİ

65 lv ekipmanlar amalgam ve arsenikle geliştirilebilecek. Çantalarda kalan amalgam ve arsenikler soluklaşacak ve bir-nevi zincifreye dönüşecek.

Kadim tepe son boss undan düşen ebedi muskalar yeni gelecek olan 65 lv taşlarda değişiklik yapmak için kullanılabilecek.

65 lv muskalar çeşitli yerlerden alınabilecek. (sanırım vahşi çiftlik gibi savaş bölgelerinden başarı işareti karşılığı)

65 lv taşlarla yücelik vermek mümkün olacak.


KİŞİSEL ADA

Haftalık taş görevi değişecek (haliyle).

Günlük görevlerde kestiğimiz yaratıklar 65lv e yükselecek, verdikleri ödül miktarı da artacak.

6.0.1 yamasına kadar adalar yağma almayacak.


EJDER İTEMLERİ

65 lv altı ejderlerde değişiklik olmayacak.

65 lv ejderler de ise büyük değişiklik olacak. Ejder itemleri artık defansif ve ofansif olarak 2 yönü de bulunduracak. Ayrıca 65 ejderlerin statları değiştirilebilecek.

Ejder asaleti veren ejder itemleri, ozanların uvertur skiline şifa özelliği ekleyecek.

Ejder yayları kaldırılıp ejder değnekleri gelecek, tüm sınıflar değnek kullanacak.

2

Thursday, February 12th 2015, 3:04pm

SINIFLAR

Artık pagan ve karabüyücünün peti de metanet kasacak.

OZAN

‘’Kaderin Gözdesi’’ uyumsuzluk talent agacına taşınacak.
‘’Ligyrophobia’’ gelişimi eklenecek. Ozan kontrol etkisi alırsa rakibinin %25 daha az vurmasına neden olacak bir etkiyti rakibe verebilecek.
‘’Harmony’’ gelişimi eklenecek. Ozan akustik duvar bastığında, dostları hasar alırsa, akustik duvar rakibe hasar verecek.
‘’Cacophony’’ gelişimi eklenecek. Ozan 20 metre yarıçap içindeki rakiplere 2 saniyelik random bir kontrol etkisi atabilecek. Rakipler 8 metre yarıçapın içindeyse etkinin süresi 8 saniyeye kadar uzayabilecek.
Solo hasarı artık uyumsuzluk ve ahenksizlik hasarıyla eşleşmeyecek.
Ozan büyücünün ya da karabüyücünün kalkanını uverturle silerse, kendisine şifa atabilecek.

ASKER

‘’Adrenaline Addiction’’ gelişimi eklenecek. Bu sayede ‘’Adrenaline Buzz’’ ve fiziksel yeteneklerin bekleme süreleri düşürülebilecek.
‘’Selflessness’’ gelişimi eklenecek. Açıklaması pek mümkün değil, page gelince göreceğiz.
‘’Athlete’’ gelişimi eklenecek. Bu gelişim savaşçıya bariyeri varken her iki saniyede bir %1-2-3 can yenilemesi verecek. Ayrıca ‘’Break’’ gelişimi bu yeteneğin ve bariyerin yenilenme sürelerini kısaltacak.
‘’just a Scratch’’ yeteneği artık savaşçı kalkan takmadığında bariyer oranını daha fazla arttıracak.
‘’Desire for Life’’ yeteneğinin yenilenme sürelenmesi %50 azalacak. ‘’Will to Love’’ ve bu yetenek %50 daha az avantaj isteyecek.
‘’Aimed Shot’’ artık 10 avantaj verecek.
‘’Low Flight’’ etkisi artacak. Ayrıca rakibi havaya savurduktan sonra 2 saniye yere serecek. Her dost oyuncu bu etkiyi kullanınca diğerlerinin bekleme süresi %30 kısalacak ve ‘’Crushing Blow’’ yeteneğinin hasarı %10 artacak.

BÜYÜCÜ

‘’Blazing Barrier’’ gelişimi eklenecek. Taş duvar/sınır basılıyken büyücü aldığı zararı rakibe büyü zararı olarak yansıtacak.
‘’Frosty Chain’’ gelişimi eklenecek. Bu sayede atılan 2.meteor ya da kuyruklu yıldız rakipleri dondurabilecek.
‘’Reverse Charge’’ gelişimi eklenecek. Bu sayede ‘’Electrik Pulse’’ ve ‘’Thunderhead’’ yetenekleri rakipte ‘’Electrified’’ etkisi biriktirecek. Bu etki 3e ulaşınca şimşek darbesi hazırlık yapmadan kullanılabilecek.

ŞİFACI

‘’Storm Bringer’’ gelişimi eklendi. Bu sayede ‘’Heavenly Smite’’ fanatizm etkisi verecek ve bu yeteneğin kritik şansını %15e kadar arttıracak.
‘’Fighter against Heresy’’ gelişimi eklendi. Süpürücü alev etkisi altındaki rakibe %39a kadar fazladan fiziksel hasar verilebilecek bu gelişimle.
‘’Heavenly Light’’ gelişimi eklendi. Şifacı seçtiği kişiye 6 saniye boyunca her 2 saniyede bir şifa verecek, verdiğinin yarısı kadarını kendisine alacak.
‘’Power of the Pure’’ gelişimi artık alan şifaya 2 etki verecek. Bunlar, şifacı alan şifa açtığında kontrol etkilerine karşı bağışıklık kazanacak ve %30a kadar az hasar alacak.
‘’Hold in Contempt’’ yeteneklere taşınacak ve rakibi 5 saniye boyunca silahsız bırakacak.
‘’Binding Light’’ gelişime taşındı. Rakibi 45 saniye boyunca sersemletecek. Ayrıca ‘’Swift Trial’’ gelişimiyle desteklenirse rakibin canı %90a inene kadar rakibin sersemletme etkisinden çıkması mumkun olmayacak.
‘’Veracity’’ gelişimi artık çılgınlık etkisi alan şifacıya zincirli ışıkla stun atma şansı sağlayacak.
‘’Blind Faith’’yeteneği artık rakibi 4.5 saniyeye kadar sersemletebiliyor.

MÜHENDİS

‘’Calibration’’ gelişimi eklendi. Tüm yeteneklerin kritik zararları %12ye kadar arttırılabilecek.
‘’Motion Detector’’ gelişimi eklendi. Bu gelişimle ‘’Steel Mosquitos’’ yeteneği durdurulursa, rakip 4.5 saniye yavaşlayacak ve ışık zararı alacak.
‘’Vacuum Gripper’’ gelişimi eklenecek. Bu gelişimle ‘’Steel Trap’’ yeteneğine takılan rakibin etrafındaki rakipler, tuzağa doğru çekilip yere serilecek.

MİSTİK

‘’Psychic Shock’’, ‘’Astral Venom’’, ‘’Shock’’, ‘’Destabilization’’, ‘’Pyrokinesis’’, ‘’Pyrolisis’’, ‘’Choke’’, ‘’Erase Memory’’ ve ‘’Mental Explosion’’ yetenekleri %15 daha fazla hasar verecek.
‘’Insight’’ gelişi eklendi. Bu gelişim ‘’Psychic Shock’’ yeteneğinin bekleme süresini ve ‘’Pyrokinesis’’in yapım süresini kısaltır.
‘’Irrational Horror’’ gelişimi eklenecek. Mistik rakibine 15 saniye boyunca %50/100 fazla hasar verecek. Ancak bu etki rakibin maksimum canının %10unu kapsayacak, ardından silinecek.
‘’Slippery Mind’’ gelişimi eklenecek. Bu etki sayesinde yere düşürme ve stun yetenekleri rakibin iradesine bakmaksızın etkili olacak. Ancak mistikler bu etkiyi alan rakibe %30 daha az vuracak.
‘’Depression’’ gelişimi eklenecek. Bu sayede mistik rakibin aldığı şifayı azaltabilecek.
‘’Unending Knowledge’’ rakip hasar alsa da ‘’Hypnosis’’ etkisinin ortadan kalkmasını rakibin canı %90a inene kadar engelleyecek.
‘’Mental Pulse’’ ve ‘’Telekinetic Pull’’ artık rakibin iradesini önemsemeyecek.
‘’Mind Fire’’ artık ‘’Phlebotomy’’ kullanınca tetiklenmeyecek.

KARABÜYÜCÜ

‘’Violent Reaction’’ gelişimi eklendi. Bu sayede karabüyücü ‘’Acid Bolt’’ attığında, ikinci bir ‘’Acid Bolt’’ gönderecek. Ancak 2.si normalin yarısı kadar vuracak.
‘’Impenetrable Darkness’’ gelişimi eklendi. Bu etki sayesinde karabüyücü canı %60ın altına indiğinde 4/7/10 adet etki alacak. Etkilerin her biri alınan hasarı %3 azaltacak ve alınan her hasarda bir etki silinecek.
‘’Bonds of Blood’’ gelişimi eklenecek. Bu etki sırayla 5 rakibe hasar verecek ya da 5 dosta şifa atacak. Her geçtiği hedefte etkinliği %20 artacak.
‘’Phlebotomy’’ artık 4 saniyede 1 damla kan verecek.

CASUS

‘’Adventurer’’ gelişimi eklendi. Bu sayede casus ‘’Jocker’’ etkisi olmadan savaşa girerse 2 adet etki alır. Ayrıca savaşta kaldığı her 3 saniyede bir %30 ihtimalle bir adet ‘’Jocker’’ etkisi alır.
‘’Ammunition’’ gelişimi eklendi. Casus herhangi bir efsunlu atış kullandığında %45 ihtimalle ikincisini de gönderecek.
‘’Curare’’ gelişimi eklendi. Bu sayede casus ‘’Bully’’ pozisyonunda olmadığında, ‘’Flaming Sword of Al-Din’’ yeteneği rakibe 18 saniyeye kadar zehir etkisi verecek ve okçu agro yaratmayacak.
‘’Tesla Arrow Shot’’un yenilenme süresi 10 saniye, ‘’Bully’’ modunda 2 katı.
‘’Destructive Shots’’ artık ‘’Tesla Arrow Shot’’un yenilenme süresini kısaltacak.
‘’Ordinary Herbs’’ artık casusa %40 şifa verir.
Priden ırk yeteneği ‘’Hunting Arrow’’ tek hedefi etkiler.
‘’Rain of Arrow’’ artık büyücü kalkanlarını yok sayacak. (burada bile büyücüye nerf atmışlar tebrik ediyorum)

PALADİN

‘’Mighty Strikes’’ gelişimi artık ‘’Crusader Blow’’, ‘’Crusader Seal’’, ‘’Purifying Strike’’ and ‘’Shining Sword’’ yeteneklerini %18e kadar güçlendirir.
‘’Intoxicating Fury’’ gelişimi eklendi. Bu gelişimle ‘’Righteous Cause’’ etkisi alınca fiziksel vuran yeteneklerin bekleme süresi %30 azalacak.
‘’Pure Thoughts’’ gelişimi eklendi. Paladin rakibini katlederse %60 şansla 1 temizligin kanunu alacak.
‘’Vow of Service’’ gelişimi eklendi. Paladin her kalkan kırışında %30 ihtimalle 1 ışığın kanunu alacak.
Artık paladinin kalkanları gelen hasarın %75ini tutar. Kalan %25 paladinin canını indirir. Kalkandaki %75, kalkanlar kırılarak eritilir.

PAGAN

‘’Porridge from an Axe’’ gelişimi eklendi. Bu sayede pagan gereken malzemelere sahip değilse, 5 kerelik olmak üzere, mana kullanarak doğa krallığına gitmeden pot yapabilecek.
‘’First Blow’’ gelişimi eklendi. ‘’Combat Wit’’ ya da ‘’Static Charge’’ etkisi olmadan pagan fiziksel atak yaparsa, 3 kereye kadar ‘’Combat Wit’’ etkisi alabilecek.
‘’Electrostatic’’ gelişimi eklendi. ‘’Combat Wit’’ ya da ‘’Static Charge’’ etkisi olmadan pagan elektrik/ışık türü atak yaparsa, 3 kereye kadar ‘Static Charge’’ etkisi alabilecek.
‘’Tenacious Roots’’ gelişimi eklendi. ‘’Naturel Grip’’ etkisi varken rakip 2 saniyeliğine yerine sabitlenebilecek %40 ihtimalle.
Artık paganlar tek hücrede 1000’e kadar pot malzemesi saklayabilecek.


SON SÖZLER

Terimleri yamadan sonra akıl karıştırmaması için çevirmedim. 5 Mart'dan sonra -yeni yamayla- PVP alanlarında sizleri nelerin bekleyeceği konusunda birazcık olsun bilgilenmenizi sağlamak tek temennimdir. Yamadan önce/sonra her türlü bilgi gereksinimiz için ulaşabilirsiniz.

Sevgiler, saygılar, Ercem.

3

Thursday, February 12th 2015, 3:12pm

4

Thursday, February 12th 2015, 3:36pm

DooMDracoS

Beginner

Posts: 21

Location: Eskişehir

  • Send private message

eline emeğine sağlık çok güzel olmuş



5

Sunday, February 15th 2015, 12:09pm

emeğine sağlık...

bu kadar uzun çevirilerde hata olması çok normal. casus oynadığım için..

‘’Ammunition’’ gelişimi eklendi. Casus herhangi bir efsunlu atış kullandığında %45 ihtimalle ikincisini de gönderecek.
yerine

‘’Ammunition’’ gelişimi eklendi. Casus herhangi bir efsunlu atış kullandığında %45 ihtimalle ok kılıfında adeti azalmayacak. şeklinde düzeltme yerinde olur.

bunu düzeltmem lazım idi çünkü şimşek oku çifter çifter atabilmek demek her sınıfa tek atabilmek demek olacaktı.

____

‘’Rain of Arrow’’ artık büyücü kalkanlarını yok sayacak. (burada bile büyücüye nerf atmışlar tebrik ediyorum)
yerine

‘’Rain of Arrow’’ artık büyücü yansımalarını yok sayan hata düzeltildi. (yani bug 6,0 da kaldırılacak)

___

ekstra olarak

- "Ok yağmuru" yenileme süresi 20saniye olacak.

- "Ateşli ok ile atış" ilk vurulduğunda hasar verecek, sonraki "ateşli ok ile atış" süresini uzatacak. (6.0.1 de ise süreyi de uzatmayacak)

____

kara büyücüde ise

‘’Bonds of Blood’’ gelişimi eklenecek. Bu etki sırayla 5 rakibe hasar verecek ya da 5 dosta şifa atacak. Her geçtiği hedefte etkinliği %20 artacak.


yerine

‘’Bonds of Blood’’ gelişimi eklenecek. Bu etki sırayla 5 rakibe hasar verecek ya da 5 dosta şifa atacak. Her geçtiği hedefte etkinliği %20 azalacak.


- "Kan alma" gelişim aşamasının saniye başına verdiği zarar azaltılacak ve 4 saniyede 1/2/3 damla kan verecek.



diğer sınıflar çok ilgimi çekmese de sanırım her şey doğru :thumbsup:


eline sağlık.

6

Sunday, February 15th 2015, 9:01pm

MoLLa

Beginner

Posts: 25

Location: istanbul

  • Send private message

güzel çalışma eline sağlık.....
KABiLE

BİZİ BİLEN BİLİR BİLMEYEN KENDİSİ GİBİ BİLİR

7

Saturday, February 21st 2015, 11:33am

Mistiğin iki kat zarar etkisi sadece mistiği değil o hedefe vuran herkesi etkiliyor. Hipnoza %90 sınırınıgetiren bir gelişim aşaması orada ne olduğu tam anlaşılmamış. Paganın ilgili gelişim aşaması açıldığında %40 olasılıkla stun atan yeteneği de Dolanan Kökler. Terimleri çevirmediğini zaten söylemişsin ama bence bu önemli bir ayrıntı.
Righteous in Wrath

8

Sunday, February 22nd 2015, 2:52am

:)

‘’Ligyrophobia’’ gelişimi eklenecek. Ozan kontrol etkisi alırsa rakibinin %25 daha az vurmasına neden olacak bir etkiyti rakibe verebilecek.


Ozanla ilgili bu gelişimde ozan kontrol etkisi alırsa mı kontrol etkisi verirse mi bu konuda net bir bilgi verebilecek olan var mı ?


Bunu sormamdaki neden aşağıya yazdığım gelişimi kullanmak saçma olacak eğer çeviri ozan kontrol etkisi alırsa olduğunda...


’Cacophony’’ gelişimi eklenecek. Ozan 20 metre yarıçap içindeki rakiplere 2 saniyelik random bir kontrol etkisi atabilecek. Rakipler 8 metre yarıçapın içindeyse etkinin süresi 8 saniyeye kadar uzayabilecek.
Düşman da olsan mert ol oran buran oynamasın...


http://tr.allods.com/forum/index.php?pag…D=4916&pageNo=1

Similar threads

Rate this thread